Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko liian ankara äiti,

Vierailija
12.02.2011 |

kun en anna 9 ja 11 vuotiaiden lapsien katsoa esim. Putousta?

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 ja 14vuotiaiden äiti

Vierailija
2/56 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä se niistä jutuista tajua puoliakaan.Lähinnä se munamies on niin hauska kuulemma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no minä se vasta huono olen! Just katsottiin 5 ja 6-vuotiaitten kanssa se ja räkätettiin jutuille!!!! En olekaan tiennyt että olis varallista, pitääpä tutkiskella....

Vierailija
4/56 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin, että Putous on kiva sarja kun se nimenomaan sopii kaikenikäisille. Kaksimielisyyttä on todella vähän, nekin siten tehty, että 8-vuotias ei niitä ymmärrä.

Eli mun mielestä olet ankara. Meillä katsotaan koko perhe eli vanhemmat ja lapset 5 v. ja 8 v.

Vierailija
5/56 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perhe katsoo yhdessä. Viikon kohokohta.

Vierailija
6/56 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en anna 9 ja 11 vuotiaiden lapsien katsoa esim. Putousta?

Vierailija
7/56 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei me anneta lasten kaikkea roskaa katsoa, mitä töllöstä tulee, vaikka se ei kuuluisikaan kastiin "seksi/väkivalta/pelottava".

Vierailija
8/56 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siinä kaksimielistä juttua, mutta ei niitä lapset tajua, kun ei kuitenkaan mitään törkeää ole. Meidän lasten ehdoton lempparisarja on Putous.

Ei meilläkään Salkkareita tms. katsota, mutta Putous on aika viatonta huumoria, jota nauretaan koko perhe. Vanhemmat ehkä vähän eri jutuille kuin lapset.

t: äiti, jonka lapset 12v, 10v ja 4v

Vierailija
9/56 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja totesin ettei ole 8, 10 ja 11v lasten ohjelma. Marja Tyrni oli pelkkää kaksmielistä sontaa ja Sui Hing jatkaa samaa tasoa..

Vierailija
10/56 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon sit varmaan tosi tylsä äiti, kun en ymmärrä, mitä hauskaa on kaiken maailman Munamiehissä, Marja Tyrneissä, yms.

Mutta siis oikeesti mielenkiintoista kuulla, että muilla paljon nuoremmatkin katsoo tuota.

Vierailija
11/56 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miksi ÄIDIN mielestä sen pitäisi olla hauskaa, jotta lapset voisivat katsoa. Mun mielestä lapset voivat seurata jotain ns. "roskaakin", jos kerran muutkin lapset sitä katsoo ja siitä puhuu. Tosin, en mäkään antaisi lasten katsoa esim. Salkkareita, mutta mun mielestä Putous on aika harmiton.

Vierailija
12/56 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän se nyt mikään sivistävä ja hyödyllinen ohjelma ole, mutta meillä sitä katsoo koko perhe, myös 5-vuotias. Harmiton ohjelma saunan jälkeen.

En mä nyt ymmärrä mitä kauhean pahaa siinä on. Tietenkin jos on joku vakaumus että kaikki telkkarista tuleva on pahasta, niin ei kai siinä nyt kauheasti mistään muusta paitsi jää kuin siitä, että just tänään 9-vuotiaamme totesi että "no putousta kattoo kaikki!!! Eli koulussa voi olla vähän ulkona jutuista, mutta jos se ei haittaa niin kiellä pois.

Vierailija
13/56 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä Isäkin on äidin kanssa samoilla linjoilla, että esim. Putous on niin älytön ohjelma, ettei sitä oikeestaan kenenkään pitäisi katsoa. Meillä ei siis aikuiset katso ko. ohjelmaa (edes salaa).

Ja Salkkarit on myös mielestäni täysin lapsille sopimaton ohjelma.

Vierailija
14/56 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oletko niitä niuhottajia, joiden mielestä tv on suoraan saatanasta ja sieltä saa katsoa max. puoli tuntia opetusohjelmaa päivässä.

Tajuan kyllä katsomisen rajoittamisen, mutta Putoushan on täysin harmitonta viihdettä (K-merkinnät ym.).

Vierailija
15/56 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin harrastan lasten kanssa ihan muuta yhdessä kuin telkan katsomista.

En oikeasti katso lasten kanssa mitään telkasta. Meillä pelataa pelejä, ulkoillaan tai kyläillään. Miksi sen yhteisen viikon kohokohdan pitäisi olla telkan katsominen? Tosi surullistakin. Meillä lapset eivät edes osaa vaatia/pyytää telkasta muuta kuin pikkukakkosta. Lapset opetetaan liian aikaisin vanhempien valitettavaan kulttuurin, että ilta vietetään sohvan nurkassa.

Vierailija
16/56 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ole mitään vakaumusta, tms. miksei telkkaria saisi töllöttää. Yhdessä tavataan katsoa esim. Pientä Pintaremonttia, Eläintenpelastuspartiota ja Idolsia.

Vierailija
17/56 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en mä kiellä lapsia niitä katsomasta vain sen takia ettei mun mielestä kenenkään pitäisi sellaista katsoa

meillä Isäkin on äidin kanssa samoilla linjoilla, että esim. Putous on niin älytön ohjelma, ettei sitä oikeestaan kenenkään pitäisi katsoa. Meillä ei siis aikuiset katso ko. ohjelmaa (edes salaa). Ja Salkkarit on myös mielestäni täysin lapsille sopimaton ohjelma.

Vierailija
18/56 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos he eivät itse todellakaan jaksa/halua kuunnella Tyrniä (tms), niin sekin on peruste. Se on kyllä masentavan huonoa huumoria, mutta tuskinpa se lasta varsinaisesti pilaa (yllätys).

Vierailija
19/56 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon sit varmaan tosi tylsä äiti, kun en ymmärrä, mitä hauskaa on kaiken maailman Munamiehissä, Marja Tyrneissä, yms. Mutta siis oikeesti mielenkiintoista kuulla, että muilla paljon nuoremmatkin katsoo tuota.

Latenohjelmissa on lukuisia sellaisia ohjelmia jotka on mun mielestä aivan järkkyä sontaa, mm. IkaOka vai mikä lie, Mimi ja Kuku, Tohtori koira ja Pointzi, mutta lapset tykkää ja saavat katsoa. Mun mielestä olis vähän huolestuttavaa jo olisimme lasten kanssa aivan liekeissä samoista ohjelmista.

Putouksen sketsihahmot on lapsille vaan höhliä ja hassuja tyyppejä, kaksimielisyydet menee yli hilseen.

Vierailija
20/56 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä Isäkin on äidin kanssa samoilla linjoilla, että esim. Putous on niin älytön ohjelma, ettei sitä oikeestaan kenenkään pitäisi katsoa. Meillä ei siis aikuiset katso ko. ohjelmaa (edes salaa).

Ja Salkkarit on myös mielestäni täysin lapsille sopimaton ohjelma.

Teidän perhe onkin liian SIVISTYNYT katsomaan Putousta. (Junttien lauantaiviihdettä.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi