Onko lapsellasi "merkkivaatteita"?
Kommentit (24)
En harrasta kirpputoreilla käymistä (ja sellaisten etsimistä), mutta ostan silloin tällöin uutena. Lahjoina tulee myös vaatteita.
pojalla on Lacosten paitapusero ja tytöllä jotain merkkiä jota en nyt muista..lahjaksi ollaan saatu.
Vanhempi lapsi on ekaluokkalainen ja omistaa paljon esim. urheilumerkkihuppareita. (esim. puma, nike..jos nämä merkkivaatteiksi lasketaan)
Ja löytyy ns. siiteimpinä vaatteinakin gant, hilfiger, la coste merkkiä. Mutta se merkki ei ole itseisarvo, omistaa myös paljon henkkamaukkaa.
En ole ihan varma mitkä ny merkkivaatteiksi lasketaan.
Kirppikseltä ostettu Burberryn huppari esimerkiksi löytyy.
Muutenkin suurin osa tulee hankittua kirppiksiltä.
Minusta on ihana ostella lapsille kauniita ja laadukkaita vaatteita. :)
on ihan perus lindexiä-henkkamaukkaa.
Lapsia kolme. Olen lastenvaatehimoshoppaaja :)
kaikissa kaupasta ostetuissa vaatteissa olla jokin merkki :) Olen yrittänyt kuitenkin tehdä lapsille mahdollisimman paljon merkittömiä itseommeltuja vaatteita. Näin saa vaatteista mieleisiä ja kestäviä.
Ekaluokkaisella HenkkaMaukan ja Lindexin lisäksi myös Hilfigeriä, Gantia, Peak Performancea, Adidasta ja Nikea...
Ei mitään Dioria tms, mutta Kenzon ja Missonin paitoja pari, ja jotain Marc O'Poloa, Calvin Kleinia yms. Kaiken olen ostanut käytettynä halvalla/saanut lahjaksi, eli ei ole tullut kalliiksi.
Enin osa vaatteista on kyllä ihan H&M-linjaa.
...lahjaksi ovat saaneet Marimekkoa, Espritä, Tom Tayloria, Benettonia yms.'
Itse en maksa vaatteesta merkin takia liikaa!
Pienemmillä ei pääsääntöisesti ole, isommilla satunnaisesti. Tosin karisemaan päin jo heilläkin kun ovat jo yli 16v.
ja itse asiassa ostan hyvin harkitusti lapsille vaatteita! Meillä on mm. Ralph Lauren on tosi suosittu, muita Gant, th ja Levis ja Disel farkuissa
ihan perusvaatetta H&M, Lindex, Seppälä. Lisäksi meillä tykätään tosi paljon Espritin vaatteista, niitä on jonkun verran. Urheilumerkit ovat suosittuja, Peak, H2O, Adidas.
Urheiluvarusteet ovat kaikki ns. merkkitavaroita, koska ovat harrastavilla ja myös kilpailevilla lapsilla kovassa käytössä.
Varsinaisia merkkivaatteita meillä ei ole, eli Burberry, Gant yms.
Mun lapsilla on Espritin, Marimekon, Stockan omien merkkien vaateita eniten.
Nike ja Adidas merkkivaatteita, tää oli päivän paras!!! Junteista junteinta! Onko miehelläsikin merkkivaatteet päällä kun on Leviksen farkut ja Addu-huppari päällä??? :D :D :D
mikä on merkkivaate. Minusta ne Gantit, Burberryt, Timberlandit jne. on ÄLYTTÖMÄN rumia.
ainakin pojille. Selkeitä ja maltillisella printillä. Ainakin sellaisia olen itse onnistunut ostamaan. Lähinnä laadun takia olen niitä ostanut sillä ovat paljon parempia kuin jotkut henkkamaukat ja lindeksit.
Burberryn lastenvaatteet on jotenkin.. liioitellut kamalia, etenkin vauvoilla.
Kyllä meiltä löytyy ko merkkejä. Lisäksi on Adidasta, Nikea ja mitähän tuolla laatikoissa onkaan. Mutta tykkään myös henkkamaukan ja lindexin vaatteista.
Muutenkin niitä on jokaisella kolmella ihan liikaa, mutta silti tänään löysin taas tytölle ihanuuksia =)
jossain Ciraf, jossain Extreme, jossain Benetton jne.
Kirpparilta ostan kaikki lasten vaatteet.
mm.Armania ja Burberryä löytyy.
Riippuu minkä lasket merkkivaatteeksi?