Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamala riita miehen kanssa. Mies haukkui minua rumaksi sinkomieheksi :( :(

Vierailija
10.02.2011 |

ja lähti viikoksi mökille.

Hänellä on kova flunssa. Sairaslomalla neljä päivää. Riitelimme kotitöistä. Sanoin että nyt, kun hän on kotona voin mennä ystävälleni viikonlopuna. Hän voisi katsoa lapsia sen aikaa.

Mies itse lähtee aina viikonloppuisin baariin ystävien kanssa.

Nyt minä en voi lähteä???

Riitelimme kovaan ääneen ja naapurikin tietysti kuuli :( mies haukkui rumaksi sinkomieheksi. Painostan häntä kuulemma liikaa ja voisin välillä olla hiljaa :(

Ei vastaa puheluihinkaan. Itken.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut toi sinkomiesjuttu on musta oikeasti aika hauska :) siis ajatus, etä sä oot oikeasti armeijan käynyt sinkomies ja miehesi ei ole armeijaa käynyt. Ei sun tosta jutusta tarvii loukkaantua, mihelläs on vaan huumorintajua :)

Mutta muuten kyllä kurja tilanne. Eiköhän se mies jossain vaiheessa lepy.

Vierailija
22/38 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies käyttäytyy törkeästi!

Mieti vähän...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikikuusikkoon.

Vierailija
24/38 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vinoilee. Sillä olin erikoistunut panssarintorjuntaan. Olen singon kanssa aika haka.

Mies itse ei ole suorittanut asevelvollisuuttaan.

t: ap

Miksi täällä ei vieläkään ole Tykkää-nappia????? Mä tykkään tästä! Go AP ja jätä sen nakin sanat omaan arvoonsa!

Vierailija
25/38 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa sitten mitään. Haukut sen naismaiseksi sivariksi vaan.

Vierailija
26/38 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miestä rasittaa, jos ap laittaa lapset nukkumaan ja häipyy baariin?

Oletan siis, että lapset ruukaavat nukkua yönsä.

Vierailija
27/38 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vinoilee. Sillä olin erikoistunut panssarintorjuntaan. Olen singon kanssa aika haka. Mies itse ei ole suorittanut asevelvollisuuttaan. t: ap

Vierailija
28/38 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, jos vaikka juttuseura kelpaisi?

T: 11cm mies

Vierailija
29/38 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muka suuttuvat ja lähtevät mökille pakoon vastuuta!

Vierailija
30/38 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vinoilee. Sillä olin erikoistunut panssarintorjuntaan. Olen singon kanssa aika haka. Mies itse ei ole suorittanut asevelvollisuuttaan. t: ap

Sussa, ap, on huomattavasti enemmän munaa kuin miehessäsi. Mä luulen, että ukkokin tietää sen ja sehän sitä just harmittaakin!

Vierailija
31/38 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa pitäisi opettaa tytöt arvostamaan fiksuja miehiä eikä kaikenkarvaisia juntteja, reppanoita ja gigoloita.

Viimeistään lapsentekovaiheessa vastuuta pitäisi saada pääkoppaan.

Aina kun täällä valitetaan vastuuttomista, lapsellisista miehistä, ajattelen vaan, että itsepä valitsit sivistymättömän moukan. En ikinä sellaiseen ihastuisi kouluttamattomaan, sivistymättömään, huonokäytöksiseen, vastuuttomaan ja lapselliseen pikkupoikaan, jollainen monella tuntuu olevan miehenä ja lastensa isänä.

käytöstapoja ja empatiaa opita.

Vierailija
32/38 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole edelleenkään vastannut puhelimeen. Ei edes pidä päällä. Just meikkailin ja kuuntelen musiikkia, kyyti tulee kohta. Kaksi siideriä mennyt. Ei ole tarkoitus juoda perseet olalle. Vaan viettää mukava ilta kavereiden kesken. Illan jatkoja kaikille.

T: ap

Vierailija
33/38 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on nyt perustavanlaatuinen virhe - sinkomiehet on nimittäin kaikki kauniita!

Vierailija
34/38 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehestä kasvaa katkera juntti.

Vierailija
35/38 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoidathan sinäkin lapsia kun olet kipee, ei kotiäideille kirjoteta saikkua!1!!! sehän vasta olisikin jos äideille tulisi sijainen kun oovat kipeinä että saisivat levätä. ne on kuulkaas ne perseet pestävä ja ruoka laitettava vaikka olis kuinka kipee!!!

eiku mamma vaan viihteelle vloppuna, kyllä se iskä ittesä kuosiin saa siihen mennessä, ja hei, se on vaan elämää se sairastaminen!!

Vierailija
36/38 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa pitäisi opettaa tytöt arvostamaan fiksuja miehiä eikä kaikenkarvaisia juntteja, reppanoita ja gigoloita.

Viimeistään lapsentekovaiheessa vastuuta pitäisi saada pääkoppaan.

Aina kun täällä valitetaan vastuuttomista, lapsellisista miehistä, ajattelen vaan, että itsepä valitsit sivistymättömän moukan. En ikinä sellaiseen ihastuisi kouluttamattomaan, sivistymättömään, huonokäytöksiseen, vastuuttomaan ja lapselliseen pikkupoikaan, jollainen monella tuntuu olevan miehenä ja lastensa isänä.

Välillä vetää sanattomaksi lukea millaisia torveloita jotkut ovat riesakseen saaneet. Elämä on sitä miksi sen tekee omilla valinnoillaan. Vastuu on yksilöllä. Onneksi elämä voi olla parempaakin jos vaan kykenee tekemään päätöksiä.

perheellistä ihmistä tekemään helppoja valintoja!

Kyllä se onkin ihan helposti nähtävissä, että missä on vika ja kenellä vastuu ja miten toimia, kun isäntä haukkuu sinkomieheksi ja vielä rumaksi sellaiseksi. No, sehän on tietenkin heti ero otettava ja mentävä omilleen ja

Kyllä, mistä näitä mustavalkoisia ihmisiä oikein tulee. Lapsia ei ainakaan taida olla. Neuvot on sen verran oikaistuja.

Vierailija
37/38 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole edelleenkään vastannut puhelimeen. Ei edes pidä päällä. Just meikkailin ja kuuntelen musiikkia, kyyti tulee kohta. Kaksi siideriä mennyt. Ei ole tarkoitus juoda perseet olalle. Vaan viettää mukava ilta kavereiden kesken. Illan jatkoja kaikille.

T: ap

niin kätevästi eteni juoni. Vai muka sinkomies.

Vierailija
38/38 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi viettää tälläinen kerran vuodessa. Viimeksi oli näin hauskaa neljä vuotta sitten. Ajatella miten vuodet vierivät. Siitä on jo niin kauan. Lapsetkin on jo vanhoja.

Vihaan miestäni. Mun kuulemma pitäisi jättää se nahjus. En todellakaan tiedä. Vihaan sitä etten saa siihen paskaan mitään kontaktia. Yritin soittaa taas. Se paska ei vastaa. Luultavasti ryyppää mökillä. Ei pitäisi juopotella sairaana. Hölmö aasi. Silti nyt maistuisi seksi. Harmi ettei aasi ole paikalla. Aasille olisi käyttöä nyt.

Öitä

t: Ruma sinkomies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi