Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: lastenvaateinhokit

Vierailija
16.02.2011 |

Mun:

Ikinä en ostais sellaista pipoa, jossa lukee Kimperi.

Ikinä en ostais vapaasta tahdostani mitään muumi, puuhapete. ym . printtivaatteita.

Ikinä en ostais lapselle mitään tekokuituvaatetta.

Kommentit (166)

Vierailija
1/166 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

neulotut kypärämyssyn malliset pipot, sukkahousut ja "oon jonkun mussukka" -paidat.

Vierailija
2/166 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Printtivaatteet on kyllä kamalia. Maailman Vahvin Nalle-vaatteet saa myös inhotuksen aikaan. Kylmänväristyksiä tulee myös selvästi tosi-tosi ökykalliista lastenvaatteista merkistä/mallista/materiaalista riippumatta.

ps. Minä rakastan Kimperin neliöpipoja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/166 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaikka ei vaate olekaan, niin ne rekisterikilvet rattaissa on kyl kans aika mauttomia.

Vierailija
4/166 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Collegepuvut, frillahaalarit.

Sukkahousuja meillä on ja Kimpereitä :).

Vierailija
5/166 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat reimaremulassie-tyyppiset suikalekaistelehirvitykshaalaritt :/. Aivan KA-MA-LIA!

En myöskään pidä prinsessa ym. Disney-printtipaidoista, lutkahtavan näköisistä pikku-tyttöjen vaatteista (glitteriä, "timantteja" ja leopardikuvioita jne ..) tai retro/uusretrovaatteista..lähinnä tässä sy7ynä se, että tulevat korvista ulos..olivat joskus ihan kivoja, mut liika on liikaa.

Vierailija
6/166 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan siinä typerässä logossa. se nimi on niin typerä.

en muutenkaan tykkää pukea lastani mainostamaan noin vahvasti mitään merkkiä. toi kimperi on vaan jotenkin niin junttia.

ap

Vierailija
7/166 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-kypärämyssyt (siis ne pipoiksi tarkoitetut)

-oranssi, lime, räikeät väriyhdistelmät (=melkein kaikki retro), ihan kirkas vihreä+sininen+pinkki, neonvärit

-99 % printtivaatteista

-99 % retrovaatteista

-onko ne nyt cupcaken vai minkä täälläkin paljon hehkutetut sateenkaariraidalliset haalarit+sellaiset joissa olkapäillä tähtiä

-vaatteet joissa paljon glitteriä

-teinix-vaatteet pikkulapsille

-useimmat söpö/hauska-tekstivaatteet "äidin kulta", "pikkupiru" jne.

Vierailija
8/166 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-kypärämyssyt (siis ne pipoiksi tarkoitetut) -oranssi, lime, räikeät väriyhdistelmät (=melkein kaikki retro), ihan kirkas vihreä+sininen+pinkki, neonvärit -99 % printtivaatteista -99 % retrovaatteista -onko ne nyt cupcaken vai minkä täälläkin paljon hehkutetut sateenkaariraidalliset haalarit+sellaiset joissa olkapäillä tähtiä -vaatteet joissa paljon glitteriä -teinix-vaatteet pikkulapsille -useimmat söpö/hauska-tekstivaatteet "äidin kulta", "pikkupiru" jne.

Vierailija
9/166 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojille n. 2-v. eteenpäin tuntuu, etti tarjota mittään lapsenomaista, suloista enää. Kaikki on jotain pääkalloa, liekkiä, Spidemania, StarWarsia ym. kuvottavaa... Väreinä musta, harmaa ja tummansininen. Huoh!

Minä siis ihan mielellään puen poikani 4-v. Bamse-nalleen, Muumi-paitaan yms. printtiin :)

Mites te silloin suhtaudiútte, kun lapsi itse haluaa jonkin tietyn kuvapaidan? Itse olen ainakin taipunut Autot-hahmovaatteisiin, kun poika rakastaa Salama McQueeniä ym. Vaikkei ne aina äidin silmää niin hivelekään ;)

Vierailija
10/166 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja puuhapete

Vierailija
11/166 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä me&i-kotikutoisen näköisiä printtivirityksiä (karmempana äidille&lapselle samanlaiset AAAAUUUUHHH!!!!!), huovutettuja "hauskoja" hattuja, tummanvihreää missä vaan vaatteessa, rumia kenkiä lapsilla, retro-UFF-lookkia.

Vierailija
12/166 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumi-kuosit on myös kauheita, tosi halvan ja huonolaatuisen näköisiä

Vierailija
13/166 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumi-kuosit on myös kauheita, tosi halvan ja huonolaatuisen näköisiä

Musta ainakin Lindexin Muumi-vaatteet on olleet kivannäköisiä ja ihan laadukkaitakin. En itsekään ostaisi ikinä niitä ns. markkinaprinttipaitoja.

Vierailija
14/166 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissa tyttö viestittää olevansa lutka ja poika nuorisorikollinen.

Vierailija
15/166 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haalarimerkit on aika pitkälti hepreaa meikäläiselle ;)

Siis tarkoitat varmaan Molo Kidsin sateenkaarihaalaria :)?

-kypärämyssyt (siis ne pipoiksi tarkoitetut) -oranssi, lime, räikeät väriyhdistelmät (=melkein kaikki retro), ihan kirkas vihreä+sininen+pinkki, neonvärit -99 % printtivaatteista -99 % retrovaatteista -onko ne nyt cupcaken vai minkä täälläkin paljon hehkutetut sateenkaariraidalliset haalarit+sellaiset joissa olkapäillä tähtiä -vaatteet joissa paljon glitteriä -teinix-vaatteet pikkulapsille -useimmat söpö/hauska-tekstivaatteet "äidin kulta", "pikkupiru" jne.

Vierailija
16/166 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ylipäätään mitään vedenpitäviä ulkoiluvaatteita?

Ikinä en ostais lapselle mitään tekokuituvaatetta.

Vierailija
17/166 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- kaikki printtikuviot tyyliin Disney tms

- collegehousut joissa on resorit nilkoissa YÖK

- Me&I -vaatteet jotenkin ärsyttää mua ihan hulluna, en ostaisi itse

Vierailija
18/166 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... sukkahousuja pojalle. Muutenkin ovat hirveitä kapistuksia, ennemmin pitkät kalsarit tai tytöille legginsit...

Vierailija
19/166 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta kun Molo ja Me&I,ovat mun mielestä liian värikkäitä hyi hyi..kaikki muu menee..

Vierailija
20/166 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin epäkäytännöllinen vaate liikkuvalle lapselle. En itsekään ole farkuissa kotosalla. Esikoinen nyt ekalla, eikä ole juuri farkkuja käytetty tai kaivattu.

Ja mitään pissisvaatteita ei vielä koossa 134 käytetä, vaikka niitä on kaupat pullollaan. Eikä lapsi niitä haluaisikaan. Kiven alla on kivat värikkäät ja lapsekkaat vaatteet, mutta onneksi on riittävästi löytynyt.

Mottoni onkin mukavuus, lapsekkuus ja raikkaat värit. Jos nämä eivät toteudu, vaate saa jäädä kauppaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi