Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni katkera ex :(

Vierailija
13.02.2011 |

Ollaan oltu reipas vuosi yhdessä ja kun tavattiin oltiin kumpikin varattuja ja huonossa suhteessa. Rakastuttiin silmittömästi heti ja meille oli alun alkaenkin selvää, että meillä on yhteinen tulevaisuus.

On kumpikin erottu ja mieheni ex ei tiedä, että tapasimme jo ennen eroa. Ensin ero oli hänellekin (ex-naiselle) ok ja mieheni oli hänelle varsin avokätinen avioeron osituksessa, koska heillä on 20 yhteistä vuotta takana. Nyt hän on tuhlannut valtavat summat rahaa (kymmeniä tuhansia) ja kinuaa lisää ja mieheni ei tietenkään anna, vaan on kehoittanut naista myymään erossa saamansa osakkeet ja kiinteistöt. Ilmeisesti tämä raha-asia on aiheuttanut hirveän vihan ja katkeruuden tämän ex-naisen taholta ja hän olisi halunnut sittenkin jatkaa vielä yhdessä. Meille tulee vauva ja olen muuttamassa mieheni luo ja pelkään, että tämä ex alkaa tehtailemaan esim. perättömiä lastensuojeluilmoituksia joko minun lapsestani tai meidän tulevasta.. :(

Olemme normaali pari/perhe ja en haluaisi mitään muuta kuin viettää rauhallista perhe-elämää mieheni kanssa, mutta nyt olen alkanut tosissani miettiä uskallanko muuttaa vai alkaako sitten joku vuosikausien kiusaaminen hänen ja sukunsa taholta?

Tämän ex-naisen joku sukulainen soitti miehelleni pe ja kertoi tekevänsä mieheni elämästä mahdollisimman pahan.

Kommentit (152)

Vierailija
101/152 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä siis itse matalaa profiilia ja miehesi lopettakoon kaiken aktiivisen yhteydenpidon exään. Vain välttämättömät alaikäiseen lapseen liittyvät asiat kommunikoidaan. Lastensuojeluilmoituksissa ei ole mitään pelättävää, jos on normaali vanhempi.

Jos ositus tosiaan on tehty, sitä ei voi enää yksipuolisesti purkaa. Eikä liene tarvettakaan, jos mies on syyllisyydentunnossaan ollut avokätinen (yleinen tilanne).

Vierailija
102/152 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä siis itse matalaa profiilia ja miehesi lopettakoon kaiken aktiivisen yhteydenpidon exään. Vain välttämättömät alaikäiseen lapseen liittyvät asiat kommunikoidaan. Lastensuojeluilmoituksissa ei ole mitään pelättävää, jos on normaali vanhempi.

Jos ositus tosiaan on tehty, sitä ei voi enää yksipuolisesti purkaa. Eikä liene tarvettakaan, jos mies on syyllisyydentunnossaan ollut avokätinen (yleinen tilanne).

Miten se miehen toimia valvoo, asuvat eri osoitteissa kumminkin? Ja voiko edes vaatia jotain tuollaista? Mies on vapaa ja onhan se jo nahty, tekee ihan itse omat ratkaisunsa kuitenkin. Ja on 16-vuotias lapsi liitosta, joka kai on sitten edelleen ihan voimassaoleva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/152 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimolleen, kertoa tilannetta avoimesti ja odottaa, että tämä pääsee tilanteesta yli?

Miksi pitää valehdella, pettää ja hosua? Kuka siitä hyötyy? Ei ex, ettekä te, eikä ainakaan lapset.

Vierailija
104/152 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu reipas vuosi yhdessä ja kun tavattiin oltiin kumpikin varattuja ja huonossa suhteessa. Rakastuttiin silmittömästi heti ja meille oli alun alkaenkin selvää, että meillä on yhteinen tulevaisuus.

On kumpikin erottu ja mieheni ex ei tiedä, että tapasimme jo ennen eroa. Ensin ero oli hänellekin (ex-naiselle) ok ja mieheni oli hänelle varsin avokätinen avioeron osituksessa, koska heillä on 20 yhteistä vuotta takana. Nyt hän on tuhlannut valtavat summat rahaa (kymmeniä tuhansia) ja kinuaa lisää ja mieheni ei tietenkään anna, vaan on kehoittanut naista myymään erossa saamansa osakkeet ja kiinteistöt. Ilmeisesti tämä raha-asia on aiheuttanut hirveän vihan ja katkeruuden tämän ex-naisen taholta ja hän olisi halunnut sittenkin jatkaa vielä yhdessä. Meille tulee vauva ja olen muuttamassa mieheni luo ja pelkään, että tämä ex alkaa tehtailemaan esim. perättömiä lastensuojeluilmoituksia joko minun lapsestani tai meidän tulevasta.. :(

Olemme normaali pari/perhe ja en haluaisi mitään muuta kuin viettää rauhallista perhe-elämää mieheni kanssa, mutta nyt olen alkanut tosissani miettiä uskallanko muuttaa vai alkaako sitten joku vuosikausien kiusaaminen hänen ja sukunsa taholta?

Tämän ex-naisen joku sukulainen soitti miehelleni pe ja kertoi tekevänsä mieheni elämästä mahdollisimman pahan.

Minusta kuulostaa ennemminkin, etta moni asia liitossa edelleen kesken. Asioiden hoito katkeruutta? Miten itse toimisit samassa tilanteessa jos olisit tuo vaimo?

Vierailija
105/152 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos juttu on tosi, niin ymmärrän ex-vaimon haluavan omansa takaisin ennenkuin avioliiton rikkojan vauva syntyy. Olet ap niin sinisilmäinen ja vedätettävä, että pahaa tekee! Luuletko ettei tuo 20 vuoden liitto ja kolme lasta merkitse miehelle mitään? Eniten säälittää tuo syntyvä vauva. Mitä pahaa hän on tehnyt syntyäkseen keskelle tuollaista sotkua?

Vierailija
106/152 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä kokemusta katkerista/vihaisista existä ja heidän kiusastaan?

Miten toimisitte jos olisin minä?

Miten toimisit itse, jos olisit se vaimo? Se on hoidettavien asioiden listalla ensin, liitto, josta jo lapsia. Uusi vauva vasta tuloillaan, entiset hoitamatta aikuisiksi (ilmeisesti yksi ainakin). Hoitamaton edellinen liitto sinulle kiusa, mutta jos olisitkin se vaimo, jonka hoidettava liiton asiat loppuun?

Miten toimisit itse tuona aviovaimona vastaavassa tilanteessa?

Vierailija
107/152 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäään yksityiskohtia. Mutta ex-vaimo ei siis todellakaan tiedä siitä alkuajasta ja minä TIEDÄN sen. Emme tapailleet kuin muutaman viikon tai kuukauden ennen kuin hän sitten alkukesästä pisti eropaperit vetämään, mutta eron syy EN OLLUT MINÄ, näin olisi käynyt muutenkin.

Ja jollekin joka kyseli osituksesta niin se ositus on kyllä tehty ihan 50/50 kummallekin jäi asunnot ja rahaa saman verran.

Jos ex-vaimo alkaa hankalaksi niin pitänee ottaa yhteys poliisiin.

Vierailija
108/152 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos #23 asiallisesta ja kannustavasta vastauksesta :)

Vierailija
109/152 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihan maalaisjärjellä ajateltuna, älä ihmeessä sotkeudu siihen! Jos kerran ositus on erossa tehty tasapuolisesti, eipä siinä pitäisi olla exällä mitään sanomista, ihan sama mikä eron syy on. Miehen lapset ovat jo niin isoja että hän voi pitää hyvää yhteyttä lapsiinsa ilman äidin väliintuloa.

Mutta pysykää te molemmat miehesi kanssa rauhallisina, älkää syyllistykö mihinkään typeryyksiin, loanheittoon tai muuhun mistä exä saisi lisää vettä myllyynsä. Jos exä tekee laittomia lastensuojluilmoituksia tai muuten vain hankaloittaa elämäänne, koittakaa dokumentoida kaikki ja jos tilanne menee pahaksi, yhteys poliisiin.

Vierailija
110/152 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hait asiallisuutta ja kannustusta mihin? Sinua ei haittaisi varmaan, jos mies jatkossakin menisi uuden mukana ennenkuin asiat kanssasi selvitetty? Ja se on sinusta, miten sen sanoitkaan sopivasti itsellesi, "katkeruutta"?

Sinusta kaikki on fair play? Nojuu. Kukin tyylilleen uskollisena.

