Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa tää köyhyys.

Vierailija
10.02.2011 |

Kauankohan mä jaksan vielä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten helpottaa kun valmistun.

Vierailija
2/8 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nnyt rupeaa olemaan lähellä se piste, ettei enää jaksa. tekis vaan mieli päästää irti,, ei enää edes yrittää ja katsoa miten käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nnyt rupeaa olemaan lähellä se piste, ettei enää jaksa. tekis vaan mieli päästää irti,, ei enää edes yrittää ja katsoa miten käy.

Vierailija
4/8 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla olisi ylimääräistä rahaa

maksaisin pois autovelan, luottokortti velan, saisin rementoitua keittion. Ahdistaa niin hirveesti kun sitä kamalaa keittiotä olen joutunut nyt todella kauan sietämään. Ja minä vielä olen sellainen joka mielellään leipoo ja kokkaa.

Ja voisin käydä sukulaisteni luona kylässä, asun itse ulkomailla joten koti-ikävä on ajoittain suuri

Vierailija
5/8 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei riitä edes kirpparivaatteisiin

Vierailija
6/8 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla olisi ylimääräistä rahaa

maksaisin pois autovelan, luottokortti velan, saisin rementoitua keittion. Ahdistaa niin hirveesti kun sitä kamalaa keittiotä olen joutunut nyt todella kauan sietämään. Ja minä vielä olen sellainen joka mielellään leipoo ja kokkaa.

Ja voisin käydä sukulaisteni luona kylässä, asun itse ulkomailla joten koti-ikävä on ajoittain suuri

olen jopa niin köyhä, etten olisi sitä ikinä saanutkaan. Vanha keittiö meilläkin on, mutta olen oppinut tykkäämään siitä :) Pidän sen siistinä, mahdollisimman vähärojuisena ja välillä kukkia pöydälle koristeeksi tai lasten askarteluja, niin kivalta näyttää karumpikin köökki :)

t. 5

Vierailija
7/8 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei riitä edes kirpparivaatteisiin

mihin sun rahasi oikein työnnät?

Vierailija
8/8 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei ahdista.

Olen miettinyt joskus, että jos sitä rahaa olisi, en sittenkään tietäisi mihin sitä laittaisin.

Nuukasti kun elää, rahat riittää asumiseen, ruokaan ja kirppisvaatteisiin. Lehdet luen kirjastossa. Kirppikseltä löytää myös asuntoon kaikkea tarpeellista. Lenkkeily ja hiihtäminen ei maksa mitään.

Leipoen pystyy säästämään ja sekin on mukava harrastus vaikkapa lastenkin kanssa.

Mitä mä ylimääräisellä rahalla tekisin? Ostasin turhaa rojua ja sitten pyörittelisin kotona päätäni, että mihin minä tämänkin taas sullon...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme