Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mielipiteitä naisesta

Vierailija
03.02.2011 |

kertokaas ihmiset mitä te tekisitte tai ajattelette. olen seurustellut kyseisen henkilön kanssa yli vuoden. nykyään naiselta ei heru kuin ehkä kerran viikossa tai kahdessa. kun aloimme seurustelemaan hän kertoi kenen kanssa on harrastanut seksiä ja kehui heidät ja heidän varustuksensa ja taitonsa maasta taivaisiin minulle. hän on jopa harrastanut seksiä isoveljensä 30 vuotiaan kaverin kanssa ja muutaman muunkin noin 30 vuotiaan miehen kanssa. nainen itse on 18. naisella on ollut noit 10-20 seksikumppania ja ennen on ainakin mulkku maistunut mutta nykyään ei :D (tätä ei vaan voi sulattaa) nainen ei muuta tee kuin käskyttää minua ja komentaa tekemään sitä ja tätä ja itse tekee miten huvittaa. aina kun ajattelen hänestä jotain niin vanhat asiat tulevat mieleen ja tekisi mieli vain lyödä itseni narun jatkoksi jotta ei tarvitse miettiä näitä asioita mutta joskus tosin en mieti näitä viikkoon tai kahteen. kun aloimme seurustelemaan niin nainen antoi itsestään "helpon" vaikutelman ja nykyään luottamus on hieman hankalaa ja kaiken lisäksi meille on tulossa lapsi ja nuo asiathan ovat vanhoja mutta jotenkin en vain voi sulatella sitä!.. kertokaapas hyvät ihmiset mitä te tekisitte ja mitä te ajattelette asiasta. kiitos! :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomaa että olet mies.. Noita seksipuheita en kyllä ymmärrä, mutta laittaisin sen iän piikkiin. Ehkä hän halusi vaan antaa sinulle kuvan että on kokenut. Todennäköisesti jutut eivät välttämättä ole edes totta tai ovat vahvasti liioiteltuja. Ja nainen on ilmeisesi raskaana? SIlloin halut kyllä hiipuu ja mielialat muuttuu. Hormoneista se johtuu eikä sinusta. Anna mennä jutut toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.. Keskittykää hellimiseen ja tulevaan lapseenne. Tää aika on nyt vain sellaista että seksielämää on hieman vähemmän, kyllä se sieltä aikanaan palautuu!

Vierailija
2/3 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Raskaana olevan naisen seksihalut voivat väliaikaisesti muuttua suuntaan tai toiseen.

2) Tee seksistä mukavaa naiselle, niin saat useammin.

3) Nainen voi "käskyttämisellä" viestiä siitä, että on huolissaan, rakastatko häntä ja pidätkö huolta myös lapsestanne.

4) Joka vanhoja kaivelee, suhteen hautaa kaivelee.

Sun pitäis nyt ruveta kasvamaan aikuiseksi ja ottaa perheenisän vastuu. Tehtävä on todennäköisesti elämäsi vaikein ja tärkein. Mitään arvokasta ei saa ilmaiseksi. Onnea matkaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se niinkin mutta kyllähän se kaivelee syvältä kun nainen kehuu muita miehiä ja on maannut monessa sänkyssä pyytämällä. ja vittumaisinta tässä on se että :

samana iltana kun me tapasimme ja puhuimme että puhutaan seuraavana päivänä kun emme ole humalassa niin nainen olikin eksynyt toisen miehen sänkyyn. ja näimme kyseisen miehen myöhemmin ja molemmat kusettivat päin naamaa että mitään ei ole tapahtunut. noh kun sain tietää asiasta niin reissuhan siitä napsahti ja kovat sakot.

ja nainen kyselee minun menneisyyttäni facebook kavereiltani!