Kiitos teille jotka lahjoitatte lastenvaatetta Fidan lähetystorille!
Tein taas aivan huippuja löytöjä lapsilleni. Välikausihaalari 3e, tosi kaunis kevät takki tytölle 3e, ulkohousuja 0,5e ja ihana pikkupojan neuleslipoveri h&m 0,5e ja paljon muuta..
Kiitos siis teille jotka tuotta lastenne hyväkuntoiset vaatteet Fidalle tms. Ja nuo ostamani vaatteet ovat todella hyväkuntoisia, ihan melkein uudenveroisia. Tuollaisia ei edes tavallisilla kirppareilla usein vastaan tule, ja jos tulee niin ovat hinnoiteltu sitten paljon kalliimmiksi.
Kannattaa siis muidenkin tsekata tuollaiset paikat ensin kuin menee kaupasta ostamaan uutta. Säästää pitkän pennin ja tuotto menee hyvään tarkoitukseen.
Hyvää kevättä :)
Kommentit (8)
Pari pussillista tuolla taas odottaa lasten pieneksi jääneitä toppavaatteita kirppikselle menoa. Hyvää kevättä sinullekin ap : )
Olen myös kahden lapsen äiti joka vie kaikki pieneksi jääneet hyväkuntoiset fidalle. Ja kyllä lämmittää mieltä, että tulevat tarpeeseen.
tosiaan lastenvaatteet aika kuluneita ja huonoja....itsepalvelukirppiksiltä saa mun kokemuksen mukaan parempaa.Ne on kyllä fidal tosi tarkkoja merkkijutuista,kuten marimekko,iittala jne..vähän liiankin!
Itsekin valitsen aina Fidan laatikon, enkä Uffia. Vierekkäin siis seisovat.
Silti aina mietittyttää, menevätkö vielä jollekin käyttöön, ts. ostetaanko Fidasta lastenvaatetta....
ja pari jättikassia odottaa päätymistään Fidaan.
Huijari- Uff:iin en vie mitään, en myöskään osta sieltä.
Eläköön Fida ja Pelastusarmeija!
Yleensä Fidan hinnat ovat pilvissä ja täysin tuulesta temmattuja. Ainakin Helsingin Hämeentiellä ja Iso Roballa.
Itse en enää vie Fidaan mitään. Lahjoitan Emmaukselle tai Pelastusarmeijalle.
Mikkelin Fidasta, ja Mikkelissä on kaksikin fidan myymälää.. Ja olen ennenkin ostanut sieltä hyviä vaatteita. Hinnat on tosi alhaiset, ja osa vaatteista on toki kuluneempia, mutta aina on myös näitä helmiä joukossa.
ap
käynyt Fidassa mutta siellä on ollut tosi vähän hyväkuntoisia lastenvaatteita =/ Ja siis vaatimustasoni ei tosiaankaan ole korkea (ostan lähes kaikki lastenvaatteet kirppikseltä) mutta ne ovat aina joko ihan virttyneitä tai sitten niissä on tahroja.
Mutta kait voisi taas pitkästä aikaa käydä siellä jos ihan vahingossa tekisi löytöjä =)