Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taisteluko isyydestä? Eli epäilen ettei nykyinen avomieheni

Vierailija
15.02.2011 |

ole lapseni oikea isä.Joutui PANIIKKIIN(kärsii oikeastikin paniikkihäiriöstä)

kun uskalsin nostaa erojuttujen yhteydessä asian esiin.Hän väittää että loukkaisin muutamien miesten kunniaan jos uskaltaisin vaatia heiltä verinäytteen.

Siis mitä? Miksi kukaan haluaisi vieraan miehen lapsen omanaan ja puhui jopa että hän sitten adoptoi pojan jos se ei ole hänen.

Olen kyllä ihmeissäni.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksipä ei haluais sitä jatkossakin. Olet se paikallinen jakorasia?

Vierailija
2/53 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi vaan yksinkertaisesti rakastaa lasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa rakastaa lastaan omanaan?

Ja siis mikä sua vaivaa?

Vierailija
4/53 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaakin "kunniaasi", jos joudut arpomaan lapsellesi isän. Avomiehesi joutui paniikkiin, eikä ihme, jos huomaa että on jakorasian kanssa. Moraalisi on alhainen, siksi joudut ihmettelemään, kun joku on kiintynyt lapseen, niin että on valmis adoptoimaan, vaikkei tämä olisikaan hänen. Hyi, sinua ap!

Vierailija
5/53 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisi jo selvyyden asiaan.

On säälittävää että naista uhkaillaan,tottakai toivon että avopuolisoni on se mies,mutta kun minulla ei ole hirveästi seksikumppaneita ollut tässä viimeisen 16vuoden aikana niin voin varmuudella nimetä vain muutaman isäehdokkaan.

Tilanne on kinkkinen koska nää miehet tuntee oikein hyvin toisensa,ovat vanhoja yliopistotuttuja.

Vierailija
6/53 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä ap.n kaltaisia oikein esiin ryömii? tee sterilisaatio.

Vierailija
7/53 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat mielenvikaiselta.

Vierailija
8/53 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei olla mitään tyhmiä vaan kyllä tässä on vain sekaannus tapahtunut.

Eli minä luulin aikoinaan ettei avopuolisoni rakasta minua ja hyppäsin hänen tuttunsa kanssa sänkyyn.

Hänelläkin oli silloin poikki silloisen tyttöystävänsä kanssa.Mistäs sitä nyt olisi TAJUNNUT ETTÄ YHDEN ILLAN JUTUSTA VOI TULLA RASKAAKSI VANHEMMALLA IÄLLÄ.

Vierailija
9/53 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei olla mitään tyhmiä vaan kyllä tässä on vain sekaannus tapahtunut. Eli minä luulin aikoinaan ettei avopuolisoni rakasta minua ja hyppäsin hänen tuttunsa kanssa sänkyyn. Hänelläkin oli silloin poikki silloisen tyttöystävänsä kanssa.Mistäs sitä nyt olisi TAJUNNUT ETTÄ YHDEN ILLAN JUTUSTA VOI TULLA RASKAAKSI VANHEMMALLA IÄLLÄ.

tämä on malliesimerkki typeryydestä.

Vierailija
10/53 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakorasia en siis ole.

Olin silloin yh,joka kaipasi silitystä.

Että turha yhtään haukkua.

Muutimme yhteenkin vasta raskauden ollessa aika pitkällä.Että näin!

Vierailija
11/53 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaana ajattelin että parempi lapsen vuoksi muuttaa yhteen tietäen sisälläni että lapsi saattaa olla toisen miehen.

Sitä paitsi asiasta on nyt kuhistu selän takana jo vuosia jne.

Vierailija
12/53 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei olla mitään tyhmiä vaan kyllä tässä on vain sekaannus tapahtunut. Eli minä luulin aikoinaan ettei avopuolisoni rakasta minua ja hyppäsin hänen tuttunsa kanssa sänkyyn. Hänelläkin oli silloin poikki silloisen tyttöystävänsä kanssa.Mistäs sitä nyt olisi TAJUNNUT ETTÄ YHDEN ILLAN JUTUSTA VOI TULLA RASKAAKSI VANHEMMALLA IÄLLÄ.

Ei voi olla oikeesti totta että jollekin tulee yllätyksenä ett YHDEN ILLAN JUTUSTA voi tulla raskaaksi XD

Vierailija
13/53 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on, niin eihän siinä mitään adoptiota tarvita.

Vierailija
14/53 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti olisiko parasta vain antaa sen miehen olla "isä", joka lasta rakastaa. Mitä etua lapselle siitä olisi, että biologinen vanhemmuus selviäisi? Nykyisen avomiehesi suku hylkäisi lapsen. Ajattele nyt lapsen parasta!

Vierailija
15/53 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vaan tutkituttamaan, aloituksestasi sain kuvan, että ehdokkaita olisi pari lisää :D

Vierailija
16/53 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei olla mitään tyhmiä vaan kyllä tässä on vain sekaannus tapahtunut.

Eli minä luulin aikoinaan ettei avopuolisoni rakasta minua ja hyppäsin hänen tuttunsa kanssa sänkyyn.

Hänelläkin oli silloin poikki silloisen tyttöystävänsä kanssa.Mistäs sitä nyt olisi TAJUNNUT ETTÄ YHDEN ILLAN JUTUSTA VOI TULLA RASKAAKSI VANHEMMALLA IÄLLÄ.

Eli montas niitä oikeasti oli?

Vierailija
17/53 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset harrastaa niin vähän yhden illan juttuja suhteessa miehiin että nainen osaa nimetä saman tien kuka on kyseessä.

Mutta en koskaan olisi halunnut tätä lähteä penkomaan mutta tilanne on niin ikävä kun tämä wanna-be isä nyt aikoo jättää minut ja lapsen niin pakko selvittää sillä jos tuo toinen tuttu onkin isä haluan hänet lapseni elämään edes jossain muodossa.

Vierailija
18/53 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä tarkoitan tutulla,miten se nyt sanotaan oikein?

Tuttu, tuttuja?

Vierailija
19/53 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

. Mutta en koskaan olisi halunnut tätä lähteä penkomaan mutta tilanne on niin ikävä kun tämä wanna-be isä nyt aikoo jättää minut ja lapsen niin pakko selvittää sillä jos tuo toinen tuttu onkin isä haluan hänet lapseni elämään edes jossain muodossa.

aloituksessa puhut kyllä useammasta miehestä ja joka tapauksessa kannattaa pitää niistä vehkeistään lukua niin, ettei joudu tuollaisiin tilanteisiin=) Horatsu on horatsu, vaikka voissa paistaisi.

Vierailija
20/53 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunniaa juuri tulevaa ex-wanna-be avokki-isää

ja tätä yliopistotuttua.

Selvennyksenä emme siis olleet yhdessä lapsen siittämisajankohtana!!!Olin siis sinkku ihan virallisesti!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän