Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tämäkö oli kasvisruokapäiväintoilijoiden tavoite?

Vierailija
14.02.2011 |

http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/109263-yle-taisteltu-kasvisruokapaiva-%…

Kyllä kasvavassa iässä oleva nuori mies haluaa syödä kunnon liharuokaa. Jos joku haluaa syödä pelkkää kasvisruokaa, se hänelle suotakoon, mutta antakaa pojille lihaa!

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut arvaa kumpi meistä todennäisesti viimeksi nauraa, ihan kirjaimellisesti? Minä, jo sen perustella mitä tutkimukset sanoo kansoista jotka elää pisimpään ja terveimpinä. Ja pientä esimakua olen saanut kun kävin hammaslääkärissä ja lääkäri sanoi että oletpas - ikäiseksesi - terve nainen kun lääkitykset oli pyöreä nolla. t. nelikymppinen kasvissyöjä

Olen 38-vuotias perusterve sekaruokaa syövä nainen, ei lääkityksiä. Ja hammaslääkärit eivät muuten tiedä juurikaan mitään muista sairauksista kuin suun sairauksista... :D

Vierailija
102/106 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38-vuotias perusterve sekaruokaa syövä nainen, ei lääkityksiä. Ja hammaslääkärit eivät muuten tiedä juurikaan mitään muista sairauksista kuin suun sairauksista... :D

lääkityksistä aina kun esitietolomaketta täytetään tai päivitetään. Yllätys se oli minullekin kun lykkärin hammaslääkärille listan jossa ei ollut mitään lääkityksiä ja se ihan naurahti että oletpas terve. Että mitä ilmeisimmin niitä lääkkeitä sit on ihmisillä käytössä ja yllättävänkin paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei kestä jatkuvaa rehun jyystämistä.

Vierailija
104/106 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko kouluruokailu olisi ehkä syytä lakkauttaa, koska se on aika karmeaa rahanhaaskausta. Määrärahat on niin niukat, että kunnollista proteiinipitoista ruokaa hyvistä ja tuoreista paikallisista kauden raaka-aineista ei pystytä tekemään. Päinvastoin. Varsinkin kun mennään siihen cook and chill menetelmällä valmistettuun keskuskeittiö malliin, tarkoittaa se että lapset syövät koko ajan prosessoituja eineksiä. Vielä kun tähän yhdistetään virheelliset ravitsemussuositukset ja vanhoilliset asenteet ei hyvää seuraa. Viisainta olisi siirtyä eväslinjalle.

Vierailija
105/106 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvissyöjillä menee hampaat.Ne ei kestä jatkuvaa rehun jyystämistä.

Kehut saan hampaistani aina enkä enää muista milloin niissä olisi viimeksi ollut reikiä. MUTTA näen kyllä myös vaivaa asian eteen, käytän ksylitolia jos syön hapanta, en napostele jne. t. tuo kasvissyöjä

Vierailija
106/106 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin päivittelin suureen ääneen brittivanhempien aivottomuutta, mutta eipä näemmä ole asiat juuri paremmin täälläkään.