Mitä minä teen?
Mä en jaks enääa. Minne mä voin soittaa tähän aikaan että pääsen hoitoon 7kk ikäisen muksun kanssa?
Kommentit (7)
kysy mahdollisuudesta päästä johonkin ensikotiin.. Tai jospa se riittäisi, että saisit intensiivistä perhetyötä kotiin?
t. ls-sossu
kysy mahdollisuudesta päästä johonkin ensikotiin.. Tai jospa se riittäisi, että saisit intensiivistä perhetyötä kotiin?
t. ls-sossu
Meillä on käynyt aikaisemmin perhetyntekijät ja heistä oli enemmän haittaa kuin hyötyä.
Pääseekö sellaiseen ensikotiin tähän aikaan?
Kaikki ne numerot joita mulla on ei auta tähän hätään.
Miten tuonne lastensuojeluun voi soittaa, kun ei ole sellaisia numeroita? Mistä siis voi tiedustella, tai minne siis soittaa jotta pääsisi puheille sellaisen ihmisen kanssa joka näitä asioita hoitaa tähän aikaan?
ihan hätäkeskuksen kautta sosiaalipäivystykseen.
Mitä haittaa perhetyöntekijöistä oli? Eivätkö auttaneet konkreettisesti mitenkään?
3
..., että mikä varsinainen ongelma siellä päässä on?
Voitaisiin ehkä auttaa paremmin.
koska et jaksa. Parempi hakea apua kuin tehdä jotain hölmöä.
On ollut elämä todella rankkaa pitkän aikaa. Kun yksi huoli väistyy niin johan on 10 ovella odottamassa.
Tällä hetkellä ne murheet melko pieniä, mutta raskaalta tuntuu silti.
Olen ihan loppuun kulunut, enkä tiedä mitä tehdä.
Minä kai tarvitsisin vähän lomaa, vähän apua, vähän tönäisyä persuksille, uskoa ja toivoa tulevaan, en tiedä.
Olen kyllä mielestäni hyvä äiti, mutta tämä äiti ei nyt jaksa!
Tarvitseeko mun oikeasti luopua lapsestani jotta saisin apua?
sossun tätit tulevat ja vievät sen lastenkotiin/sijaisperheeseen.Olettaen siis että haluat hoitoon mielenterveyssyistä?
Minkälainen tilanne sulla nyt siis on ja mistä se johtuu?