Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni katkera ex :(

Vierailija
13.02.2011 |

Ollaan oltu reipas vuosi yhdessä ja kun tavattiin oltiin kumpikin varattuja ja huonossa suhteessa. Rakastuttiin silmittömästi heti ja meille oli alun alkaenkin selvää, että meillä on yhteinen tulevaisuus.

On kumpikin erottu ja mieheni ex ei tiedä, että tapasimme jo ennen eroa. Ensin ero oli hänellekin (ex-naiselle) ok ja mieheni oli hänelle varsin avokätinen avioeron osituksessa, koska heillä on 20 yhteistä vuotta takana. Nyt hän on tuhlannut valtavat summat rahaa (kymmeniä tuhansia) ja kinuaa lisää ja mieheni ei tietenkään anna, vaan on kehoittanut naista myymään erossa saamansa osakkeet ja kiinteistöt. Ilmeisesti tämä raha-asia on aiheuttanut hirveän vihan ja katkeruuden tämän ex-naisen taholta ja hän olisi halunnut sittenkin jatkaa vielä yhdessä. Meille tulee vauva ja olen muuttamassa mieheni luo ja pelkään, että tämä ex alkaa tehtailemaan esim. perättömiä lastensuojeluilmoituksia joko minun lapsestani tai meidän tulevasta.. :(

Olemme normaali pari/perhe ja en haluaisi mitään muuta kuin viettää rauhallista perhe-elämää mieheni kanssa, mutta nyt olen alkanut tosissani miettiä uskallanko muuttaa vai alkaako sitten joku vuosikausien kiusaaminen hänen ja sukunsa taholta?

Tämän ex-naisen joku sukulainen soitti miehelleni pe ja kertoi tekevänsä mieheni elämästä mahdollisimman pahan.

Kommentit (152)

Vierailija
61/152 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero on ollut jo väistämätön viimeiset vuodet niin se ero on silloin todella harkittu ja surut surtu. Mieheni sanoi, ettei ole vuosikausiin ollut näin vapautunut ja ihana olo, kun ero selvisi.

Selkis. Miksi sitten aiheesta on ketju?

Vierailija
62/152 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laskea yhteen 1+1 ja ymmärtänyt, että jos nyt ollaan raskaana, niin suhde on todellakin alkanut jo ennen heidän avioeropäätöstä. Eli peiliin kannattaa katsoa, kun miettii mistä hankaluudet johtuvat. Ihan ansaittua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/152 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi pappaikäisen miehen kanssa???

toivottavasti saat elämässäsi vielä jonkun rankaisun,kun menit toisten avioliiton väliin!

Vierailija
64/152 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En levittele täällä mitään sellaista, josta voi tunnistaa. Ainahan av:lla joku on tunnistavinaan jonkun. Mieheni ex-vaimo tuskin enää vauvapalstaa selailee.

Pappaikäisen? Itse olen vain n.10vuotta nuorempi ja mielestäni mieheni on parhaassa iässä ja komein mies kenet olen ikinä tavannut.

Vierailija
65/152 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täällä sitä vaan kirjoitellaan...

En levittele täällä mitään sellaista, josta voi tunnistaa. Ainahan av:lla joku on tunnistavinaan jonkun. Mieheni ex-vaimo tuskin enää vauvapalstaa selailee. Pappaikäisen? Itse olen vain n.10vuotta nuorempi ja mielestäni mieheni on parhaassa iässä ja komein mies kenet olen ikinä tavannut.

Vierailija
66/152 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko yksi sekavimmista ketjuista... AP:n mies kuitenkin selvinnyt tilanteesta ehjin nahoin? Onnittelut miehelle. Nopeasti on sekin ero hoitunut.

Vierailija
67/152 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En levittele täällä mitään sellaista, josta voi tunnistaa. Ainahan av:lla joku on tunnistavinaan jonkun. Mieheni ex-vaimo tuskin enää vauvapalstaa selailee. Pappaikäisen? Itse olen vain n.10vuotta nuorempi ja mielestäni mieheni on parhaassa iässä ja komein mies kenet olen ikinä tavannut.

eihän se harppu mitään voi enää tuon ikäisenä palstailla..

toisin kuin minä uusi niin paljon parempi nainen!

Vierailija
68/152 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nyt avioeropäätökseen asti tarvitse yksin olla, jos siltä ei tunnu!

Monilla on heti eron jälkeen lyhyitä laastarisuhteita..onko ne siis sallittu, mutta oikeat rakkaussuhteet ei?

Vierailija
69/152 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nyt avioeropäätökseen asti tarvitse yksin olla, jos siltä ei tunnu! Monilla on heti eron jälkeen lyhyitä laastarisuhteita..onko ne siis sallittu, mutta oikeat rakkaussuhteet ei?

laastari sinä olet äpärineen päivineen!

Vierailija
70/152 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeasti korkean moraalin nainen ja kunnioitan toisten suhteita.. on minuakin monta kertaa miehet, joilla sormukset sormessa yrittäneet ja minusta se on ollut vastenmielistä.

Veikkaanpa, että moni joka täällä minua haukkuu ja parjaa pelkää oman suhteensa puolesta.. ja silloin se on kyllä todella heikoissa kantimissa.

Rakastunut ja suhteensa arvokkaana kokeva ei petä, koska silloin on menetettävää.

Vierailija
71/152 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En levittele täällä mitään sellaista, josta voi tunnistaa. Ainahan av:lla joku on tunnistavinaan jonkun. Mieheni ex-vaimo tuskin enää vauvapalstaa selailee.

Pappaikäisen? Itse olen vain n.10vuotta nuorempi ja mielestäni mieheni on parhaassa iässä ja komein mies kenet olen ikinä tavannut.

Itsesi kanssa jaksat porskuttaa, se tietenkin etusijalla. Houkutus on suuri kuvitella sinut opportunistina, joka iski uhrinsa heikkoon aikaan. Mies oli komea, kaunis vaimo, ihanat lapset, omaisuutta... Sinun oli se saatava itsellesi ja tarrasit kiinni, lapsi sinetiksi.

Jotain todella surullista tuossa on. Mutta jos se teille sopii, kukin tavallaan. Reiluus on kaukana tuosta toiminnasta, mieskin outo. 10 vuotta katse vaeltanut? Aivan.

Vierailija
72/152 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä se olet hankkiutunut raskaaksi miehelle, jonka tiedät varmuudella valehdelleen edellisessä suhteessa.

Vierailija
73/152 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeasti korkean moraalin nainen ja kunnioitan toisten suhteita.. on minuakin monta kertaa miehet, joilla sormukset sormessa yrittäneet ja minusta se on ollut vastenmielistä.

Veikkaanpa, että moni joka täällä minua haukkuu ja parjaa pelkää oman suhteensa puolesta.. ja silloin se on kyllä todella heikoissa kantimissa.

Rakastunut ja suhteensa arvokkaana kokeva ei petä, koska silloin on menetettävää.

Onko korkeampaa moraalia kuin kohdella muita kuten toivoisi tulevansa itse kohdelluksi?

Vierailija
74/152 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä olet nuori ja kaunis..mutta vanhenet sinäkin.mistä exän käytös?siitä,ett miehesi on huseerannu hänen selän takana...vuosia...monien kanssa!kuule!minä säälin sinua.en tuomitse,vaan säälin.naiselle ero tuli kuitenkin nurkan takaa,ehkä hän toivoi ja odotti että kaikki kääntyy hyväksi vaikeiden vuosien jälkeen.ne muuten kuuluvat avioliittoon ja piiiiitkääään parisuhteeseen.sinä olet nyt rikkonut JUMALAN sätämän liiton.jospa naiset osaisivat arvostaa toisia ja myös itseään.nii näitä juttuja ei olis.loppuis miehiltä pökittävät niin palaisivatHÄNTÄ koipien vlis kotiin!

Vierailija
75/152 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ajatellut noin, että tuon kaiken haluan itselleni, aika sairas ajatuksenakin.

Myönnän kyllä, että tämän miehen halusin heti ensitapaamisesta lähtien ja tunne ja teot olivat molemmin puoliset.

Miksi teidän joidenkin päähän ei mahdu, että liitto ei ole ollut vuosikausiin kunnossa, vaan syyllistätte miestä ja minua?

Tämän takia eroja tulee.. haluaisitteko itse olla pakosta avioliitossa?

Kaikilla meillä on yksi elämä ja jokainen on siinä oman onnensa seppä, eikö niin? Toki pitää kantaa vastuu, eikä toimia täysin itsekkäästi, mutta kyllä jokainen on ansainnut elää elämänsä onnellisessa suhteessa tai liitossa

Vierailija
76/152 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta.

Varauksetonta tukea et varmaan saa, vaikka miten sanasi asettelisit. Sinulla ei kuitenkaan ole 20 vuoden kokemusta nuorena solmitusta liitosta. Osoita kunnioitusta, niin saat kunnioitusta.

Vierailija
77/152 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä olet nuori ja kaunis..mutta vanhenet sinäkin.mistä exän käytös?siitä,ett miehesi on huseerannu hänen selän takana...vuosia...monien kanssa!kuule!minä säälin sinua.en tuomitse,vaan säälin.naiselle ero tuli kuitenkin nurkan takaa,ehkä hän toivoi ja odotti että kaikki kääntyy hyväksi vaikeiden vuosien jälkeen.ne muuten kuuluvat avioliittoon ja piiiiitkääään parisuhteeseen.sinä olet nyt rikkonut JUMALAN sätämän liiton.jospa naiset osaisivat arvostaa toisia ja myös itseään.nii näitä juttuja ei olis.loppuis miehiltä pökittävät niin palaisivatHÄNTÄ koipien vlis kotiin!

Vierailija
78/152 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ihmiset paukkaa suhteisiin päätä pahkaa ennen kuin edellisestäkään on selvitty.

Ja lapset kärsivät, koska heidän osansa on sitten olla sen hätäsuhteen sinetti ja koossapitävä liima, kun suin päin solmittu romanssi vetelee viimeisiään.

Vierailija
79/152 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ajatellut noin, että tuon kaiken haluan itselleni, aika sairas ajatuksenakin.

Myönnän kyllä, että tämän miehen halusin heti ensitapaamisesta lähtien ja tunne ja teot olivat molemmin puoliset.

Miksi teidän joidenkin päähän ei mahdu, että liitto ei ole ollut vuosikausiin kunnossa, vaan syyllistätte miestä ja minua?

Tämän takia eroja tulee.. haluaisitteko itse olla pakosta avioliitossa?

Kaikilla meillä on yksi elämä ja jokainen on siinä oman onnensa seppä, eikö niin? Toki pitää kantaa vastuu, eikä toimia täysin itsekkäästi, mutta kyllä jokainen on ansainnut elää elämänsä onnellisessa suhteessa tai liitossa

Tuota, miksi avioiduitte tahoillanne aikoinaan? Miksi rikkoa ihmisten liitot niinsanotun "oman onnen| vuoksi? Voiko se olla onnea, jos murskaa muut alleen, niiden muiden tunteista piittaamatta?

Vierailija
80/152 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ajatellut noin, että tuon kaiken haluan itselleni, aika sairas ajatuksenakin. Myönnän kyllä, että tämän miehen halusin heti ensitapaamisesta lähtien ja tunne ja teot olivat molemmin puoliset. Miksi teidän joidenkin päähän ei mahdu, että liitto ei ole ollut vuosikausiin kunnossa, vaan syyllistätte miestä ja minua? Tämän takia eroja tulee.. haluaisitteko itse olla pakosta avioliitossa? Kaikilla meillä on yksi elämä ja jokainen on siinä oman onnensa seppä, eikö niin? Toki pitää kantaa vastuu, eikä toimia täysin itsekkäästi, mutta kyllä jokainen on ansainnut elää elämänsä onnellisessa suhteessa tai liitossa

onnellisessa liitossa, siinä liitossa minkä Jumala on yhdistänyt. Sitä älköön ihminen erottako. Jokaisessa liitossa on myötä- ja vastamäkiä, mutta ne eivät oikeuta liiton rikkomiseen.

Sinä saat tekosi anteeksi, jos niitä pyydät anteeksi. Parasta olisi, että mies palaisi takaisin puolisonsa luokse ja olisi vain isän roolissa syntyvälle lapsellenne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi