Mistä kannattaisi tilata oikein kunnon hienon hääkakun? :)
Eli semmoisen American-dream kakun jossa on kaikenlaista hienoa/ihanaa erikoista täytettä.
T. Kakkuun satsaava morsian
Kommentit (7)
nettisurffauksella löydy helpoiten. Googleen vaan vaikka "hääkakku".
Tiedän, että on pilkunviilausta, mutta pakko ihmetellä tuota sun otsikkos kieliasua... Sehän menee oikeaoppisesti siis: Mistä kannattaisi tilata oikein kunnon hieNO hääkaKKU?
Taas näitä peruskielioppiasioita jotka pitäs osata... sori.
Äidinkieleni ei ole suomi, kiitos kun oikaisit. Muuten, vaikutat kovin kireältä, höllää hyvä ihminen vähäsen ja nauti elämästä, ei se niin vakavaa ole.
P.s en halua googlettaa, haluan kokemuskohtaista palautetta, mutta tänään taitaapi olla semmoinen päivä että saan kieliopetusta sen sijaan. Ei huonoa sekään...
Tekee tilauksesta melkein kakun kuin kakun! Myös omien toiveiden mukaan. Pääkaupunkiseudulla. http://www.sweetart.fi/
Yllättävän monet pitopalvelut eivät suostu (!!) käsittelemään kenenkään ulkopuolisen kakkuja, eli eivät laita esille, tarjoile tms. Voit siis joutua palkkaamaan kakun tarjoiluun erikseen henkilökuntaa.
Varaudu myös siihen, että tässä tilanteessa et saa pitopalvelulta alennusta häämenusta, vaikka et heidän kakkuaan ottaisikaan.
t. Eräs, joka halusi leipomokakun, mutta antoi periksi kun oli niin pirun vaikeaa
Äidinkieleni ei ole suomi, kiitos kun oikaisit. Muuten, vaikutat kovin kireältä, höllää hyvä ihminen vähäsen ja nauti elämästä, ei se niin vakavaa ole. P.s en halua googlettaa, haluan kokemuskohtaista palautetta, mutta tänään taitaapi olla semmoinen päivä että saan kieliopetusta sen sijaan. Ei huonoa sekään...
ja vaikka olen varsinainen pilkun naija normaalisti, niin tällaiset mokat ei ärsytä. Niistä kun huomaa heti, että kirjoittajan äidinkieli taitaa olla ruotsi(?). Tai ainaskin meidän kaksikielisessä perheessä tuollaisia lauserakenteita näkee usein muiden kuin minun teksteissäni :)
Varsinaiseen kysymykseesi liittyen, missä päin Suomea kakkua on tarkoitus syödä? Helsingissä Alenius ehkä? Itse pidän Kakkugalleriaa ehdottomasti parhaana kakkuleipoimona, mutta heidän kakkunsa eivät kyllä mitään jenkkikrumeluurikakkuja ole.
https://www.facebook.com/unicake.vantaa