Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi legginssejä verrataan pitkiin kalsareihin?

Vierailija
14.02.2011 |

Mulla molempia ja leggarit nyt vaan istuvat ihan eri tavalla päälle (eivät lökötä) ovat ihan eri materiaalia ja näyttävät ihan erilaisilta. ei niitä tosin ole tarkoituskaan pitää kuten housuja vaan pitkien paitojen ja tunikoiden kanssa...mä itse inhoan farkkuja yms joten paljon mielumminpuen ylleni nätin tunikan ja legginssit.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian lyhyt paita

Vierailija
42/61 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on kaappi täynnä tunikoita jotka ulottuu paljon alemmas kuin perseeseen joten avarrapa vähän käsitystäs siitä mikä on tunika! Ja oletkos muuten koskaan kuullut sellaista käsitettä kuin farkkulegginssit? Niitä tosin ei voi käyttää ellei vartalo anna myöten...

Kritisoin tilannetta, jossa takapuoli näkyy (niinkuin usein näkyy). Ja joo farkkulegginssejä olen nähnyt. Hyvin istuvia en tosin yksiäkään. Mun havaintojen mukaan ne valuu ja sitten lököttää takapuolesta. Paremman näköiseltä peppu näyttää istuvissa farkuissa.

38

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tää tavisfarkku+ paitapuseroyhdistelmän voittaa mennen tullen mutta tarkoittaa sitä että lantajankin pitää olla naisellinen. Ei siis mikään "rekkalesbon" näköinen...

Vierailija
45/61 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei todellakaan naisellinen.

Vierailija
46/61 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut johtunee siitä että osaan ostaa ne oikeasta paikasta ja mulla on aikas hyvin muodostunut peppu...ahkeran treenin tulosta. Mut näytäpä yksikin tavallinen farkkumalli missä ei takapuoli lötkötä...ellei takapuolesta niin sit reisistä mikä kyllä on ruman näköistä.

Vierailija
47/61 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei todellakaan hyvä

Vierailija
48/61 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.halens.fi/Product/058023?sortBy=Default&sortDirection=Ascend…

hmmm kysypäs ukoltas uudemman kerran asiaa ja pyydä vertaamaan sun lököfarkkuihin ja paitapuseroon.

Vierailija
49/61 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunikamallin :D

Vierailija
50/61 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut johtunee siitä että osaan ostaa ne oikeasta paikasta ja mulla on aikas hyvin muodostunut peppu...ahkeran treenin tulosta. Mut näytäpä yksikin tavallinen farkkumalli missä ei takapuoli lötkötä...ellei takapuolesta niin sit reisistä mikä kyllä on ruman näköistä.

Kivahan se olisi nähdä hyvin istuvat farkkuleggarit ahkerasti treenatun pepun verhona :)

Siispä kuvaa/linkkiä kehiin!

Vierailija
51/61 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päällähuonosti istuva ja lököttävä kauluspaitapusero :D

http://www.halens.fi/Product/055481?sortBy=Default&sortDirection=Ascend…

Vierailija
52/61 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.minousa-shop.net/farkkulegginsit-harmaat-p-1367.html

tosin sit ne alkaa helposti lököttää jos yrittää tuneka liian pienet mallit ylleen ja jäävät ns puolitiehen...ehkä monille sit käy niin?

Vierailija
53/61 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei ole siunattu rinnoilla tai kapealla vyötäröllä kannattaa unohtaa ne naisellisia kurveja korostavat empiretunikat ja pitäytyä vaikka niitä paitapuseroissa....ne kun eivät korosta yhtään mitään.

Vierailija
54/61 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on paita

Vierailija
55/61 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ylempi on nätimpi mutta on niin lyhyt että en kyllä leggingsien kanssa pukisi

Vierailija
56/61 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman pitkää paitaa? Aika epätoimiva vaate.

Vierailija
57/61 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole vartalolla siunattu kun haluavat mielummin peittää ruhonsa farkkuihin ja lölöpuseroihin...noi linkkien vaatteet todellakin ovat vaan kauniille vartaloille :D

Vierailija
58/61 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikö on lölöpusero? Hyvin leikattu, istuva kauluspaita on kyllä paljastavanpi kuin yksikään tukika

Vierailija
59/61 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut pitää olla vartalo johon ne sopii. Aika harvalle mammalle nuo kyllä sopivat kun ovat niin tasapaksuja ja lattarintaisia muutenkin...eipä ihme että suomalaisnaiset ovatkin niin miesmäisiä.

Vierailija
60/61 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä heille jotka ovat jämähtäneet siihen lantiofakku/napapaita-aikaan? Kyllä mun silmään nuo farkkulegginssit ja tunikat ovat huomattavasti naisellisempia vaatekappaleita mut ootte ihan oikeessa eivät ne sovi plösöille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan