Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veikkauksia: kauanko kakkavaippaa säilytetään khh:n lattialla?

Vierailija
17.02.2011 |

Noin 10 päivää sitten mies vaihtoi taaperon kakkavaipan, laittoi vaipan muovipussiin ja jätti pussin keskelle kodinhoitohuoneen lattiaa. Päätin tehdä arkielämän testin ja olla siivoamatta sitä pois.

Veikkauksia otetaan vastaan - kauanko arvelette, että vaippapussi saa olla tuossa lattialla ennen kuin mies sen siivoaa? Oikein arvanneelle on luvassa mainetta ja kunniaa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos ei niitä satu huvittamaan, niin niiden mielestä voi ihan hyvin jättää kotityöt tekemättä...ikuisesti. Ei siis niin, että en jaksa tänään laittaa pyykkejä/tyhjentää tiskikonetta/tms. teen sen sitten huomenna... EI.

Miehen mielestä jos jonkin jättää tänään tekemättä, sitä ei tarvitse tehdä huomennakaan.

Mua niin vituttaa, jos esim. pyydän miestä tekemään jonkun asian, ja sitten hän on "unohtanut", hän ei suinkaan ryhdy tekemään sitä hommaa, vaan olettaa että minä sitten hoidan sen, kun se meni häneltä vähän "ohi".

NOin muuten mun mies on kyllä ihan kelpo kotitöidenkin tekijä, mutta nuo vaan ärsyttää. Ja se, että kun mä olen pääasiassa siivonnut viimeiset 3 vuotta kun mies on raksannut, niin nyt kun edellytän hänenkin osallistumista siivoamiseen, alkaa hän asetella kaiken maailman siivousstandardeja.

Vierailija
22/24 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja viet vaipan itse pois, sitten mies esittää yllättynyttä "Oho, hups, en mä huomannutkaan!" just...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se vastaisi ajallisesti sitä kuinka paljon kotitöihin menee.

Mieheni on aikuinen, joten minulla ei ole mitään velvollisuutta siivota hänen jälkiään tai pestä hänen pyykkejään. Kun kotityöt on jaettu puoliksi, pesen tietenkin miehen pyykkejä muiden seassa, mutta muuten en pesisi. Tähän jakoon on otettu huomioon myös ne asiat jotka molemmat hoitavat pääasiassa itse.

Millä perusteella minun aikani on vähemmän arvokasta kuin mieheni aika? Meillä on molemmilla 8 tunnin työaika ja olemme molemmat lapsiemme vanhempia.

Teidän olisi henkisesti paljon parempi olla kun vaan hyväksyisitte roolinne kodin hengettärenä. Antakaan äijien vastata jostain niille mielenkiintoisesta asiasta. Mä stressaan siitä, että toimiiko lämpöjärjestelmät pakkasilla, vetääkö viemärit, vuotaako putket. Se että onko vessapaperit esillä kaapin edessä on ihan vaan estetiikkaa, millä ei ole selviytymisen kannalta mitään merkitystä. Paskan haju ei tosin kyllä ole terveellistä. Onkohan ap:n äijällä nenä tukossa.

Vierailija
24/24 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin etten imuroi. Mies kyllä imuroi kun pyydän monena peräkkäisenä päivänä, mutta ei koskaan oma-aloitteisesti. Päätin siis katsoa kuinka kauan menee ennenkuin mies huomaa että on vähän karvaa ja pölyä lattialla. Neljän viikon jälkeen mun oli pakko kysyä siltä, että muistaako se milloin on viimeksi imuroitu? "Oisko siitä joku viikko." Meillä on kaksi isoa koiraa ja karvaa sen mukaisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä