Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain äsken puhelun että isä on kuollut

Vierailija
10.02.2011 |

Meilahden sairaalassa vain 61-vuotiaana

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siis tulit sen heti ensimmäisenä tänne kertomaan? Älä ihmettele jos tämä leimataan provoksi.

Vierailija
2/33 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain vastaavan soiton 5v sitten eräänä marraskuisena aamuyönä, vain 4h sen jälk kun olin äitini vuoteen ääreltä lähtenyt kotiin silloin 4v ja 2½v lasteni luokse.

Äitini oli 47v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko ihan yllätyksenä?

Vierailija
4/33 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko? Viestissäsi ei näy yhtään surua..

Vierailija
5/33 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin

Vierailija
6/33 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia suruun.

Arki auttaa, alussa kaikki jarjestelyt pitavat kiinni elamassa. Mutta sitten pitaa oikeasti antaa itselleen aikaa tyostaa suru, kukin tekee sen tavallaan ja yhta ainoaa oikeaa tapaa ei ole.

Vierailija
7/33 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, sisaruksia, ystävää. Otan osaa. Oloasi kuitenkin helpottaisi, jos saisit jakaa suruasi jonkun kanssa.

Vierailija
8/33 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

provoiksi, voivat jättää kokonaan kommentoimatta?

Niin minä teen aina, koska kuitenkin on mahdollista, että ap puhuu totta, ihmisiä nimittäin kuolee päivittäin. Ja osa meistä istuu täällä päivittäin, niin eikö olisi ihan luentevaa tulla tänne kertomaan?

Vierailija
9/33 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelimessa oli, nettipalstoille ja luin niitä tulvivia vastauksia ja tuntui etten ollut yhtään yksin. Ap, otan osaa.

Vierailija
10/33 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tiedä mikä olisi oikea reagointi, kävelen edestakaisin asunnossa ja sydän hakkaa tuhatta ja sataa, muttei minua kyllä itketä. Siinä mielessä en osaa perinteisesti surra.

En tiedä miksi tulin sen ensimmäiseksi palstalle kertomaan, mulla minulla ei nyt vaan ole ketään muutakaan kenelle kertoa.

Edelliset hautajaiset perheessäni oli toissa kesänä, ne oli 'odotetut', mutta tämä oli 'yllätys'

ap.

Vierailija
11/33 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan samanlaista viestiä koska tahansa, isäni on 64-vuotias.

Hän on sairastanut kauan, selvinnyt mm. leukemiasta siinä välissä.

Vierailija
12/33 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten, isäni kuoli 70 vuotiaana.

Vierailija
13/33 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi nuorena isäsi otettiin pois. Oliko yhdessä äitisi kanssa vielä? Miten äitisi jaksaa? Entä, olitko itse läheinen isäsi kanssa?

Itse pelkään, miten reagoin, kun omat vanhempani kuolevat, sillä olen yh, eikä ole kovinkaan montaa ystävää.

Vierailija
14/33 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivon niin valtavasti etten saa tällasita soittoa ennen sitä.

Haluan toivottaa hänelle hyvää 80 v. syntymäpäivää!

Vierailija
15/33 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei se suru sieltä heti tule. Muistan kun minulle soitettiin oman isäni kuolemasta. Juuri tuo sydämen tuhatta ja sataa tykyttäminen on jäänyt mieleen. Se oli vain jotenkin niin epätodellista ja meni pari päivää, että kunnolla ymmärsin, että isä todella on kuollut... :(

Vierailija
16/33 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä te voisitte nyt viettää paljon aikaa yhdessä ja käydä surua läpi omalla tavallanne. Paljon ((((((voimahalauksia)))))!

Vierailija
17/33 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: tytär joka sai juuri tietää isänsä sairastavan syöpää

Vierailija
18/33 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivon niin valtavasti etten saa tällasita soittoa ennen sitä. Haluan toivottaa hänelle hyvää 80 v. syntymäpäivää!

ja olen miettinyt miten kestän kun kerran isä ja äiti lähtee täältä. Ovat olleet tosi hyvät vanhemmat ja kasvattaneet 6 lasta, jotka nyt siis kaikki aikuisia ja kaikki raittiita kuten isä ja äitikin. Niin moni isä ja äiti on huono ja antaa huonoa esimerkkiä lapsilleen joista sitten tulee niitä jotka eivät osaa syödäkään ilman alkoholia.

Vierailija
19/33 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, kun minulle soitettiin isäni kuolemasta melkein 3 vuotta sitten. Sekin tuli ihan puun takaa.

Voimia tuleviin päiviin.

Vierailija
20/33 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Äitini nukkui pois viime viikolla 57-vuotiaana. Olin hänen vierelläään viimeiseen hetkeen asti. Nyt hautajaisjärjestelyjä yms.