Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:painosi ja mitä olet syönyt tänään?

Vierailija
28.01.2011 |

+ mitä olet tänäänn touhunnut.

Minä

Syönyt yhden leivän(margariini, kinkku, tomaatti) ja maitoa

lähdössä töihin ja sitä ennen imuroinut ja tehnyt ruuan, lenkittänyt koirat.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ mitä olet tänäänn touhunnut.

Minä

Syönyt yhden leivän(margariini, kinkku, tomaatti) ja maitoa

lähdössä töihin ja sitä ennen imuroinut ja tehnyt ruuan, lenkittänyt koirat.

Vierailija
2/56 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syönyt applesiin, kohta lounaaksi puoli pakettia kinkkutäytteisiä tortellineja pestolla ja banaani.

Kevyttä toimistotyötä, eli käytännössä istunut koneella. Kävellyt bussille+metron portaat ylös (Kalasatama) ja liukuportaat ylös (Kamppi). Hurjaa liikuntaa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(rahkaa, pakastemustikoita ja hiukan vähäkalorista mehukeittoa) sekä vihersalaattia (jääsalaatti, kurkku, tomaatti).

Olen pedannut aamulla sängyt ja laittanut lapset valmiiksi, vienyt esikoisen kouluun ja mennyt sitten kuopuksen kanssa ruokakauppaan. Nyt katselemme dvd:tä, surffailen netissä ja pian menemme hakemaan esikoisen takaisin kotiin.

Painan 54 kg.

Vierailija
4/56 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituutta 170cm.

Se 54 kiloinen kaupassa kävijä. :)

Vierailija
5/56 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

168cm/59kg

Olen syönyt tänään vasta herkkuja ja kahvia. Ei ole nälkä. Touhuillut kotona, siivonnut ja tiskaillut, istunut koneella.

Lounas varmaan puolen päivän aikaan, vanhojen ruokien jämiä.

Vierailija
6/56 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin tunti sitten, pesin ja ruokein lapsen sen jälkeen jumituin tähän koneelle aamukahville. Söin neljä paahtoleipää.

Vierailija
7/56 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thyroxin 3 tbl, vaniljarahkapurkki

Vierailija
8/56 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoillut ja pessyt pyykkiä eli ei hirveästi liikuntaa. 160 cm 63 kg.

Vierailija
9/56 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin aamulla viipaleen ruisleipää ja jugurtin sekä join teetä ja omenatuoremehua. Kävin joogatunnilla (treenasin 1,5 tuntia), join sen jälkeen yhden soijapirtelön ja tulin töihin. Kohta pitäisi varmaan lähteä lounaalle. Menen italialaiseen syömään pastaa.

Vierailija
10/56 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syönyt tuoretta ananasta ja banaanin, juonut 2 maitokahvia ja juonut mukitolkulla vettä

Vierailija
11/56 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruispalat margariinilla ja metvurstilla, appelsiinimehua, Lidlin cake bar suklaa täytteellä ja Lidlin suklaacroissantin :) Tänään syöty siis jo 605 kcal, mutta tänään onkin herkkuperjantai.

Olen käynyt kaupassa, nyt odottelen poikaa koulusta kotiin ja sitten lähdemme uimaan.

Vierailija
12/56 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syönyt: kaksi täysjyväleipää juustolla ja teetä, purkin raejuustoa ja yhden runeberginleivoksen ja kupin kahvia.

Tehnyt: vienyt lapset kouluun, käynyt 45min lenkillä, pessyt pyykkiä ja roikkunut netissä.

Kohta lähden hakemaan lapsia ja iltapäivä meneekin heidän kuskauksessaan.

Vierailija
13/56 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syönyt tuoretta ananasta ja banaanin, juonut 2 maitokahvia ja juonut mukitolkulla vettä

Vierailija
14/56 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juonut kaksi kuppia kahvia maidolla ja sokerilla, syönyt kaksi reissumiestä, päällä oivariinia, rasvaista oltermannia ja suolakurkkua, D-vitamiinin ja kynsiä. Olen laittanut lapset kouluun, ajanut töihin, tehnyt toimistohommia ja polttanut 5 savuketta.

Vierailija
15/56 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 pehtoori-viipaletta kalkkunaleikkeellä+juustolla.

Painoa joku 75kg(pituus 172cm)

Vierailija
16/56 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruispalat margariinilla ja metvurstilla, appelsiinimehua, Lidlin cake bar suklaa täytteellä ja Lidlin suklaacroissantin :) Tänään syöty siis jo 605 kcal, mutta tänään onkin herkkuperjantai.

Olen käynyt kaupassa, nyt odottelen poikaa koulusta kotiin ja sitten lähdemme uimaan.

Vierailija
17/56 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t:16

Vierailija
18/56 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menen kotiin lounaalle :)

Vierailija
19/56 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden nutrilett -pussin, kohta toisen.

Tehnyt töitä koneella istuen. Sovittanut bikinejä lomareissua varten.

Vierailija
20/56 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla kahvia ja rasvaton juotava jugurtti, nyt tomaattikeittoa. Tulevaa: välipalana puolikas nutrilett-patukka, päivälliseksi nutrilett-pussi ja iltapalaksi vihanneksia ja keittokinkkua. Laihdutan. Aamulla käyty puolen tunnin lenkillä + lisäksi vähän jumpattu. Shoppailtu. Paljon vettä päivän mittaan ja pari mukillista vihreää teetä.