Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Argh kunnallinen hammaslääkäri...

Vierailija
11.02.2011 |

Kävin eilen yksityisellä oikojalla. Hän sanoi, että lapsen olisi jo pitänyt aloittaa oionta. Kunnallisella puolella sanottiin, että asialla ei ole kiire, vasta jouluna alkaisi. Minä olen vuoden yrittänyt saada lapselle aikaa, mutta olen kuulemma hysteerinen äiti - "kyllä ne hampaat oikenee, kun lapsi kasvaa!"

Kaiken huippu oli se, että lapsella oli kaksi paikkaamatonta reikää, vaikka kaksi viikkoa sitten kunnalliselta puolelta sanottiin, että reikiä ei ole!

Miten voi taso laskea noin alas? Ärsyttää maksaa moisille tunareille palkkaa ja sitten toiseen kertaan yksityiselle!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin jos on kyse yksittäisestä hampaasta tai parista hampaasta. Jokainen tapaus katsotaan erikseen. Tottakai purentavirheiset menee etusijalle, mutta yksittäisen hampaan voi oikoa vaikka aikuisena. usein ne oiotaan murrosiässä, kun kaikki hampaat on puhjenneet. Hampaat liikkuu suussa jos hampaita vaihtuu. Tottakai yksityislääkäri on sitä mieltä, että oikominen kannattaa aloittaa heti. Mulla oiotiin aikuisena, hyvä tuli. Ihan itse maksoin.

Vierailija
22/24 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

13-vuotias saa pian raudat pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan koko purennasta.