Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvitteletko röyhkeän/asiattoman käytöksen aspaa kohtaan auttavan asiassasi jotenkin?

Vierailija
22.03.2024 |

Satunnaisesti tuuraan firmamme aspaa sairaspoissaolojen takia ja aina ihmetyttää kuinka alueelliset käytöstavat aikuisilla ihmisillä voi olla.

Mikäli kiroilet tai käyttäydyt muuten asiattomasti, etkä kahden varoituksen jälkeen korjaa kielenkäyttöäsi, on aspalla oikeus lopettaa keskustelu ja voit ottaa uudelleen yhteyttä kun käytöstavat on kunnossa.

Toki jos käytös on aina ala-arvoista, saatat myös joutua bannatuksi.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää ainakin kiusasin ja tein niin vähän kuin pystyin näille räyhääjille. 

Vierailija
2/18 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen järjestyksenvalvoja ja Vartija. Arvatkaa kuinka paljon mulle rähistään ja tappouhkauksia sataa kun on saatu viinaa. Jokainen osaa kyllä käyttäytyä ystävällisesti jopa alkoholin vaikutuksen alaisena. Jos ei osaa niin on parasta pysyä kotona. Voin kertoa, että jopa anteeksipyynnöllä pääsee pitkälle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syö paskaa.

Kyynel

Vierailija
4/18 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ja mukavaa päivää! 😂 

Vierailija
5/18 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen järjestyksenvalvoja ja Vartija. Arvatkaa kuinka paljon mulle rähistään ja tappouhkauksia sataa kun on saatu viinaa. Jokainen osaa kyllä käyttäytyä ystävällisesti jopa alkoholin vaikutuksen alaisena. Jos ei osaa niin on parasta pysyä kotona. Voin kertoa, että jopa anteeksipyynnöllä pääsee pitkälle. 

Vartijat osallistuu organisoituun vainoamiseen poliisin delegoimana. Ne stalkkaa kaupassa kohteita, jotka on kanta-asiakkaita ja käyttäytyy aina normaalisti kaupassa.

Vierailija
6/18 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syö paskaa.

Tyypillinen Wt ihminen.

Vierailija
7/18 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syö paskaa.

Kyynel

Käy ostamassa jostain älykkyysosamäärään lisäpisteitä.

Vierailija
8/18 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet aspat on liian nenäkkäitä ja ei oikeesti kuuntele asiakasta vaan puhuvat enemmän kuin asikas ja tuputtavat sitä omaa mielipidettään väkisin.

Ja vaikka se asiakas olisikin väärässä niin ei sen aspan tarvii röyhkeäksi alkaa. Tätä on paljon.

Vierailija
9/18 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään.

Vierailija
10/18 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syö paskaa.

Tyypillinen Wt ihminen.

Tyypillinen midwit retardi.

Vierailija
11/18 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan sellaista kuvittele. Kunhan yrittävät todistella kuvitteellista kovuuttaan uhoamalla (usein nuorelle) aspalle. 

Vierailija
12/18 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli kiroilet tai käyttäydyt muuten asiattomasti, etkä kahden varoituksen jälkeen korjaa kielenkäyttöäsi, on aspalla oikeus lopettaa keskustelu ja voit ottaa uudelleen yhteyttä kun käytöstavat on kunnossa.

Meillä ei mitään varoituksia jaella, vaan asiakas poistetaan paikalta, jos ei osaa käyttäytä. Ensimmäisestä kerrasta. 

Vierailija
13/18 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet aspat on liian nenäkkäitä ja ei oikeesti kuuntele asiakasta vaan puhuvat enemmän kuin asikas ja tuputtavat sitä omaa mielipidettään väkisin.

Ja vaikka se asiakas olisikin väärässä niin ei sen aspan tarvii röyhkeäksi alkaa. Tätä on paljon.

Valitettavasti niin monen käytös on niin agressiivista ja huudetaan tukka putkella, että siinä työssä pakostakin kyynistyy. Kun alkaa kuulumaan heti nimittelyä, niin ei enää jaksa alkaa tyynyttelemään ihmistä,  vaan asiat on pakko antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Ystävällisellä käytöksellä saa parempaa aikaan kuin huutamalla. Jokainen sisvistynyt ja ei itseään täynnä oleva ihminen tämän tietää. 

Vierailija
14/18 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos asia josta asiakas ottaa yhteyttä on X, niin se ei muutu Y:ksi vaikka asiakas niin tahtoo.

Esimerkiksi asiakas rikkoo sääntöjä ja ehtoja jotka on selkeästi mainittu sivulla ja tulee räyhäämään chattiin, ei se lopputulos muutu, eikä ole mun mielipiteestä kiinni. Linkki sääntöihin ja ehtoihin, pieni referaatti niihin ja that's it.

Yleensä asiakkaan vastaus tähän on haukkua huoraksi tai toivoa mulle syöpää tai vastaavaa.

Vierailija
15/18 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aspana työssä jossa käsittelen pelkkiä reklamaatioita, eli joka yhteydenotto tietää valitusta ja negatiivista palautetta. Hyvän aspan tunnistaa siitä että se osaa mennä asiakkaan saappaisiin ja ymmärtää hänen tunnetiloja ja osaa puhua asiakkaalle niin että hänet saadaan tyyneksi ja asia ratkaistua hänen eduksi ilman mitään uhkailuja bannilla tai linjojen katkaisulla. Nuo ovat juuri niitä virheitä joissa provosoidut itse samalle tasolle ja otat hoidettavan asian turhan henkilökohtaisesti. Ei tietysti ole hyväksyttävää sallia uhkailuja (kummaltakaan osapuolelta). Asiakaspalvelu on taitolaji, ei siihen kaikki sovellu.

Vierailija
16/18 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isken luurin korvaan välittömästi ilman mitään varoituksia, enkä vastaa enää samaan numeroon. Olkoot yhteydessä vaikka firman johtoon jos kiinnostaa. Harvemmin ovat edes arvokkaita asiakkaita vaan omia mokiaan muiden niskaan kaatavaa roskaa.

Vierailija
17/18 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti niin monen käytös on niin agressiivista ja huudetaan tukka putkella, että siinä työssä pakostakin kyynistyy. Kun alkaa kuulumaan heti nimittelyä, niin ei enää jaksa alkaa tyynyttelemään ihmistä,  vaan asiat on pakko antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Ystävällisellä käytöksellä saa parempaa aikaan kuin huutamalla. Jokainen sisvistynyt ja ei itseään täynnä oleva ihminen tämän tietää. 

Vanha kunnon lankaluuri korvaan ja kovaa! Se toi tyydytystä, harmi kun työpaikallani siirryttiin ohjelmistopuhelimiin.

Vierailija
18/18 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aspana työssä jossa käsittelen pelkkiä reklamaatioita, eli joka yhteydenotto tietää valitusta ja negatiivista palautetta. Hyvän aspan tunnistaa siitä että se osaa mennä asiakkaan saappaisiin ja ymmärtää hänen tunnetiloja ja osaa puhua asiakkaalle niin että hänet saadaan tyyneksi ja asia ratkaistua hänen eduksi ilman mitään uhkailuja bannilla tai linjojen katkaisulla. Nuo ovat juuri niitä virheitä joissa provosoidut itse samalle tasolle ja otat hoidettavan asian turhan henkilökohtaisesti. Ei tietysti ole hyväksyttävää sallia uhkailuja (kummaltakaan osapuolelta). Asiakaspalvelu on taitolaji, ei siihen kaikki sovellu.

Jokaista kusipäätä ei tarvitse tai edes kannata kohdella ystävällisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän