Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko teidän mielestä 25v perheen äiti...

Vierailija
28.01.2011 |

Voikoi teidän mielestä 25v perheen äiti alkaa harrastaa street dancea? vai onko nuoremmille suunnattu?

Kukaan alottanu vanhempana?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei? Tanssi ei katso ikää. :) Edes street dance.

Vierailija
2/5 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin 27-vuotiaana ja olen ryhmäni nuorimpia. Aikuisille järjestetään ihan omia kursseja. Olen myös käynyt yli 35- vuotiaille tarkoitetulla Hip Hop- tunnilla, vaikka alaikäinen olinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeestikko 3 ? mä olen aina luullut että pitäis tosiaan alottaa jo joskus teininä että hyväksyttäs.

Mä oon haaveillu tästä pitkään, aina kun katson step up tai street dance leffat nii tulee hirvee himo päästä itse tanssimaan niin. Josko mä rahkenisin. Nyt on ikää siis vasta 23v mutta poika, mies ja opiskelut vie nyt kaiken ajan ja rahan. Ajattelin tosiaan aloittaa vasta valmistuttuani kahden vuoden päästä jolloin oisin siis 25v

Vierailija
4/5 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tosissasi olen. Olen tanssinut nuorena aika monta vuotta, mutta ihan eri tyylisiä tansseja. Opiskelujen ajan pidin taukoa, kun ei opiskelupaikkakunnalla ollut mahdollisuuksia harrastaa ja 27- vuotiaana kahdeksan vuoden tauon jälkeen aloitin Street- tanssin. Nyt toinen vuosi menossa ja todella mukavaa on. Meillä on vielä siitä loistaja ryhmä, että porukka on aika kunnianhimoista tän harrastuksen suhteen ja opettaja on todella kannustava ja osaa hienosti hakea liikkeitä, fiiliksiä ja musiikkia hieman aikuisemmalla tatsilla. Mutta minusta voisit ihan hyvin aloittaa jo nyt. Itse käyn tällähetkellä vain yhdellä tunnilla viikossa, kun ei aika ja voimat riitä enempään, mutta se kerran viikossa 75 minuuttia lataa akkuja todella tehokkaasti!

Vierailija
5/5 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tosissasi olen. Olen tanssinut nuorena aika monta vuotta, mutta ihan eri tyylisiä tansseja. Opiskelujen ajan pidin taukoa, kun ei opiskelupaikkakunnalla ollut mahdollisuuksia harrastaa ja 27- vuotiaana kahdeksan vuoden tauon jälkeen aloitin Street- tanssin. Nyt toinen vuosi menossa ja todella mukavaa on. Meillä on vielä siitä loistaja ryhmä, että porukka on aika kunnianhimoista tän harrastuksen suhteen ja opettaja on todella kannustava ja osaa hienosti hakea liikkeitä, fiiliksiä ja musiikkia hieman aikuisemmalla tatsilla. Mutta minusta voisit ihan hyvin aloittaa jo nyt. Itse käyn tällähetkellä vain yhdellä tunnilla viikossa, kun ei aika ja voimat riitä enempään, mutta se kerran viikossa 75 minuuttia lataa akkuja todella tehokkaasti!

... aivan mahtavalta. Pakko jutella ukon kanssa josko meiltä liikenis hiukan rahaa tuohon harrastukseen, pojan kanssa hän on mielellään kaksin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä