Kansainvälisillä markkinoilla myytävät ihanat marseillesaippuat
Mihin niitä käytetään? voiko pestä myös hiuksia? Onko olleet hyviä?
Kommentit (10)
Ihana mökki saippua. Pese käsipyykkiä kuin ihosi ja hiuksesi!Myydään joka liike,missä pala saippuoita myydää ja mynissä ollut vuosi kymmeniä,tieto sen moni muotoisuudestakin!Jo Suomessa isoäitinne käytti sitä!
Ole tarkka, että saat ostaessasi oikeaa marseillesaippuaa eikä sinne päin olevaa kopiota, lue ainesosaluettelo.
Mulla on ihan cittarista oliivi-marseille -kuutio. Pesen sillä itseni (iho ja lyhyet hiukset) sekä raastan pesukoneeseen villapyykin pesuun.
Samaa saippuaa saa muualta halvemmalla.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ihan cittarista oliivi-marseille -kuutio. Pesen sillä itseni (iho ja lyhyet hiukset) sekä raastan pesukoneeseen villapyykin pesuun.
Paljonko koneelliseen pyykkiä pitää laittaa tätä saippuaa, jos esim. 8 kg kone? Laitatko sen pesäpalloon vai pesuainelokeroon? Laitatko raasteena vai liotatko ensin veteen?
Vierailija kirjoitti:
Samaa saippuaa saa muualta halvemmalla.
Netissä helppo tehdä hintavertailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko koneelliseen pyykkiä pitää laittaa tätä saippuaa, jos esim. 8 kg kone? Laitatko sen pesäpalloon vai pesuainelokeroon? Laitatko raasteena vai liotatko ensin veteen?
Joo pesäpalloon, jolla on tehty kunnari.
Lidlissä on myös Marseille-saippuaa. Käytän saunasaippuana ja käsienpesusaippuana.
Moni käyttänee sitä lähinnä tahranpoistoon ja käsipyykin pesuun.