Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kotiäideistä on kiva olla kotona, kun

Vierailija
10.02.2011 |

ei tartte aamulla nousta sängystä, se on hirveää

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun joku viihtyy kotonaan!

Vierailija
2/18 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä nousen vauvan kanssa aikaisemmin, kuin sillon kun piti lähteä töihin. Tänäänkin esim. 04.45...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän ne lapset pärjäävät ihan keskenään, ruoka valmistuu itsekseen ja siivouksenkin hoitavat ne näkymättömät siivouskeijut ;)

Mutta joo, taisin langeta provoon. Enkä ole edes kotiäitikään ;D

Vierailija
4/18 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nousta joka arkiaamu sängystä laittamaan lapsi kouluun. Tänäänkin kello soi 6.30.

t. kotiäiti

Vierailija
5/18 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nousta joka arkiaamu sängystä laittamaan lapsi kouluun. Tänäänkin kello soi 6.30. t. kotiäiti

Vierailija
6/18 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

arkisin nousen 6.30, viikonloppusinkin yleensä 7.00. tänä aamuna nousin 4.45.

Vierailija
7/18 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kouluikäisiä lapsia ja joka aamu 6.30 herään laittamaan lapsia kouluun. Kuka nyt pitempää haluaa nukkua vaikka voisikin. Päivä menee hukkaan jos pitkään nukkuu :)

Vierailija
8/18 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kun oli vain se ainokainen niin pystyi nukkumaan pitkään.

Joka aamu kello soi 06.00. Isommat ylös 07.00 vauva herää kans tuossa seitsemän aikaan. Puol ysi pitää eskarilaisen olla eskarissa. Siinä pari tuntia tehokasta "luppoaikaa" ja puol 1 hakemassa kotiin. Siinä ohella ruuat, pyykit, siivous.

Vierailija
9/18 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etteikö tarvia nousta ylös kukas ne lapset sitten hoitaa kymmenen vuotta oon kyllä kuvelta heränny enkä makaa vklpuisin niinkuin av puoleenpäivään

Vierailija
10/18 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minunkin on pakko nousta sängystä siinä missä muidenkin.

Tietenkin napsautan lapsille DVD:n pyörimään ja palaan sänkyyn heti kun mies on lähtenyt töihin!

t. kotiäiti

Vierailija
11/18 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaista kotiäitiä, joka ei sängystä nouse.

Minusta mukavaa kotona, kun saa hoitaa lapset itse, seurata heidän kehitystään, pitää kodin siistinä, leipoa, kokata. Ja etenkin ei tarvitse stressata työasioilla.

Vierailija
12/18 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just näinhän se menee..just kuten ap sanoi.

Meidän lapsille tuo pitäis jonkun kertoa myös, ne ku ei oo vielä tajunnu et äitin pitää antaa nukkua ku se on kotona.

Olen kahdeksatta vuotta kotona ja jokainen neljästä lapsesta on aamuvirkku.

Klo 4-6 noustaan joka hemmetin aamu ylös!! Neljäs vielä ekat 1v5kk valvotti kaiket yöt.. Mutta ylös noustiin silti klo 4-6.

Välillä on aikoja, et meillä nukutaan jopa klo seittemään asti ja sehän on luksusta jo!!

Näillä kellonajoilla olisin joka työpäivä kerenny töihin ajoissa ;D

No teenhän mää töitä tässä kotona, en ole siis tav. kotiäiti. Olen pph ja omien lisäksi on 2 vierasta lasta hoidossa.

Silti ei olla kelloa tarvittu. Nukutaan niin "myöhään" ku nukuttaa ja noustaan sitten. Silti jää runsaasti aikaa valmistautua päivän töihin ;D

Menishän sitä koko rutiinit sekasin jos yhtäkkiä sais nukkua vaikka klo 7.30 asti, joka on ihan todella myöhään nukkumista jo.

Vierailija
13/18 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni herää työaamuina klo 6-6.30, käy suihkussa, lukee lehteä ja lähtee töihin klo 7-8 välillä. Minä herään arkisin joko klo 7.15 tai 8.15. Koululainen herää vartin myöhemmin.

Vauva saa kuivan vaipan ja ulos pukemisen ja minä hammaspesun ja pukeutumisen. Kolulainen hammaspesun ja aamupalan,mutta muuten valmistautuu itse. Viemme koululaisen kävellen kouluun 0.5 km. Koulu alkaa joko klo 8 tai 9.

Kärryttelen vauvan kanssa kotiin ja laitan aamupalan ja nautin sen aamukahdin ja lehden keralla. Viikonloppuisin ainakin lauantaina nukun klo 9.30 asti, kun lasten isä herää hoitamaan vauvaa:)

Vierailija
14/18 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolilta päivin näin äitikavereita ravintolassa, jossa otettiin pitkä lounas, ja nyt pitäis sit kait ryhtyä päivällispuuhiin.

Ihan kiva kotipäivä

Vierailija
15/18 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka vauva vielä nukkuisikin. Nuo isommat on lähetettävä kouluun... Mieluusti kyllä nukkuisin vaikka kahdeksaan, mutta en sen pidempään...

Vierailija
16/18 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tartte nousta. Lapset 4v ja 7kk nukkuvat aika lailla yhdeksään asti. Ainoastaan kerhoaamuina herätys on kahdesalta.

Eikä tosiaan tarvi heti nousta ylös sängystä kun muksut alkavat pitää meteliä. Ja mikä parasta, aamukahvinkin saa juoda ihan omaan tahtiin.

Vierailija
17/18 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, ja ai että mä nautin kun tänäänkin noustiin vasta puol kymmenen! Vielä kk sitten piti vauvan kanssa herätä jo puol ysin aikaan, onneksi on nyt ruvennut nukkumaan liki kymmeneen.. Huh.

Kauhulla odotan, kun pitää töihin joskus lähteä.

Vierailija
18/18 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä heräilen arkisin yleensä vähän kahdeksan jälkeen, mies on vienyt muksun kahdeksaksi päiväkotiin joten heräävät n. 7.30. Siitä hipsin hissuksiin töihin omaan tahtiini.

Viikonloppuisin nukutaan koko porukka lähemmäs kymmentä.

Ei olisi musta kyllä siis kotiäidiksi, jos se tarkoittaa 6.30 ylösnousua...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi