Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yritämme miehen kanssa korjata liittoa,sukulaisen tylyt mielipiteet onnistumisestas aa mielen maahan

Vierailija
10.02.2011 |

Mieheni on tehnyt minulle kurjia asioitaja päätin erota koska tilanne näytti niin toivottamalle ja mies ei tuntunut ymmärtävän tekojaa, eikä suuntamuutokselle ollut näkyvissä. Muutimme pois kotoa lapsen kanssa ja silloin vasta mies ymmärsi tekonsa ja halusi vielä kerran saada mahdollisuuden näyttää että muuttuu ja hyvitää meille kaiken. haluaa perheensä takasiin niinkuin minäkin, jos miehestä todella on muuttumaan,sen vain aika näyttää. Kuitenkin eräs sukulaiseni on kovin negatiivinen ja puhuu todella törkeään ja lannistavaan sävyyn miehestä sekä suhteesta joka ei hänen mielestään tule missään nimessä toimimaan, ja että minun on turha tulla hänelle itkemään kun mies alkaa taas ilkeilemään. ja mies ei ole hänen luokseen tervetullut.

Itse koen tilanteen tosi kurjana, koska minä todella tälläkertaa uskon että mies muutuu ja voimme olla perhe. ihmiset todella joskus jopa muuttuvat. Mikä on sen arvokkaampaa kuin perhe, olen valmis yrittämään vaikka se saattaa maksaa minulle sen että huomaan joku äivä olevani lähtöpisteessä, mutta miksen yrittäisi. On kurjaa jos ihminen tuomitaan ikuisesti, jos ihminen todistaa ajan kanssa muuttuneensä ja minä annan anteeksi niin en hyväksy sitä että mieheni tuomitaan lopuniäksi. Onneks muu suku on aikalailla minun tukenani. ymmärrän kyllä realiteetit mutta olen toiveikas.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei nyt ollut mistää tavallisesta riitelystä vaan miehen tekemstä henkisestä väkivallasta humalapäissään. On surkeaa että suurin osa varmasti ajattelee että sellaiset ihmiset ovat läpimätiä ja täysin luuseri paskoja joita kukaan ei huoli..on sääli ettei ihmiset voi antaa mahdollisuutta yrittää muuttua jos oikein itsekkin haluaa.

onko miehesi pettänyt sinua?

Vierailija
22/31 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olimme oikeasti onnellisia,kuitenkin jotain oli vialla koska mies ei onnistunut täysin puhumaan tunteistaan vaan purki niitä joskus humalassa minua mollaten ja haukkuen. lopulta homma alkoi vaikuttaa minunn ja tapahtuneet alkoivat ilmetä useammin ja useammin. Isoista asioista on siis kyse, mutta puhumalla asioista voi selvitä ja tiedostamalla ongelman.

pettikö/pettääkö miehesi sinua?

haukkuuko miehesi sinua? kännissä? vai muutenkin?

haukkuuko miehesi sinua sinulle vai jollekkin toiselle?

onko miehesi väkivaltainen sinua kohtaan? lasta kohtaan?

vai näitä kaikkia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tee lapselle pahaa vaan on maailman parhain isä lapsellemme. ei hauku minua muille,täyttää henkisen väkivallan raamit helposti humalassa toilailessaan. Enkä ihan totta tarkoita mitään pikku juttuja tyhmäksi haukkumisia,emme kumpikaan perusta siitä että ihmiset eroavat liian helpolla nykyisin. Nyt kaikesat huolimatta haluan yrittää vielä. Mutta opin tästä sen että sukulaisilleni en enää parjaa miestä, vaan ehkä lähimmille ystävilleni,enkä varsinkaan jos on iso kriisi.vaikka aina sanotaanettä juuri silloin pitäisi puhua...tiedä sitten.

nyt vaan pyrin paikkaamaan sen mielikuvan mikä ihmisillä on suhteestamme.

Vierailija
24/31 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kai sinun se kuuluu paikatakin se mielikuva, kun sinä sen olet luonutkin.

Vierailija
25/31 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmia tulee jos ulkopuoliset pääsevät tunkeutumaan perheeseen / parisuhteeseen. Kaikkea ei kaannata muille kertoa tässä vaiheessa. Jokaisella on oikeus thdä omat virheensä.

Vierailija
26/31 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tuo henkinen väkivalta on?

mitä miehesi on sanonut tai tehnyt?

Vierailija
27/31 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kaikkea pahoja asioita mitä nyt voit kuvitella toisesta sanottavan,ulkoisista ja sisäisitä piirteistä,asioista mistä olen avautunut luottamuksella niin käyttää niitä hyvkäseen loukatakseen minua jne..

Vierailija
28/31 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tää nyt on se kamala asia, jonka takia sinä olet lähtenyt maailmalle solvaamaan??

Vierailija
29/31 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman, että tapahtuu isompi havahtuminen, ja haetaan apua ongelmiin. Sanonta "joka kerran lyö, lyö uudelleen" kyllä _useimmiten_ pitää paikkaansa. Sama juttu pätee esim. pettämiseen ja henkiseen väkivaltaan. Sukulaistesi suhtautuminen on aika luonnollista, mutta toki heidän pitäisi silti kunnioittaa teidän päätöstänne (ajattelivat sitten itsekseen mitä vain).

Vierailija
30/31 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta on täysin normaalia ja tervettä puhua läheisilleen ongelmistaan. Erityisesti jos puoliso käyttäytyy uhkaavasti, voi ulkopuoliselle puhuminen asettaa asiat perspektiiviin. Hyvä jos yritätte korjata asiat, mutta älä nyt ihmeessä ala sensuroida puheitasi sen takia, mitä nimettömät kirjoittajat täällä sanovat. Ihan kuin kasvojen säilyttäminen olisi maailman tärkein asia. Kyllähän itse kukin käyttäytyy joskus "huonosti" (viittaan tällä mieheesi), eikä se ole välttämättä maailmanloppu, vaan se voidaan hyväksyä ja siitä voi päästä yli (niin sinä, miehesi kuin sukulaisesikin). Puhu ihmeessä edelleenkin ongelmistasi muille, ehkä voit vähän valikoida kuulijoita, mutta älä jää yksin, jos ongelmat alkavat uudelleen.

ei tee lapselle pahaa vaan on maailman parhain isä lapsellemme. ei hauku minua muille,täyttää henkisen väkivallan raamit helposti humalassa toilailessaan. Enkä ihan totta tarkoita mitään pikku juttuja tyhmäksi haukkumisia,emme kumpikaan perusta siitä että ihmiset eroavat liian helpolla nykyisin. Nyt kaikesat huolimatta haluan yrittää vielä. Mutta opin tästä sen että sukulaisilleni en enää parjaa miestä, vaan ehkä lähimmille ystävilleni,enkä varsinkaan jos on iso kriisi.vaikka aina sanotaanettä juuri silloin pitäisi puhua...tiedä sitten.

nyt vaan pyrin paikkaamaan sen mielikuvan mikä ihmisillä on suhteestamme.

Vierailija
31/31 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin laita miehelles sitten selkeä ukaasi. Viinan litkiminen pois kokonaan tai ero pamahtaa. Viina ei ilmeisesti sovi miehellesi jos se kerran muuttuu silloin kusipääksi.