Taisteluko isyydestä? Eli epäilen ettei nykyinen avomieheni
ole lapseni oikea isä.Joutui PANIIKKIIN(kärsii oikeastikin paniikkihäiriöstä)
kun uskalsin nostaa erojuttujen yhteydessä asian esiin.Hän väittää että loukkaisin muutamien miesten kunniaan jos uskaltaisin vaatia heiltä verinäytteen.
Siis mitä? Miksi kukaan haluaisi vieraan miehen lapsen omanaan ja puhui jopa että hän sitten adoptoi pojan jos se ei ole hänen.
Olen kyllä ihmeissäni.
Kommentit (53)
Jos miehesi vaan yksinkertaisesti rakastaa lasta?
Jospa rakastaa lastaan omanaan?
Ja siis mikä sua vaivaa?
omaakin "kunniaasi", jos joudut arpomaan lapsellesi isän. Avomiehesi joutui paniikkiin, eikä ihme, jos huomaa että on jakorasian kanssa. Moraalisi on alhainen, siksi joudut ihmettelemään, kun joku on kiintynyt lapseen, niin että on valmis adoptoimaan, vaikkei tämä olisikaan hänen. Hyi, sinua ap!
haluaisi jo selvyyden asiaan.
On säälittävää että naista uhkaillaan,tottakai toivon että avopuolisoni on se mies,mutta kun minulla ei ole hirveästi seksikumppaneita ollut tässä viimeisen 16vuoden aikana niin voin varmuudella nimetä vain muutaman isäehdokkaan.
Tilanne on kinkkinen koska nää miehet tuntee oikein hyvin toisensa,ovat vanhoja yliopistotuttuja.
mistä ap.n kaltaisia oikein esiin ryömii? tee sterilisaatio.
ei olla mitään tyhmiä vaan kyllä tässä on vain sekaannus tapahtunut.
Eli minä luulin aikoinaan ettei avopuolisoni rakasta minua ja hyppäsin hänen tuttunsa kanssa sänkyyn.
Hänelläkin oli silloin poikki silloisen tyttöystävänsä kanssa.Mistäs sitä nyt olisi TAJUNNUT ETTÄ YHDEN ILLAN JUTUSTA VOI TULLA RASKAAKSI VANHEMMALLA IÄLLÄ.
ei olla mitään tyhmiä vaan kyllä tässä on vain sekaannus tapahtunut. Eli minä luulin aikoinaan ettei avopuolisoni rakasta minua ja hyppäsin hänen tuttunsa kanssa sänkyyn. Hänelläkin oli silloin poikki silloisen tyttöystävänsä kanssa.Mistäs sitä nyt olisi TAJUNNUT ETTÄ YHDEN ILLAN JUTUSTA VOI TULLA RASKAAKSI VANHEMMALLA IÄLLÄ.
tämä on malliesimerkki typeryydestä.
Jakorasia en siis ole.
Olin silloin yh,joka kaipasi silitystä.
Että turha yhtään haukkua.
Muutimme yhteenkin vasta raskauden ollessa aika pitkällä.Että näin!
raskaana ajattelin että parempi lapsen vuoksi muuttaa yhteen tietäen sisälläni että lapsi saattaa olla toisen miehen.
Sitä paitsi asiasta on nyt kuhistu selän takana jo vuosia jne.
ei olla mitään tyhmiä vaan kyllä tässä on vain sekaannus tapahtunut. Eli minä luulin aikoinaan ettei avopuolisoni rakasta minua ja hyppäsin hänen tuttunsa kanssa sänkyyn. Hänelläkin oli silloin poikki silloisen tyttöystävänsä kanssa.Mistäs sitä nyt olisi TAJUNNUT ETTÄ YHDEN ILLAN JUTUSTA VOI TULLA RASKAAKSI VANHEMMALLA IÄLLÄ.
Ei voi olla oikeesti totta että jollekin tulee yllätyksenä ett YHDEN ILLAN JUTUSTA voi tulla raskaaksi XD
Jos on, niin eihän siinä mitään adoptiota tarvita.
Mieti olisiko parasta vain antaa sen miehen olla "isä", joka lasta rakastaa. Mitä etua lapselle siitä olisi, että biologinen vanhemmuus selviäisi? Nykyisen avomiehesi suku hylkäisi lapsen. Ajattele nyt lapsen parasta!
Sitten vaan tutkituttamaan, aloituksestasi sain kuvan, että ehdokkaita olisi pari lisää :D
ei olla mitään tyhmiä vaan kyllä tässä on vain sekaannus tapahtunut.
Eli minä luulin aikoinaan ettei avopuolisoni rakasta minua ja hyppäsin hänen tuttunsa kanssa sänkyyn.
Hänelläkin oli silloin poikki silloisen tyttöystävänsä kanssa.Mistäs sitä nyt olisi TAJUNNUT ETTÄ YHDEN ILLAN JUTUSTA VOI TULLA RASKAAKSI VANHEMMALLA IÄLLÄ.
Eli montas niitä oikeasti oli?
naiset harrastaa niin vähän yhden illan juttuja suhteessa miehiin että nainen osaa nimetä saman tien kuka on kyseessä.
Mutta en koskaan olisi halunnut tätä lähteä penkomaan mutta tilanne on niin ikävä kun tämä wanna-be isä nyt aikoo jättää minut ja lapsen niin pakko selvittää sillä jos tuo toinen tuttu onkin isä haluan hänet lapseni elämään edes jossain muodossa.
sitä tarkoitan tutulla,miten se nyt sanotaan oikein?
Tuttu, tuttuja?
. Mutta en koskaan olisi halunnut tätä lähteä penkomaan mutta tilanne on niin ikävä kun tämä wanna-be isä nyt aikoo jättää minut ja lapsen niin pakko selvittää sillä jos tuo toinen tuttu onkin isä haluan hänet lapseni elämään edes jossain muodossa.
aloituksessa puhut kyllä useammasta miehestä ja joka tapauksessa kannattaa pitää niistä vehkeistään lukua niin, ettei joudu tuollaisiin tilanteisiin=) Horatsu on horatsu, vaikka voissa paistaisi.
kunniaa juuri tulevaa ex-wanna-be avokki-isää
ja tätä yliopistotuttua.
Selvennyksenä emme siis olleet yhdessä lapsen siittämisajankohtana!!!Olin siis sinkku ihan virallisesti!!!
Miksipä ei haluais sitä jatkossakin. Olet se paikallinen jakorasia?