Tänään Prismassa kuultua...
Olin liikenteessä meidän puolivuotiaiden kaksosten kanssa (olivat rattaissa). Keski-ikäinen äijä sanoi kuuluvalla äänellä toiselle: "Kato, tuplavahinko!" Pahoitin mieleni :/
Kommentit (36)
näyttäkääs mulle kaupassakäyntikuntoinen mies, joka solvaisi äitiä kahden pienen lapsensa kanssa?
tuo "tuplavahinko" on ninvanhanaikainen läppä, ettei sellasta sano edes nelikymppinen - eli ap viittaa ilmeisesti vanhempaan mieheen - ja ihan totta avmammat: uskotteko, että sedät parjaa pikkulapsia ja heidän äitiään ruokakaupassa???
( valehtelija! )
näyttäkääs mulle kaupassakäyntikuntoinen mies, joka solvaisi äitiä kahden pienen lapsensa kanssa?
tuo "tuplavahinko" on ninvanhanaikainen läppä, ettei sellasta sano edes nelikymppinen - eli ap viittaa ilmeisesti vanhempaan mieheen - ja ihan totta avmammat: uskotteko, että sedät parjaa pikkulapsia ja heidän äitiään ruokakaupassa???
( valehtelija! )
Kyllä mulle on spurgut huudellu jos mitä, kuten kerroin esimerkin viestissä 19. Uskon ihan täysin, kusipäitä riittää tässä maailmassa. On ihan oikeutettua että ap on loukkaantunut. Mutta sun valehtelijaviestiä en ymmärrä, saisit pyytää anteeksi.
Tuollaiset vanhemmat miehethän just naisille saattaa laukoa ihan mitä vaan.
( valehtelija! )
...kas sun äidilles kävi kai vaan yks, mut sitäkin pahempi.
Ihanko totta sen miehen tarkoitus oli loukata ja pahoittaa ap:n mieli loppupäiväksi? Mä olisin oman TUPLAVAHINGON kanssa naurahtanut.
itsekin täällä nauran jo. Oikeesti tuplaonni on kyllä parempi kuvaus ;D AP
Olin liikenteessä meidän puolivuotiaiden kaksosten kanssa (olivat rattaissa). Keski-ikäinen äijä sanoi kuuluvalla äänellä toiselle: "Kato, tuplavahinko!" Pahoitin mieleni :/
Oisin varmaan tokaissut, että "samaahan se minäkin ultrassa tuumasin."
kaikesta sitä jaksetaankin loukkaantua.
Oli se miehen kommentti sitten loukkaava tai ei, niin mun mielestä kenelläkään ei oo oikeus alkaa tuntemattomien lapsia kommentoimaan, saatika sanoa jotain sellasta, mikä VOI loukata. Että turha teidän mammojen on alkaa täällä viisastelemaan tyyliin "ei oo niin vakavaa". Sitäpaitsi tuo liikkuu lähellä esim 'tytöttelyä'. Joku vanha äijän käppänä näkee oikeudeksensa alkaa kommentoimaan muiden ihmisten elämää.
Ulkopuolisten kommenteista ei kannata jäädä vellomaan surussa ja pahassa mielessä
käyttää tuota sanontaa minun kaksosista :(
Useimmiten enempää ei tarvitse sanoa, kun sellaiset kääppänät menevät kumman vaiteliaiksi.
Samoin kun vahingon kiertämään laittaminen, kun lapsi menee karuselliin.
Ei kannata olla mielensäpahoittaja ja tosikko, elämä on hauskempaa kun pipo on löysemmällä.
Tarvitsetko kriisiapua?
EN ENÄÄ! AP
Av-mammapalsta pelasti sut!! VIhdoinkin joku joka sai avun, tuen ja pelastuksen täältä ja välttyi pitkältä (yhteiskunnan ja meidän veromarkoista maksettavista) psykoterapialta !!!!!!! :D:D:D:D
...niitä lastenvaunujakaan turhaan vahinkovankkureiksi sanota ;)