Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taisteluko isyydestä? Eli epäilen ettei nykyinen avomieheni

Vierailija
15.02.2011 |

ole lapseni oikea isä.Joutui PANIIKKIIN(kärsii oikeastikin paniikkihäiriöstä)

kun uskalsin nostaa erojuttujen yhteydessä asian esiin.Hän väittää että loukkaisin muutamien miesten kunniaan jos uskaltaisin vaatia heiltä verinäytteen.

Siis mitä? Miksi kukaan haluaisi vieraan miehen lapsen omanaan ja puhui jopa että hän sitten adoptoi pojan jos se ei ole hänen.

Olen kyllä ihmeissäni.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka sen isä on. Voi rakentaa isäänsä suhteen. Ja jospa se isä suosuisi tunnustamaan sitten omansa, olisi jostain perittävääkin. Ja se tuleva ex ei voi adoptoida lasta, ellet itse niin halua.

Vierailija
42/53 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen kasvaa omaksi itsekseen vaan väkisin pakottaa hänet olemaan samanlainen lapsi kuin hän oli lapsena.Siksi olen alkanut epäillä että on epävarma isyydestää kun tyrkyttää omia juttujaan lapselleen koko ajan.

Kysyin eilen millainen haluat itse ole, ei tarvitse miellyttää vanhempiaan.

Ai niin, on käynyt kyllä selville että esim lapseni on lahjaakkaampi kuin avokkini monessa asiassa.Siksi vahvasti epäilen voiko ikinä olla lapsen isä,tämä mies kun on aikamoinen sähläri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toinen ehdokas on hyvä ja haluat hänet lapsesi elämään, mitä nyt vähän huumeita käyttää... Sinä taidat olla hieman sekasin, kannattais hakea keskusteluapua... SINÄ haluat... entäs se lapsi, ajatteleppa mitä hän joutuisi kokemaan jos saisi kuulla ettei isä olekaan isä ja äiti onkin horo ja valehdellut koko ikänsä isälle yms...

Vierailija
44/53 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tunnustanut isyyden ja lapsi on kovinkin vanha, ei isyyden purkuun välttämättä edes suostuta.

Mun tuttu sai lapsen ja mies tunnusti isyyden vaikka tiesikin ettei ole lapsen isä. Erosivat parin vuoden kuluttua ja lapsen ollessa 6-vuotias nainen haki isyyden purkua oikeudelta. Siihen ei kuitenkaan suostuttu koska oikeus katsoi että lapsi on pitänyt miestä isänään niin monta vuotta. Sitä en tiedä oliko mies kertonut oikeudessa tietävänsä asioiden oikein laidan.

Kyseinen nainen on muutenkin tehnyt elämässään paljon huonoja ratkaisuja, huumeita jne. Jos jotain tapahtuu, hän itse ei ikinä ole syyllinen, aina osoittaa sormella muita. Harmi vain että omassa itsekkyydessään yrittää pilata lapsensakin elämän.

Jotenkin veikkaan että AP:kin on samanlainen.

Vierailija
45/53 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen kasvaa omaksi itsekseen vaan väkisin pakottaa hänet olemaan samanlainen lapsi kuin hän oli lapsena.Siksi olen alkanut epäillä että on epävarma isyydestää kun tyrkyttää omia juttujaan lapselleen koko ajan.

Kysyin eilen millainen haluat itse ole, ei tarvitse miellyttää vanhempiaan.

Ai niin, on käynyt kyllä selville että esim lapseni on lahjaakkaampi kuin avokkini monessa asiassa.Siksi vahvasti epäilen voiko ikinä olla lapsen isä,tämä mies kun on aikamoinen sähläri.

Kyllä tän ketjun myötä on käynyt selväksi ettei se lahjakkuus ainakaan äitiltä ole peräisin.

Vierailija
46/53 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi voi itse halutessaan 18vuotiaana vaatia isyyden selvitystä.

En jättäisi sitä sinne asti.

Kyllä isyyden todella voi purkaa.

Vierailija
47/53 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletettua isää antamaan verinäytteen, sillähän tämä selviää, vaikka todellisuudessakin tämä on jo selvää, kun et ole avokkis kanssa harrastanut seksiä silloin vaan ainoastaan tämän oikean isän kanssa. Eli verikoe, ja sitten tiedätte faktan kaikki.

Vierailija
48/53 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletettua isää antamaan verinäytteen, sillähän tämä selviää, vaikka todellisuudessakin tämä on jo selvää, kun et ole avokkis kanssa harrastanut seksiä silloin vaan ainoastaan tämän oikean isän kanssa. Eli verikoe, ja sitten tiedätte faktan kaikki.

antaisitko itse verinäytteen jos olisi mahdollista että nainen sen jälkeen vaatisi sinulta elareita? Tuskin. Kun sitähän tää AP tässä ajaa takaa.

Jos avomies on tunnustanut isyyden ja toinen mies kieltäytyisi mistään testeistä, en usko että ap:n vaatimusten takia alettaisiin oikeudessa toista miestä määräämään testeihin ja avomiehen isyyttä purkamaan.

Kaikenlaisia akkoja sitä maa päällään kantaa. No huomaa se ap sitten joskus lapsen ollessa aikuinen ettei tule päänsilityksiä.

Vierailija
49/53 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain nainen pystyy erottamaan lapsen isästään tuntematta tuskaa. Samalla aiheuttamaan lapselle suurta eliniän kestävää tuskaa, kun isä heivattiin elämästä.

Aloittajahuoralle; haista pitkä paska ja ajattele lapsen parasta. Jaa persettäsi kumin kanssa.

Vierailija
50/53 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

julkinen huorittelu voi johtaa syytteeseen,varmasti päässyt unohtumaan..vaikka kirjoitat nimettömästi oletVASTUUSSA JOKAISESTA TEKSTISTÄSI,JOKA KONEELTASI LÄHTEE!!Ja näistä muijista ei ole yksikään mennyt puhtaana vihille aviopuolisonsa kanssa, joten eiköhän oteta peili käteen ja katota siihen.JOKAINEN MEISTÄ on hölmöillyt jossain kohtaa joskus,se on saletti!AP voimia sulle!Toivottavasti saat asiat kuntoon !HA DET SÅ BRA!!

Vierailija
51/53 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi viikko yhdellä isällä, toinen toisella. Jää sinulle enemmän aikaa sille, missä oikeasti olet hyvä.

Vierailija
52/53 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä.Kyllä sä sen näytteen annat vaan.Se on laki.Mistä tiedät että kyse olisi elareista vaan..ehkä nainen haluaa että tää mies sitten pystyy jättää perintöä omalle lapselleen.

Vierailija
53/53 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä oot oikeasti niiiiiiiiiin suloinen ettet tajua sitä.Harmi ettei sinuun pysty vaikuttamaan millään nyyhkytarinoilla vaan on kulta pakko tehdä näin.Mä tykkään susta niin paljon enkä halua satuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi