Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korvat vähän eri tasolla, eli silmälasit hassusti vähän vinosti. Mitään tehtävissä?

Vierailija
15.02.2011 |

vai kärsinkö hiljaa ja koitan aina nykiä toista sankaa alemmas...?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai korvia leikata samalle tasolle=)

Vierailija
2/21 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sovitetaan ja säädetään lasit sopivaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

väännetty sankoja, vähän ehkä, mutta mielestäni ei ole riittävästi. Voiko siis sillä säätämisellä vaikuttaa tuohonkin asiaan? Luulin, että katsotaan vain sitä kaariosaa, mikä tulee korvan taa, ettei lasit tipahda...

Vierailija
4/21 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tuntuu että ne on koko ajan vinossa.

Laitan niitä suoraan vähän väliä, ja onhan se tosi rasittavaa. Mutta en mä oikeen keksi mitä muuta asialle vois tehä?

Vierailija
5/21 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina vinossa. Eipä tullut aiemmin mieleen..

Vierailija
6/21 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet vain takaisin liikkeeseen ja pyydät säätämään lisää, niin kauan että ovat hyvät. Ei pitäisi maksaa mitään.

Vierailija
7/21 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki liikkeessä olisi lasit noudettaessa pitänyt ne säätää kuntoon. Nyt menet sinne liikkeseen takaisin ja pyydät niitä säätämään. Muutenkin on ihan normaalia, ettei uusia laseja heti saada kohdilleen, vaan liikeeseen joutuu palaamaan säätämään niitä uudelleen. Itse ei kannata alkaa väännellä, voivat mennä rikki.

Vierailija
8/21 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama juttu ja mulle optikko sanoi, että aika harvalla itseasiassa on korvat täsmälleen samalla korkeudella. Mutta ei sun tarvi lasit vinossa kulkea, kyllä ne niitä siellä optikkoliikkeessä pystyy säätämään niin että tulevat suoraan.

Vierailija
9/21 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eipä mulle kukaan ole tullut huomauttelemaan asiasta :)

Varmaan häiritsee itseä asia enemmän kuin muita.

Vierailija
10/21 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä uudelleen säädättämisestä mitään lisämaksua pitäisi mennä. Ei ainakaan multa kukaan ole yrittänyt periä, vaikka monien silmä- ja aurinkolasien sankoja olen joutunut käymään uudelleen kohdistamassa.

On sitä paitsi ihan normaalia, että korvat ovat keskenään hieman eri korkeudella. Mulle on joskus joku optikko sanonut, että tuskin kenelläkään ne ihan symmetrisesti ovat.

9

Vierailija
11/21 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

optikolla tsekata myös onko nenäosassa säädettävää. Sekin muokkaa lasien asentoa. Mulla keikkuu lasit säädöstä huomimatta, Specsaversin kun ovat. Pitäis taas käydä siellä huonon palvelun optikolla.

Vierailija
12/21 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keopsilta ovat, maksoivatkin rutosti (jotain 500e). Menossa ostamaan uusia aurinkolaseja, voisin samalla pyytää särmäämään säädöt sitten. Kiitos!

ap

Vierailija
13/21 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole leikannut korviasi samalle tasolle?

Plastiikkakirurgiassa ihan normaali toimenpide.

..ei vaiskaan. Yleensä optikot säätää sangat siten että lasit pysyy suorassa :)

Vierailija
14/21 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa onpa hauskaa. Mikset sinä mennyt leikkauttamaan herneen tilalle aivoja?

Vierailija
15/21 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Optikko on säätänyt sankoja, mutta eivät ne pysy kauaa sopivina! Jokin siinä silti mättää, vaikka korvani ovat silminnähden samalla korkeudella eli ei ole kyse isosta korkeuserosta.

Ehkä olisi parasta paksuntaa toista korvan päälle tulevaa osaa sangasta? Ihan samalla tavalla, että jos on erimittaiset jalat, niin säädetään pohjallisella tai jopa kengän erikoispohjalla.

Vierailija
16/21 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ketään kauheasti häiritse, ei8 kukaan ole ainakaan ääneen mulle nauranut.

Itseä välillä harmittaa.

Vierailija
17/21 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni häiritsee kun lasit laittaa pöydälle auki asennossa, niin toinen sanka osuu pöytään mutta toinen ei. Perfectionisti kun olen, niin häiritsee moinen älyttömästi.

Vierailija
18/21 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiskos siihen toisen sangan alle laittaa ikäänkuin pienen tyynyn, että tulis samalle tasolle?

Vierailija
19/21 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita rillit kuminauhalla päähän uimalasi-tyylisesti. Toimii.

Vierailija
20/21 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna niiden korviesi olla paikallaan ja osta seuraavat lasit liikkeestä, jossa osaavat sovittaa ne asiakkailleen. Sankoja lämmitetään ja väännetään sen mukaan miten eri tasolla kenenkin korvat ovat (useimmilla eivät ole täysin samalla korkeudelle, joten ei se silmälasimyyjälle mikään uusi ja ihmeellinen asia voi olla):

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme