Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Käyttääkö miehesi markettideodoranttia?

Vierailija
17.02.2011 |

Siis tyyliin Axea tai Rexonaa?

Mun mies on aina käyttänyt merkkideodorantteja (mm. Ralph Lauren, Boss, Tommy Hilfiger) enkä voisi kuvitellakaan hänen ostavan jotain parin euron axepulloa :/

Itse asiassa en tunne ystäväpiiristäni ketään, joka noita markettikamoja ostaisi.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies käyttää Dior high energy-dödöä.

Vierailija
22/33 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi harvoin dödöä. Päävaatimus on se, että itse dödö ei haise miltään. Meillä on yhteinen dödö. Mä käytän tosin pääsääntöisesti kookosöljyä dödönä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on molemmilla käytössä mineraalikivi.

Vierailija
24/33 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttää aina saman sarjan dödöä ja tuoksua. Pääsääntöisesti käytössä ovat Lacosten, Ralph Laurenin ja Bossin dödöt ja tuoksut.

Mä olen aina ajatellut, että miehen ja pojan erottaa siitä käyttääkö ne Axen halpistuotteita vai laatutuotteita. Teilatkaa vain :D Miesten Rexonan tuoksusta mulla ei olekaan kokemusta, joten paha mennä oikeasti sanomaan. En liiemmin kulje miehiä haistellen, paitsi jos joku tuoksuu poikkeuksellisen hyvälle (tai pahalle).

Itse käytän ihan dödönä (harrastan liikuntaa niin paljon, että käyn suihkussa usein kahdesti päivässä ja dödöpurkki riittää kahdeksi viikoksi, en raaski ostaa kalliita dödöjä) perusrexonaa, mutta tuoksuina merkkihajuvesiä (ei mitään celine dioneita, jennifer lopezeja tai muita wunderbaum-tuoksuja). Lisäksi käytän peruspesuaineina ihan markettien suihkusampoota, sampoota ja hoitoainetta. Muut hiushoitotuotteet, kuten lakat, vahat, naamiot, tyvituuheuttaja ym. ovat kampaamosta. Mies käyttää hiuksiinsa vain kampaamon tuoksuja.

Marketeista hankimme vain pesuaineita, wc-ja talouspaperit ja ruokatarvikkeet. Vaatteita ei tule hankittua nimeksikään marketeista, yhdelle lapselle olen kyllä Kuomat sellaisesta ostanut.

Vierailija
25/33 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi nuori.

Vierailija
26/33 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi nuori.

33-v

ap

Vierailija
27/33 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tyyliin Axea tai Rexonaa?

Meillä käyttää Rainbowta!

Vierailija
28/33 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyse ole siitä haluaako käyttää merkkikamaa vai markettikamaa, mutta jos hajuvesi on tienyt tuoksuinen, niin eihän dödö voi olla eri. Siksi on ostettava myös merkkidödö. Tämä korostuu miehillä, koska niillä ne dödöt on voimakkaamman tuoksuisia. Jos laittaa urheilurexonaa niin ei siihen samaan syssyyn voi laittaa bossin hajuvettä.. Naisilla on on neutraalimpia tuoksuja dödöissä, mutta kyllä siitäkin aikamoisen hajukakofonan saa aikaiseksi.

Vierailija
29/33 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ainoana tuoksuna chanelin partavoidetta.

minä käytän myös tuollaista apteekin kividödöä ja tuoksuna chanel vitosta.

Vierailija
30/33 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies Axea, minä Lumenea. Mies ei käytä partavettä, minä käytän merkkihajuvesiä.

Poika 17v käyttää kaikkea kaamean voimakkaan tuoksuisia äitinsä matkoilta tuomia merkkidödöjä + partavesiä.

Vierailija
31/33 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies Axea, minä Lumenea. Mies ei käytä partavettä, minä käytän merkkihajuvesiä. Poika 17v käyttää kaikkea kaamean voimakkaan tuoksuisia äitinsä matkoilta tuomia merkkidödöjä + partavesiä.

Ei taita äiti olla sun suosikki;) Et kai väitä että Axe on ihanan mieto j ne kauheat voimakkaat merkkidödöt tosi voimakkaita.

Vierailija
32/33 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä Chanelin Allure, koska muutkin tuoksut samaa merkkiä. Mulla Biothermin, koska se on tarpeeksi mieto käytettäväksi minkä vaan tuoksun kanssa.

Vierailija
33/33 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta normaalisti se käyttää Dermosiliä (kuten minäkin) ja tuoksuna Le Malea (ihan ykkönen).