Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

apua, helppoja ja nopeasti tehtäviä tarjottavia ristiäisiin!?

Vierailija
17.02.2011 |

Auttakaapas nyt mua ja kertokaa helpot, maistuvat ja nopeasti valmistuvat tarjottavanne. Sekä suolaiset että makeat. :)

Meillä ristiäiset lauantaina ja siskoni lupasi tarjottavat valmistaa ja tuoda tullessaan. Nyt kuitenkin ajoi eilen kolarin ja häneltä on jalka poikki, odottaa sairaalassa leikkausta. Eli eipä ole hänestä mulle paljon apua. Nyt sitten pitäsi itse ehtiä vääntää jotain tarjottavaa kakun lisäksi ja pää ihan tyhjä...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli suolaisena lohi- ja kinkkupiirakkaa (laskana tein kaupan valmistaikinasta) ja sitten salaattibuffet eli salaattia, kurkkua, paprikaa, kirsikkatomaattia, oliivia, fetaa, ananasta..jne..omissa kupeissaan ja jokainen sai tehdä oman salaatin piirakan kylkeen. Helppoa kuin heinänteko!

Vierailija
2/3 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

coctailpiirakoita ja pasteijoita, piirakoille iso munavoi tai tuorejuustoja. Lohi- tai kinkkupiirakka on munkin bravuuri. Pieniä hyviä naposteltavia syntyy Väinämöisen palttoonnapeista, ja päälle vaikka tonnikala-tilli-ruohosipuli-tuorejuustotahnaa, tai kinkku-paprika/tomaatti-tuorejuustotahnaa.

Makeista, tee pari hyvää täytekakkua (esim. tavallinen ja suklaa) ja kylkiäisiksi muffinsseja/leivoksia/keksejä/fasupaloja jne. Valmiitkin muffinssit saa tuunattua vaaleensinisellä tai vaaleenpunasella kuorrutteella ja strösseleillä jos ei jaksa tai osaa ite leipoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tosi helppo ja nopea, ja vieraat ovat tykänneet.

http://www.hellapoliisi.fi/reseptit/reseptit/suolaiset-piirakat/talkoov…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä