Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi legginssejä verrataan pitkiin kalsareihin?

Vierailija
14.02.2011 |

Mulla molempia ja leggarit nyt vaan istuvat ihan eri tavalla päälle (eivät lökötä) ovat ihan eri materiaalia ja näyttävät ihan erilaisilta. ei niitä tosin ole tarkoituskaan pitää kuten housuja vaan pitkien paitojen ja tunikoiden kanssa...mä itse inhoan farkkuja yms joten paljon mielumminpuen ylleni nätin tunikan ja legginssit.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas en pidä legginsejä, koska ne juurikin näyttävät pitkiltä kalsareilta.

Vierailija
2/61 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytännössä ihan sama asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legginssit eivät lökötä päällä kuten jotkin pitkät kalsarit! Farkut muuten on todella epänaiselliset...mielummin legginssit tai sukkahousut.

Vierailija
4/61 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki pidä sellaisia pitkiä paitoja, vaan vyötärölle loppuvia

Vierailija
5/61 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat todellakin kauniimpaa katseltavaa naisella kuin farkut.

Vierailija
6/61 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niidenkanssa vaikka niitä suoria housuja tai farkkuja mutta legginssit ja lökökalsarit nyt vaan on eri asioita :D ap

Vierailija
7/61 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä verrataan sen takia kun ne on sama asia! Legginssit on naisten pitkät kalsarit, niissä ei ole sepalusreikää kikkelille.

Miehillä on samanlaiset mutta niissä on se reikä.

On noloa kävellä yleisillä paikoilla pelkillä aluskalsareilla. Kotona saa.

Vierailija
8/61 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kellukoisin tuollaisissa töissä =D

Vierailija
9/61 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aivan samanlaisia mitä leggingsit. Ei todellakaan ole löysät

Vierailija
10/61 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudet miesten kalsarit eivät lökötä.

Uudet naisten kalsarit (lausutaan "legginssit") eivät lökötä.

Vanhat miesten kalsarit lököttävät ja niissä on polvipussit.

Vanhat naisten kalsarit lököttävät ja niissä on polvipussit.

Vierailija
11/61 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahingossa legginssit kaupasta...ja millaisessa työpaikassa ei nainen saa pukeutua legginsseihin ja tunikaan? onneks en ole sellaisessa jäykkäpaikassa töissä :D hyi hitto jotain pukuja naisella...

Vierailija
12/61 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

legginsseissänne. Farkuissa ei sentään nainen näytä naurettavalta (jos ei tosin aina niin naiselliseltakaan) mutta legginsseissä suurin osa näyttää typerältä.

Vierailija
13/61 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivätkä kyllä muistuta naisten pitkikisä alkuunkaan. Olisko vika siinä että toiset eivät osaa ostaa niitä oikeita legginssejä?

Vierailija
14/61 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pitkikset kuviollisia , ja pidän niitä pitkien housujen alla.. mut leggararit on sit hienompaa yksiväristä kangasta, ja niitä sit hameen, pitkän paidan kans tarkotettu pidettäväks

Vierailija
15/61 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

legginsseissäni ja tunikassani kuin moni suomimamma joka vetäisee joka aamu päällee ne farkut ja tavispuseron. Ei ole ihme että suomalaisnaiset herättävät maailmallakin huomiota epänaisellisuudellaan ja tyylitajuttomuudellaan!

Vierailija
16/61 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisellisemmat vaatekappaleet eivät istu muodottomaan runkoon. Farkuuihin saa toki piilotettua paljon...

Vierailija
17/61 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja puseroon tai siihen tylsään housupukuun. Nätti asu olis se kaunis mekko tai hame yhdistettynä vaikka napakasti istuviin leggareihin.

Vierailija
18/61 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pöksyt niin oletan niiden olevan leggingsit

Vierailija
19/61 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

legginssit on tiukasti istuvat ja usein paksua tummaa materiaalia. Joko kiiltävää tai puolikiiltävää jne...nätimmät ne on esim mekon tai tunikan kanssa kuin typerät farkut.

Vierailija
20/61 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi käyttää vaikka minihameen kanssa - on kesällä vilpoisampaa kuin sukkahousut eikä niin talvisen näköistä. kesälegginsithän on samanlaista kangasta kuin ohuet sukkikset. Ja itse en halua kulkea "paljain jaloin", koska en halua ruskettua, ja palelisin kuitenkin. Ja jalkani ovat ihan valkoiset, ei sekään ehkä kivalta näytä.

Kokonaisuus varmaan ratkaisee, näyttääkö vaate hyvältä. ja toki kaikki ei tykkää kaikista vaatteista. En itsekään ole legginsit+tunika -tyyppiä, mutta ei mua yhtään haittaa muiden pukeutuminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän