Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Vihreätee kupista tai pillerinä purkista?!
Kommentit (4)
Uskon myös että pilleriin eristäminen ei ole niin tehokasta, että teessä voi olla pieniä määriä aineita jotka tehostavat sen "tehoaineen" toimintaa tai jotain... Ja tietysti se, että kohtuullisuus kaikessa, pillereissä sitä ei välttämättä ole.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
yhden pillerin sijasta saisi vetää monta kupillista sitä pahaa teetä....
Minä en myöskään usko noihin kapseleihin pätkääkään.
Alue: Aihe vapaa
epäilen kovasti kaikkia (tai ainakin suurinta osaa) luontaistuotekapseleita. Luin just kanadalaisen syöpätutkijan kirjan ruokavaliosta ja syövästä, ja hän oli ainakin kovasti sitä mieltä, että kun jostain ravintoaineesta eristetään se "hyvää tekevä" ainesosa ja tehdään siitä kapseli, jossa on ainetta iso määrä verrattuna siihen että söisi alkuperäistä ruoka-ainetta, niin siitä luontaistuotekapselista voikin olla enemmän haittaa kuin hyötyä.