Millaiset synttärit vietit kun täytit 30v ja kenen kanssa?
Kommentit (33)
olin vuokrannut ihanan mökin, jonne kutsuin lähimmät sukulaiset ja ystävät.
Söimme, joimme, saunoimme, lauloimme ja vietimme mukavia hetkiä. Ja niin nätisti, ettei kellään ollut krapulaakaan:)
kotoa vapunpäivänä yhteiset 60v kahvit.Meillä silloin vauva.
Ei vaatimatonta minulle.
Avokki puolestaan piti mökkibileet joissa sauna syttyi palamaan.Heh!
ihan vaan kakkukaffet ja yhdessäoloa. Paras lahja oli 2 päivää aiemmin syntynyt kolmas lapsemme. KOtiuduttiin just synttäripäiväni aamuna.
ja mieheni kavereiden kera vietettiin minun juhlat.
ruokaa tarjottiin kakkukahveineen saunoineen ja viinoineen.
juua mittään alkomahollii.Ile joi mun puolesta.
pääsee juhlimaan kunnolla!!!
juua mittään alkomahollii.Ile joi mun puolesta.
Melkein 4kk pakkolepo oli pikkuhiljaa päättymässä, mä olin ihan pjaskana, joka paikka prakas, viimeisillään raskaana... Ei paljo juhlittu, ei :D
Suoritin samalla oike.tiet.tutkintoa.
Melkein 4kk pakkolepo oli pikkuhiljaa päättymässä, mä olin ihan pjaskana, joka paikka prakas, viimeisillään raskaana... Ei paljo juhlittu, ei :D
Nelikymppisetkin menivät ihan yksin. Ja ne loputkin tullee menemään samaa rataa.
Lopulta naitiin saunassa.Maskit päässä-t.Saija.
vaikka aurinkoinen tiistaipäivä. Ei aina tarvitse olla suurta syytä juhlaan:)
Runkkarissa eli Suomen Turun suurimmassa lähiössä eli Runosmäessä, voitteko uskoa?
Lähipubissa alkuun ja sitten meille välillä jammaamaan ja siitä valuttiin dösillä kohti keskustaa,oli halvat bileet,Pasi teetti väärennetyt
maksetut ravintolalipukkeet kaikille!
Itse vedin olutta kaksi viikkoa oikeiden juhlien jälkeen.
Runkkarissa eli Suomen Turun suurimmassa lähiössä eli Runosmäessä, voitteko uskoa?
Lähipubissa alkuun ja sitten meille välillä jammaamaan ja siitä valuttiin dösillä kohti keskustaa,oli halvat bileet,Pasi teetti väärennetytmaksetut ravintolalipukkeet kaikille!
Itse vedin olutta kaksi viikkoa oikeiden juhlien jälkeen.
Sukulaisia ja kavereita taisi tulla vasta seuraavana päivänä.
Tarkoitus olisi ollut lähteä kuumailmapallolennolle synttäripäivänä, mutta sään vuoksi se siirtyi ja kävin vasta kuukauden kuluttua tuhlaamassa sen lahjan. =)
T. Rv 39+1 menijä
30 vee ei ole vielä juhlien aika.
Mun kavereita oli, miehen kavereita, osa sukua, osa jonkun kavereita ja ehkä joku tuntematonkin. N. 30-40 hlö.
Oltiin meillä himassa, saunottiin, dokattiin, syötiin, rokattiin... Jaksettiin aamu-yhdeksään asti! Oli kivaa.
synttäreinä,kahden kesken kihlatun kanssa.Oli todella ihanaa ja muistorikasta!En kyllä unohda koskaan!