Millaiset synttärit vietit kun täytit 30v ja kenen kanssa?
Kommentit (33)
En ole juhlinutt yksiäkään omia synttäreitäni sitten lapsuuden. Toisaalta en juhli vappua, juhannusta tai uuttavuottakaan, kun ei kiinnosta mitkään ns. pakkojuhlat. Muita juhlia on sentään ollut.
Sain yhden onnittelukortin - vanhemmiltani. Edes mies ei muistanut syntymäpäivääni. Vanhemmat tulivat seuraavana viikonloppuna kyläilemään ja toivat kukkia. Yleensä saan parilta vanhalta kaverilta ja parilta sukulaiselta onnittelukortin synttäripäivänä, mutta nyt kaikki olivat unohtaneet...
Oli surullinen ja yksinäinen päivä. Tuli kyllä mietittyä, kuinka vähän minulla on merkitystä.
Vieraita reilusti yli 30. Puuhaa riitti, mutta tosi kivaa oli! Oli ihana nähdä ihmisiä pitkienkin aikojen jälkeen.
Vietimme silloin myös tyttäreni 3-vuotispäiviä (olemme syntyneet peräkkäisinä päivinä).
Juhlien aikaan olin raskaana rv 39+4.
en harrasta synttärijuhlintaa, en oiken osaa itselleni juhlia järjestää.
Olin siskojeni kanssa viikon Rodoksella:D Oli huippu hauska reissu!!!
eli tuo päivä meni ihan ohi, enkä missään välissä juhlinut, kun oli piiitkä työvuoroputki päällä
Toiset olivat yhteissynttärit työkaverien kanssa, niissä oli hirveä määrä lössiä.
Toiset pidin kotonani, olisikohan ollut parisenkymmentä vierasta.
virallista. Mun synttärit on heinäkuussa, ja meillä sattui olemaan vieraita melkein viikon ajan - ei siis samoja vieraita, vaan useammat peräkkäin. Siinä sitten tavallaan juhlittiin mun synttäreitäkin. Ystävä leipoi mulle mun suosikkileivonnaista.
Olen nyt 37-v. ja en todellakaan pysty muistamaan mitä tein 30-vuotissynttäreinäni... Omituista...
en tykkää juhlia kaiken maailman kissanristiäisiä.
ja nukuin pommiin synttäreiltäni. Olin kova "juhlimaan" silloin, pari vuotta sen jälkeen lopetin koko juhlimistouhun, kyllästyin kun sitä oli jatkunut 14-vuotiaasta saakka.
Mutta olempas osannut tehdä lapset sopivasti. 20v juhlat juhlittiin hieman ennen kuin aloin odottaa esikoista ja kuopus on 30v synttäreillä jo 4v. Että ei ainakaan sen takia tarvi jättää juhlia väliin.
ja melkoiset bileet oli... taksikeskus lauloi Cumpleaños Feliz kun mentiin taksilla kantabaariin, ilmaista viinaa koko illan ja hauskanpitoa :):). Unohtumattomattomat kemut!!! :D