Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raaskinko myydä vihreän Arabia 24h astiaastoni?

Vierailija
09.02.2011 |

Tulenko vielä kaipaamaan?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siksi mulla ei sellaista olekaan koska en siitä pidä. Nää on näitä jtka sun pitää ihan ite miettiä. Minkä ikäisiä lapsia teillä on? Oisko niin isoja, että olis järkeä säästää vanhimman ensikotiin? Vai saakohan noista myymällä mitenkään kannattavaa summaa... itse en maksaisi paljoakaan.

Vierailija
2/20 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin joskus sarjasta, mutta on nyt viimeiset viis vuotta lojunut kaapissa. Lautasia on käytetty vain muiden lautasten ollessa käytössä. Lapsetkin ovat vielä kovin pieniä. Ja muutto ois edessä.

Menkööt nämäkin siis jollekin niitä keräävälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkoisesta en luopuisi, mutta vihreä on ruman värinen ja inhottavan karhea, hampaita vihloo kun niitä astioita käyttää.

Vierailija
4/20 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri mieltä. Valkoisia astioita on kaikilla, mutta vihreä on edes vähän persoonallinen. Miksi hyvistä astioista pitäisi luopua vai onko jo uusi astiasto tilalle? Itsellä on ko. astiasto, enkä uutta meinaa hankkia. Hirveästi tuossa rahaa kiinni ja minusta vielä ihan kivan näköinen. Astioissakin muoti muuttuu ja jos haluaa pysyä mukana niin pitäisi vaihtaa astiasto parin kolmen vuoden välein. Kenellä siihen on varaa?

Vierailija
5/20 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsenlapsesi voi vielä jonakin päivänä pitää noita astioita aarteenaan.

Vierailija
6/20 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lahjaksi. Ei pelkästään se väri, mutta kun ne on jotain sellaista epätasaista materiaalia. Veitsellä kun leikkaa, kuuluu inhottava kirskuva ääni. Jos pienikin särö tulee, näkyy iso valkoinen jälki. Olisivatkin valkoisia, mutta miksi miksi joku on halunnut lahjoittaa mulle just vihreän??

Ovat meillä mökillä kakkosastiastona. Mietin itsekin, koska kehtaisin antaa pois.

Vierailija
7/20 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri mieltä. Valkoisia astioita on kaikilla, mutta vihreä on edes vähän persoonallinen. Miksi hyvistä astioista pitäisi luopua vai onko jo uusi astiasto tilalle? Itsellä on ko. astiasto, enkä uutta meinaa hankkia. Hirveästi tuossa rahaa kiinni ja minusta vielä ihan kivan näköinen. Astioissakin muoti muuttuu ja jos haluaa pysyä mukana niin pitäisi vaihtaa astiasto parin kolmen vuoden välein. Kenellä siihen on varaa?

Vierailija
8/20 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pois jos joku vain ostaa!

Taisi olla Arabian surkein astiasto ikinä, tuo lasittamaton kivituote on niin inhottava käytössä! Ja se vihreä oli aika kamala väri.

Itse suosin vaaleita värejä lautasissa, mieluiten valkoista. Miksi? Siinä ruoka näyttää siltä, mitä onkin. Kattauksessa helppo: voi yhdistää ihan mihin väriin / teemaan tahansa.

Vierailija
9/20 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen etsinyt vihreään 24h astiastoon täydennystä! Häälahjaksi taannoin saatu ja osa lautasista mennyt rikki ja suuren suuri harmitus!!:( Olisin kiinnostunut jos et ole ehtinyt jo myydä.. Terveisin Sanna

Vierailija
10/20 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä sarjaa jonkin verran.. jos olet sanna kiinnostunut niin laitahan sähköpostia sartsa_84@hotmail.com

Vierailija
11/20 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arabialla on uusi Runo sarja ja niistä esim. Neitoperho, joka mun mielestä sopii noihin vihreisiin. Vihdoinkin jotain, mitä voi yhdistellä!

Vierailija
12/20 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy setti 6:lle, matalat,pastat,leipäl.,mukit,tarjoiluvati ja 2 valtavaa teekuppia lautasineen :) 220,-/tarj. minna.dietrich@gmail.com

Vierailija
13/20 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kukaan kiinnostunut ostamaan muutamaa paria kahvikuppeja ja vateja?

Vierailija
14/20 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota vihreää on myynnissä pilvin pimein eli työtä saat tehdä, jos ajattelit kaupaksi saada.

Vierailija
15/20 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikävästi hajonnut isoja lautasia, jos sinulla on tulossa asiasto myyntiin niin ota yhteyttä

heiduska@gmail.com

Vierailija
16/20 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi noita myytävänä

ninni.makinen01@gmail.com

Vierailija
17/20 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka Heidi!

Mulla olisi myynnissä koko astiasto. Mukeja, kahvikuppeja, syviä lautasia, pasta/salaattilautasia, ruokalautasia pienempänä ja isompana. Laita minulle sähköpostia minna.vanne@gmail.com, jos haluat kuvan ja lisätietoja!

- Minna

Vierailija
18/20 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tosin nykyään tykkäisin enemmän siitä valkoisesta, jossa on sinisiä kuvioita, mutta en ala vaihtaa.

Materiaali on ihanaa just siksi, kun se on vähän epätasaista.

Vierailija
19/20 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on astiasto ollut arkikäytössä noin 7-8 vuotta jo. Harmitti, kun lopettivat sen valmistuksen...

Mutta totta kai sitä ihminen kyllästyy aina välillä kaikkeen, ja tekisi mieli vaihtaa. Olen suunnitellut, että alan kerätä uutta astiastoa, mutten ole vielä keksinyt, mitä.

Vierailija
20/20 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan täältä löydy..mut jos löytyis joku kellä olis vihreetä myydä mielellään kunnon sarjana ei yksittäisiä lautasia...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi