Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuukautiset raskauden jälkeen

Vierailija
10.02.2011 |

ovatko ensimmäiset olleet runsaat/normaalit/nihkeät? itsellä nyt 6kk synnytyksestä ekat ja toooooodella niukat eli hyvä että huomasi ja ennen normit. Kesti 4pvää. Ei ole ehkäisyä, eikä tulehduksia tms. Ovatko oikeat menkat?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkat oli todella runsaat. Kuin olisi verilammikossa istunut koko ajan. Kesti n.1,5vkoa. Sit aikaa myöten ne tasoittuivat ja nykyään menkat kestää max.3vrk

Vierailija
2/9 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsesta kuukautiset tuli kuusi viikkoa synnytyksen jälkeen. Vaikka minulla oli tamponi ja imukykyisin side, sain vaihtaa ne noin puolentoista tunnin välein koska muuten olisi tullut todella pahoja ohivuotoja.

Eli olivat todella runsaat. Sen jälkeen tulleet menkat ovat olleet ihan normaaleja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oli ihan tavalliset, kesti 6pvää. mutta sitte tuliki parit tosi niukat välivuodot ennen seuraavia menkkoja ja taaaas niitä välivuotoja... hohoijaa.

Vierailija
4/9 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan normivuotoa, suht lyhyet...

Vierailija
5/9 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäköhän mulle on sit tapahtumassa ku ovat niiiiiiiin nihkeet.... suorastaan ärsyttävät pikkutuhrut.

Vierailija
6/9 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toivo että säilyvät tuollaisina. Mulla muuttuivat ekan lapsen jälkeen kuukautiset todella runsaiksi, kivuliaiksi ja kestivät pitkään. E-pillereistä oli vähän apua...

Vierailija
7/9 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voi taivas sitä veren määrää. Punatulkkulauman verilöyly oli kyseessä ja kestivät 6 päivää. Olin ihan kauhuissani, että tämmöseksikö tämä nyt on muuttunut. Vielä toisetkin menkat olivat tavallista runsaammat. Eivät onneksi ihan sitä luokkaa kuin ekat mutta runsaammat kuitenkin. Sen jälkeen sitten homma onneksi tasaantui ja menkat muuttuivat normaaleiksi.

Ja kivut hävisivät kokonaan. Yhtään buranaa en ole joutunut ottamaan kyseiseen vaivaan enää synnytyksen jälkeen. Ennen meni joka kerta vähintään 2-3 buranaa kahden ekan vuotopäivän aikana.

Vierailija
8/9 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, millaiset olivat. Varmaan aika normaalit tai niukat. Seuraavia saikin odotella siihen, että imetys loppui ja voi hyvä tavaton sitä veren määrää. Tuntui ettei mikään supersidekään riitä kuin pieneksi hetkeksi. Normalisoitui aika nopeasti. Toiset taisivat olla vielä tavallista runsaammat, mutta sitten ihan tavalliset. Tämän olen kokenut kolme kertaa, mutta viimeisellä kerralla vauvan 6 kk iässä tulleet jäivät pois.

Vierailija
9/9 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli kuukauden jälkeen lapsen saannista ja oli runsaat.näin ollu neljä kertaa.