Miksi legginssejä verrataan pitkiin kalsareihin?
Mulla molempia ja leggarit nyt vaan istuvat ihan eri tavalla päälle (eivät lökötä) ovat ihan eri materiaalia ja näyttävät ihan erilaisilta. ei niitä tosin ole tarkoituskaan pitää kuten housuja vaan pitkien paitojen ja tunikoiden kanssa...mä itse inhoan farkkuja yms joten paljon mielumminpuen ylleni nätin tunikan ja legginssit.
Kommentit (61)
tuolla myydään paljon paskaa jota mainostetaan kultana!
Mutta aina sukkahousut. En minä ilman sukkia voi töissä olla. Paksut sukkahousut paljon kauniimmat
rypytykset punteissa esim? Teillä onkin tosi hienot kalsarit sitten :D
Ja tämä tunika nyt on kaikkea muuta kuin naisellinen vaate
legginssit on tiukasti istuvat ja usein paksua tummaa materiaalia. Joko kiiltävää tai puolikiiltävää jne...nätimmät ne on esim mekon tai tunikan kanssa kuin typerät farkut.
legginssejä voi verrata sukkahousuihin ja kalsareihin. Molemmat lasketaan alusasuihin, mutta sopivissa yhdistelmissä näkyminenkään ei välttämättä haittaa.
Mutta ei se silti tee niistä mitään muuta kuin pitkät kalsarit.
ei ne ole housut eikä niistä ole tarkoitus perse vilkkua! Ihan kai sama miksikä niitä kutsutaan joku voi sanoa vaikka kalsareiksi mutta parhaimman näköiset ne on pitkien paitojen, tunikoiden ja mekkojen kanssa. Mun silmiin ottaa pahasti kun joku tunkee tavishousut tunikan kanssa päälleen se on kauheen näköistä!
no mikä sitten ellei tunika? Huomaan että eräillä vähän rajoittunut käiste legginsseistä ja tunikoista. Itselläni kaappi täynnä kauniita tykäistuvia tunikoita ja ovat paljon naisellisempia kuin farkut ja joku tavispaitapusero.
valitettavan HARVOIN suomalaisnainen on naisellinen...
Eikö voitaisi sopia, että ne ovat materiaalista x valmistettu vaate, joka on tarkoitettu pidettäväksi jalassa???
Mitä ihmeen maalaistolloja täällä on, kun pitää kutsua "kalsareiksi"? Jos tarkkoja ollaan, niin kalsarithan ovat miesten vaate, jotkut ovat vaan joskus alkaneet käyttää samaa termiä naisten pitkiksistä, ilmeisesti siksi kun termi on niin ruma ja tulee mielleyhtymä lököttäviin pappa-housuihin. Että mahdollisimman inhorealistit termit käyttöön, ettei elämä vaan tuntuisi liian mukavalta!
Ja pitkikset taas eivät ole mitkä tahansa kangashousut, joissa ei ole sukkaosaa. Pitkikset on tarkoitettu pidettäväksi kylmänä vuodenaikana toisten housujen alla. Eli jos joku vaate on tarkoitettu käytettäväksi jotekin muuten (hameen kanssa tai ihan sellaisenaan), niin silloin kyseessä ei ole pitkikset. Toki pitkiksinä voi halutessaan käyttää vaikka legginsejäkin, mutta koittakaa nyt vähän tajuta, ettei kaikkea voi määrittää sieltä Tuppukylän halpakäytän hyllyjen välistä.
PS. En ole mikään suuri legginsien ystävä itse, eli ei kuulu omiin jokapäiväisiin vaatteisiini. Mutta ärsyttää tuollainen junttimainen kalsari-sössötys.
Meitä on varsin paljon 25-35-vuotiaita naisia ja yleensä ne paksuimmat käyttää niitä legginssejä ja tunikoita ja hoikemmat käyttää hyvin istuvia farkkuja ja naisellisempia yläosia. Nuorin, timmein ja kaunein näyttää farkuissaan ehdottomasti viehättävämmältä kuin mammat legginsseissään ja tunikoissaan. Itse olen kropaltani normaalitilassa sieltä parhaimmasta päästä ja käytän yleensä aina hyviä farkkuja tai joskus sukkahousuja ja hametta. Nyt raskaana ollessanikaan en ole sortunut legginsseihin.
mutta nää tunikat ja "pitkät paidat" on sitten käytännössä pituudeltaan puoliväliin takapuolta ja on todella törkeän näköistä olla se trikootakapuoli paljaana. Yläasteikäisillä likoilla tätä "muotia" näkee ja kai ne samanikäiset pojat tykkää kyylätä niitä takapuolia, mutta en voi kuvitella yhtään työpaikkaa, missä noin pukeutuneena voisi olla. Tai että joku täysi-ikäinen vielä pukeutuisi noin... teinien harkintakyky nyt tiedätään, eikä heiltä voi muuta odottaakaan...
Lisäksi jalkojenkaan osalta nuo legginnsit näyttää hyvältä vain jos jalat on kauniit. Lyhyt- tai paksujalkaisilla näyttää kamalilta, vaikka takapuoli olisikin peitetty.
Ja ne kiiltävät vielä! voi yökötys!
Taidanpa heti laittaa pari tilaukseen! Niiden kanssa vois ostaa parit farkkulegginssit (tai muut leggarit)...
mutta en pidä niistä ohuista läpikuultavista malleista vaan paksummista leggareista. Mut samaa mieltä aloittajan kanssa että paremmalta ja naisellisemmalta se yhdistelmä näyttää kuin farkut ja paitapusero.
vaihtoehto kuin leggingsit ja tunika tai ei tuo viimeksimainittu ole tyylikästä ollenkaan;
sellainen kotiasu.
mulla on kaappi täynnä tunikoita jotka ulottuu paljon alemmas kuin perseeseen joten avarrapa vähän käsitystäs siitä mikä on tunika! Ja oletkos muuten koskaan kuullut sellaista käsitettä kuin farkkulegginssit? Niitä tosin ei voi käyttää ellei vartalo anna myöten...
http://www.halens.fi/Product/047353?sortBy=Default&sortDirection=Ascend…
tai vaikkapa siellä ulkonakin!
muutoin housuja. En tykkää tunikoista, joten ei ole tarveta legginsseille.
Mutta eivät tosiaan sovi kaikille...pitää olla hoikka ja rinnat et ne istuu kaniisti. Tunikoita tosin on noin sata eri mallia että...Noi Halensin tunikat on ihania!
eli damaskit ovat ihan sama asia kuin kalsaritkin.