Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua enää mennä hoitoalalle töihin... Mikä neuvoksi?

Vierailija
17.02.2011 |

Uudelle alalle kouluttautuminen, ikää jo yli 35...???

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusi ala vaan hakusessa.

Vierailija
2/8 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikun opiskelemaan. Itse 39v ja valmistun tänä vuonna lähihoitajaksi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu vain mahdottomalta, lähteä vakityöpaikasta, ainoana vanhempana lapselle, jonka elättämiseen kuitenkin tarvitsee rahaa, mutta lapsi tarvitsee myös aikaa joten illat/ vkoloput työssä ja päivät opiskelemasa ei ole arvojeni mukainen ratkaisu...

Oppisopimuskoulutus voisi olla yksi mahdollisuus?

Vierailija
4/8 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivätyö ja hyvä palkka.

Tai jos osaat yhtään kirjottaa, ala terveysjournalistiksi, kuten mun yks tuttu teki. Palkka tuplaantui ja työ on paljon mielekkäämpää.

Entä kiinnostasko henkilöstökonsultin työ? Sinnekin pääsee helposti hoitoalan opinnoilla, etenkin jos sulla on psykiatrian sh:n uraa takana.

Vaihtoehtoja kyllä löytyy.

Vierailija
5/8 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tilanne on se, että kuvittelin hoitoalan sopivan just mulle. Kappasvaan näin ei ollut. Olin kk:n työharjottelussa ja sopimusta olisi jatkettu ja tuntui, että kaikki muut tykkäs paitsi minä. Olen aina kuvitellut olevani hoitaja tyyppiä, mutta en mä kai sit kuitenkaan ole.

Vierailija
6/8 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivätyö ja hyvä palkka. Tai jos osaat yhtään kirjottaa, ala terveysjournalistiksi, kuten mun yks tuttu teki. Palkka tuplaantui ja työ on paljon mielekkäämpää. Entä kiinnostasko henkilöstökonsultin työ? Sinnekin pääsee helposti hoitoalan opinnoilla, etenkin jos sulla on psykiatrian sh:n uraa takana. Vaihtoehtoja kyllä löytyy.

Mistä moisia töitä voisi haeskella? Täytyisikö opiskella jotain jossain (mitä)? Kirjoittaminen kiinnostaa!

t.ap

Vierailija
7/8 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi laitankin hakupaperit kouluun nyt keväällä. Olen ihan täynnä sairauksia ja valittavia ihmisiä jotka ei ole koskaan tyytyväisiä vaikka mitä tekisi!!

Vierailija
8/8 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat päästä hoitamaan vakuutus asioita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan