Onko teistä pervoa että ku appiukko on gyne kävin hänellä?
Kommentit (16)
Ja hänellä vaitiolovelvollisuus myöskin--
mut ajatusleikkinä jo todella ällöä. En ikimaailmassa olis edes bikinit päällä hänen läsnä ollessa:D
Mutta oikeasti, jos kuka tahansa läheinen, vaikka anoppi, olisi gyne, niin en varmasti kävisi hänellä.
Heh mä olin silloin raskaana ja tottakai halusi kuulla ja nähdä tulevan lapsenlapsen sydänäänet sun muut-Että pervoilu sikseen!
Heh mä olin silloin raskaana ja tottakai halusi kuulla ja nähdä tulevan lapsenlapsen sydänäänet sun muut-Että pervoilu sikseen!
mutta miksi sitten kysyit sitä täältä?
en mä siltikään ois näyttänyt römpsääni..
mitä jos asuis pienellä paikkakunnalla ja ei ois varaa mennä yksityiselle ja appi ois kunnan ainoo gyne? aika ikävä tilanne ois...
mun appiukolleni en näyttäis yhtään mitään! jotenkin kun häntä edes ajattelen niin pidän kyllä visusti vaatteeni päällä. Muutaman kerran olen huomannut että hänen katseensa viipyy ihan liian kauan rinnoissani, niin en IKINÄ riisuis housuja sen edessä, vaikka kuinka olis hänen ammattinsa kyseessä ja kaikenlaisia lorttoja olis varmasti nähny. Mutta en en en IKINÄ!
oma appiukkoni on lääkäri ja näytin hänelle ärtyneitä peräpukamiani ja ihan appiukon kotona tapahtui tämä.
En varsinaisesti pidä pervona, monet gynet joilla oon käynnyt vaikuttavat todella mukavilta.
tämä tapahtui sitten myöhemmin kun ja jos olisi rintasyöpää.Että näin. Ja on totta.
tämä tapahtui sitten myöhemmin kun ja jos olisi rintasyöpää.Että näin. Ja on totta.
En menis, enkä silloinkaan, jos oma isäni olisi gyne. Siis en menisi isäni vastaanotolle.
Olisiko kiva, että oma äitisi tutkisi hänen eturauhasensa?
ajatuksena aika ällöä..