Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on järkyttävintä mitä olet nähnyt?

Vierailija
16.02.2011 |

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

järkyttävintä siinä oli se, että korisi ensin vuorokauden, ei saanut puhuttua mitään, heilutti vaan käsiään, yritti repiä letkuja pois ja poistua sängystä. Itse kuolema oli vain kevyt viimeinen henkäys ja sitten häntä ei enää ollut.

Vierailija
2/67 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kipeä muisto edes tähän kirjoitettavaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli lopetettu ja vain moirfiinia enää pumpattiin. Hän kirjaimellisesti kuihtui pois. Istuin vieressä ja silittelin käsiä ja poskea. Kostutin kuivaa suuta parafiiniöljyllä.

Vierailija
4/67 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oma lapsi uupui vatsataudissa niin, että alkoi kouristella ja meni tajuttomaksi. Järkyttävää oli katsoa lapsen heikkoa hengitystä yksin se aika kunnes ambulanssiväki tuli apuun.

Vierailija
5/67 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

järkyttävin näky oli löytää avioeropaperit postilaatikosta.

Mies muutti pois, halusi miettiä asioita, sanoi että erota ei kuitenkaan. Sitten vain tulee eropaperit postissa :(

Tuntui, että sydän pysähtyy siihen paikkaan

Vierailija
6/67 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuolemaa... Herkistää vieläkin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/67 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun joku ammuttiin. Se lopulta nimittiin terroristi iskuksi

Vierailija
8/67 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnes löysimme hänet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/67 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun kyseessä on joku sinulle tärkeä ja rakas ihminen, niin se varmaan tuntuu pahemmalle, kuin ventovieraan lähtö. Oli muuten pikkuisen erikoinen asenne sh, kun läheiseni piteli rintaansa tuskaisena ja hain hoitajalta kipulääkettä, tämä totesi, että ne kipulääkkeet ovat maksatoksisia, ei niitä voi noin vain antaa...vaikka tiesi varmasti, että potilas on tekemässä kuolemaa...se siitä saattohoidosta. t.2

Vierailija
10/67 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli varmaan nähä kuollut vauva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/67 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelasturenkaat meressä, kun Estonia upposi



töissä valokuva jossa kuolleen miehen aivot valuneet ulos,



tietokoneelta petturimieheltä vahingossa tallentunut chattipätkä joka kuvaa naisen riisuutumista ja miehen ihailua



..nämä tuli mieleen...

Vierailija
12/67 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeisillään raskaana olevaa naapuria puukotettiin muutama vuosi sitten. karmea näky, ja se veren määrä=( onneksi selvisivät molemmat, sekä äiti että lapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/67 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että edelleen osan on kuoltava tuskissa!



Nesteytyksen ym lopetus on normaalia, mutta kipulääkityksen on oltava riittävä. Hengenahdistukseen myös annetaan morfiinijohdannaisia. Ihan saattohoidon käypä hoito suosituksissa.

Vierailija
14/67 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että edelleen osan on kuoltava tuskissa! Nesteytyksen ym lopetus on normaalia, mutta kipulääkityksen on oltava riittävä. Hengenahdistukseen myös annetaan morfiinijohdannaisia. Ihan saattohoidon käypä hoito suosituksissa.


olen niin samaa mieltä ja olen edelleen järkyttynyt tuosta läheiseni poismenosta, ihanaa, että löytyy ammattilaisia, jotka ovat samaa mieltä. t.2 Miksi noita lääkkeitä ei sitten anneta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/67 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat olleet kauhuissaan viimehenkäysten aikana. Joku henkien taistelu tai jotain..mihin lie päätyneet.



Vertaan siihen, kun moni on nukahtanut viimeiseen uneen tyyni ilme kasvoillaan..on ihan toista.

Vierailija
16/67 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päätyvät sinne minne kaikki muutkin, mullan alle.

Vierailija
17/67 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä nyt arvauksia

- Lääkäri ei jostain syystä määrää riittävästi (arka, kokematon, taidoton)

- Hoitajat eivät pyydä"" (ei riittävästi tietoa, pelätään antamistapoja jos esim inejktoitava lihakseen)

- Ei osata myötäelää ihmisen kärsimyksessä



Tälläisissä tilanteissa omaisen kannattaa vaatia saada jutella lääkärin kanssa! On oikeasti haasteellisia lääkäreitä, jotka eivät korvaansa heilauta hoitajien pyynnöille. Omaisen edessä sitten ääni muuttuu ja jää mielikuva että hoitajat eivät ole vieneet asiaa lääkärille asti...

Vierailija
18/67 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin silloin vielä lapsi, mutta tunnen oloni vieläkin aivan veteläksi kun ajattelen sitä.

Vierailija
19/67 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkinlainen jumala-syndroomako vaivannee. No, toivon tosiaan, etten sairastu mihinkään hitaasti tappavaan, tai olen ainakin niin voimissani, että pystyn itse lopettamaan kitumisen. 2

Vierailija
20/67 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siskoni lapset itsemurhan tehneen isänsä haudalla



hevosen kavion murskaamat kasvot, olin 11-vuotias

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme