Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Miksi sinun on vaikeaa löytää istuvia farkkuja?

Vierailija
17.02.2011 |

Mistä kiikastaa yleensä?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli läski kerääntyy vyötärölle,muttei perseeseen tai reisiin niinkään.

Vierailija
22/41 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun muuten sopivat löytää, ovat liian pitkät. Monissa farkuissa on myös liikaa vatsanympärystä, jos on lantiolta sopivat. Vihaan ostaa housuja, koska saa kokeilla 20 paria ennen kuin löytää_suht_sopivat. Varmaan viimeksi lapsena löytänyt sopivat housut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hoikka vyötärö, mutta leveä lantio ja tukevat reidet. Jos farkut yleensä malliltaan menevät jalkaan, ne usein lepattavat vyötäröltä takaa.

Kerran yks myyjä ei millään uskonut, etten saa jalkaani sellaisia farkkuja, jotka istuisivat hyvin vyötäröltä. Mun piti näyttää, että ei se mahdu lantion yli mitenkään.

Vierailija
24/41 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita ongelmia ei pahemmin ole.

Vierailija
25/41 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä muuten hyvät farkut on liian lyhyitä. Monesti tuumakoot alkavat olla sopivan pituisia vasta koosta 28, ja itse käytän yleensä 26. Joskus löytyy 27/34 :)

Vierailija
26/41 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä muuten hyvät farkut on liian lyhyitä. Monesti tuumakoot alkavat olla sopivan pituisia vasta koosta 28, ja itse käytän yleensä 26. Joskus löytyy 27/34 :)

Vierailija
27/41 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkään jää nyrkin mentävä kolo.

Lahkeet ovat liian pitkät.

Joissakin ei perse näytä hyvältä.

mutta mulla ei ainakaan johdu kapeasta vyötäröstä, mulla ei ole sellaista. Itse asiassa en kyllä tiedä olisiko nuo yllämainitut viat parantuneet nyt laihduttuani...

Vierailija
28/41 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarpeeksi kapeat minun makuuni saarista mutta samalla menisi minulta reisista lavitse... Mitaan ihonmyotaisia farkkuleggareita en siis halua vaan kapeahkot, suorannakoiset farkut. Toisinaan taas lahkeet on kaikin puolin ok mutta vyotarossa on useampi sentti liikaa. Mulla on siis mita ilmeisimmin liian isot reidet ja/tai monet valmistajat olettavat tana paivana etta kaikki naiset ovat mallia omena, eli tikkujalat ja iso vatsa...

Vierailija
29/41 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli läski kerääntyy vyötärölle,muttei perseeseen tai reisiin niinkään.

Lisäksi vielä oon onnettoman lyhyt. Mahdoton tehtävä löytää täydellisiä housuja.Joskus voi löytää jopa sopivat.

Vierailija
30/41 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kun löydän farkut jotka mahtuvat reisistä jalkaan, niin selkäpuolelle jää vähintään kaksi tuumaa liikaa vyötärönauhaa.

Olen lantiosta kokoa 26-27", reisistä 28-29". Ei lainkaan hyvä yhdistelmä, mutta laihdutuskaan ei auta. Tai sit täytyis laihduttaa alipainon puolelle.

Vierailija
31/41 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenelläkään muulla ole ongelmana aika ja raha? Minulla ei ole aikaa kierrellä, sovittaa ja etsiä sopivia farkkuja ja jos löytyykin hyvät, hintalappu estää ostamasta.

Vierailija
32/41 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindexin farkkuja käytän eniten mutta lähes kaikkiin jää selkäpuolelle se löysä vyötärö sitten, nyrkinmentävä pahimmillaan.

Jos ovat sopivan tiukat reidestä, puristavat sitten pohkeista ihan liikaa. Pituus on onneksi yleensä hyvä, olen 174-senttinen.

Tyydynkin yleensä sellaisiin, jotka sentään menee päälle ja on oikean väriset, ihan sama. Joskus säälittää omat lapset, kun niitä varmaan hävettää tällainen äiti.

Vierailija
33/41 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun farkut on hyvät lantiosta niin ne on liian isot vyötäröltä ja löysät reisistä. En omista yksiäkään farkkuja joita en olisi korjaillut koska sellaisia ei ole tehty. Leveä lantio, lättäperse,kapea vyötärö ja hoikat reidet on painajais yhdistelmä farkkuja ostaessa.

Vierailija
34/41 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

26/32 liian isoja. kapeet reidet, levee lanto, timmi vatsa. Mahdotonta! Ja ku löytää sopivat ja pesee ne niin avot sitte taas roikkuu ;(

Vierailija
35/41 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos farkut ovat reisistä ja lantiolta hyvät niin vyötärölrä ne on ihan liian tiukat aina kun vy on 90cm ja lantio 107cm. Enkä halua liian matalia farkkuja. Siksi olenkin luovuttanut farkkujen suhteen kokonaan...

Vierailija
36/41 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot reidet ja takapuoli, mutta vatsa on ohut. Ja vaikka vyötä laittaisi, niin silti jää kurttuun vyötärön kohta. :(

Vierailija
37/41 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä syitä, miksi mulle ei mitkään farkut sovi:

- olen lyhyt, kaikissa farkuissa polven kohta on mulla säären puolivälissä ja myös polvien kohdalle jää pussit, koska siinä pitäisi olla vielä reittä

- Mulla on läskit kerääntynyt suurimmaksi osaksi mahaan, mitkään farkut ei mahdu kiinni, jos reidestä ja perseestä sopivat ja jos taas vyötäröltä sopii, niin pussittavat alempaa

- Selkä on notko, joten selän puolelle jää töröttämään se vyötärökaistale

Ainoat farkut jotka mulle sopii, ovat äitiysfarkut. Niissä on tila amahan läskeille ja ottaa pienempää kokoa, niin ovat tiukat reisistä ja perseistä. Tosin tuo polvipussiongelma ja lahkeiden pituus niissäkin on. Yleensä kavennan lisää sitten. En haluaisi niitä käyttää, koska se jotenkin korostaa mahaa, kun ei yhtään tietty litistä, mutta minkäs teet...

Vierailija
38/41 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen hoikka, tiimalasimallinen, kai mulla sit on sellainen farkkukroppa :). Olen vaan niin lyhyt -tai lyhytjalkainen- että vaikea löytää tarpeeksi lyhyitä farkkuja (165cm, ja 32 pituus aivan liian pitkä)

Vierailija
39/41 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi nykyään puntin pituuksia on tarjolla useita. Mutta koska olen tasapaksu pötkö niin:

takapuolesta lötköttää (liian pieni persus suhteessa mahaan), vyötäröltä kiristää. Reisisitä myös usein kiristää, ainakin jotkut teinimallit.

Vierailija
40/41 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viekää ompelijalle joka lyhentää.