Vierailija
111/152 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kuin nauraa ihmisille jotka viitsii edes olla noin lapsellisia ettei voi jatkaa omaa elämää ennen kuin on tehnyt toisten elämästä helvettiä. Hohhoijaa!

Vierailija
112/152 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan olevasi jotenkin niin erikoinen etteikö tämä pukki jätä sinua??

voi lapsiparka!

Vierailija
113/152 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kuin nauraa ihmisille jotka viitsii edes olla noin lapsellisia ettei voi jatkaa omaa elämää ennen kuin on tehnyt toisten elämästä helvettiä. Hohhoijaa!

Joten. Tulen ja vien miehesi, koska liittonne minusta ei ole kunnossa. En kysy, miten suhtaudut, kun ei se minua liikuta. Salaan kaiken sinulta kuitenkin. Vaadin asiallisuutta, eikai sinun nyt sovi miten tahansa kohdella minua, uutta naista. Mies tietysti suostuu tulemaan luokseni, kaipaa vaihtelua, tuntee olonsa nuoreksi ja on innoissaan.

Kaikki lapsenne ei aikuisia, mutta se ei minua haittaa. Avioliitto purkamatta, ositus kesken.

Kerropa nyt, miten aikuinen ihminen ja laillinen aviovaimo tilanteessa toimii? Osataan me muutkin sitten jatkossa toimia oikein ja esimerkillisesti.

Vierailija
114/152 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tämä mun mies mikään pukki ole.. siis ei ainakaan tietääkseni, eikä vaikuta siltä.

Enpä usko, että jättää..meillä on niin syvä rakkaussuhde.

Vierailija
115/152 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tämä mun mies mikään pukki ole.. siis ei ainakaan tietääkseni, eikä vaikuta siltä. Enpä usko, että jättää..meillä on niin syvä rakkaussuhde.

syvä rakkaussuhde vuoden tuntemiusen jälkeen!?

jeah right!

älä ole naivi!

Vierailija
116/152 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä ajattelet, mutta kun on.

Vierailija
117/152 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hyvä ja osuva ilmaus tässä tapauksessa.

"Reippaan vuoden" sisällä on tavattu, erottu, naitu ja siitetty.

Ap, mieshän on sinulle vasta tuore tuttavuus. Et edes kunnolla tunne häntä!

Vierailija
118/152 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ap sanonut että ero on jo selvä ja ositus tehty, mitä ihmettä sitä nyt enää vatvomaan. Kyllä se nimenomaan tältä exältä on lapsellista ja typerää vielä se jälkeen tulla vinkumaan jotain vaikka asia on jo selvitetty.

Ja en oikein ymmärrä, miten muka kukaan ulkopuolinen voisi pelkästään rikkoa avioliiton? Eiköhän tässäkin tapauksessa se mies ihan omasta halustaan ryhtyi uuteen suhteeseen, miksi ihmeessä se olisi tämän uuden naisen vika? Ihmeellinen ajattelutapa.

Vierailija
119/152 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hait asiallisuutta ja kannustusta mihin? Sinua ei haittaisi varmaan, jos mies jatkossakin menisi uuden mukana ennenkuin asiat kanssasi selvitetty? Ja se on sinusta, miten sen sanoitkaan sopivasti itsellesi, "katkeruutta"? Sinusta kaikki on fair play? Nojuu. Kukin tyylilleen uskollisena.

Vierailija
120/152 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ap sanonut että ero on jo selvä ja ositus tehty, mitä ihmettä sitä nyt enää vatvomaan. Kyllä se nimenomaan tältä exältä on lapsellista ja typerää vielä se jälkeen tulla vinkumaan jotain vaikka asia on jo selvitetty.

Ja en oikein ymmärrä, miten muka kukaan ulkopuolinen voisi pelkästään rikkoa avioliiton? Eiköhän tässäkin tapauksessa se mies ihan omasta halustaan ryhtyi uuteen suhteeseen, miksi ihmeessä se olisi tämän uuden naisen vika? Ihmeellinen ajattelutapa.

Voit olla hyvinkin oikeassa. Onneksi ei itse ole tarvinnut tuollaista kuviota ratkoa. Tuntematta osapuolia, kuulostaa vaikealta. Vaikka aika tavallista kai tuo on silti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän