Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tänään Prismassa kuultua...

Vierailija
12.02.2011 |

Olin liikenteessä meidän puolivuotiaiden kaksosten kanssa (olivat rattaissa). Keski-ikäinen äijä sanoi kuuluvalla äänellä toiselle: "Kato, tuplavahinko!" Pahoitin mieleni :/

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...niitä lastenvaunujakaan turhaan vahinkovankkureiksi sanota ;)

Vierailija
22/36 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttäkääs mulle kaupassakäyntikuntoinen mies, joka solvaisi äitiä kahden pienen lapsensa kanssa?

tuo "tuplavahinko" on ninvanhanaikainen läppä, ettei sellasta sano edes nelikymppinen - eli ap viittaa ilmeisesti vanhempaan mieheen - ja ihan totta avmammat: uskotteko, että sedät parjaa pikkulapsia ja heidän äitiään ruokakaupassa???

( valehtelija! )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttäkääs mulle kaupassakäyntikuntoinen mies, joka solvaisi äitiä kahden pienen lapsensa kanssa?

tuo "tuplavahinko" on ninvanhanaikainen läppä, ettei sellasta sano edes nelikymppinen - eli ap viittaa ilmeisesti vanhempaan mieheen - ja ihan totta avmammat: uskotteko, että sedät parjaa pikkulapsia ja heidän äitiään ruokakaupassa???

( valehtelija! )

Kyllä mulle on spurgut huudellu jos mitä, kuten kerroin esimerkin viestissä 19. Uskon ihan täysin, kusipäitä riittää tässä maailmassa. On ihan oikeutettua että ap on loukkaantunut. Mutta sun valehtelijaviestiä en ymmärrä, saisit pyytää anteeksi.

Vierailija
24/36 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset vanhemmat miehethän just naisille saattaa laukoa ihan mitä vaan.

( valehtelija! )

Vierailija
25/36 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kas sun äidilles kävi kai vaan yks, mut sitäkin pahempi.

Vierailija
26/36 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko totta sen miehen tarkoitus oli loukata ja pahoittaa ap:n mieli loppupäiväksi? Mä olisin oman TUPLAVAHINGON kanssa naurahtanut.

Vierailija
27/36 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin täällä nauran jo. Oikeesti tuplaonni on kyllä parempi kuvaus ;D AP

Vierailija
28/36 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin että "totta vitussa"

Vierailija
29/36 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin liikenteessä meidän puolivuotiaiden kaksosten kanssa (olivat rattaissa). Keski-ikäinen äijä sanoi kuuluvalla äänellä toiselle: "Kato, tuplavahinko!" Pahoitin mieleni :/

Oisin varmaan tokaissut, että "samaahan se minäkin ultrassa tuumasin."

Vierailija
30/36 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikesta sitä jaksetaankin loukkaantua.

Vierailija
31/36 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli se miehen kommentti sitten loukkaava tai ei, niin mun mielestä kenelläkään ei oo oikeus alkaa tuntemattomien lapsia kommentoimaan, saatika sanoa jotain sellasta, mikä VOI loukata. Että turha teidän mammojen on alkaa täällä viisastelemaan tyyliin "ei oo niin vakavaa". Sitäpaitsi tuo liikkuu lähellä esim 'tytöttelyä'. Joku vanha äijän käppänä näkee oikeudeksensa alkaa kommentoimaan muiden ihmisten elämää.

Vierailija
32/36 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkopuolisten kommenteista ei kannata jäädä vellomaan surussa ja pahassa mielessä

Vierailija
33/36 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttää tuota sanontaa minun kaksosista :(

Vierailija
34/36 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten enempää ei tarvitse sanoa, kun sellaiset kääppänät menevät kumman vaiteliaiksi.

Vierailija
35/36 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin kun vahingon kiertämään laittaminen, kun lapsi menee karuselliin.

Ei kannata olla mielensäpahoittaja ja tosikko, elämä on hauskempaa kun pipo on löysemmällä.

Vierailija
36/36 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsetko kriisiapua?

EN ENÄÄ! AP

Av-mammapalsta pelasti sut!! VIhdoinkin joku joka sai avun, tuen ja pelastuksen täältä ja välttyi pitkältä (yhteiskunnan ja meidän veromarkoista maksettavista) psykoterapialta !!!!!!! :D:D:D:D