Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matkasta asiaa,... mitä tekisit minun sijassani

Vierailija
09.02.2011 |

- vaihtoehto numero 1: Lennämme halvemmalla vaihtoehdolla, lento kestää about 11 tuntia vaihtojen kanssa, perillä kohteessa olemme about 3 am.

Minun on muutenkin aika vaikea saada nukuttua vieraassa paikassa, joutuisin ottamaan unilääkkeitä mukaan koska aamuyöstä nukkumaanmeno ei onnistu muuten.

Matkatavaraa saa koneeseen ottaa enemmän tavaraa, 30 kg. eli ystäville tuliaisia.

- Vaihtoehto no 2.: lennämme kallimmalla lentoyhtiöllä ja perillä ollaan sitten iltapäivällä ja lento kestää noin 8 tuntia. Matkatavaroja saa ottaa noin 20 kg, eli se normaali määrä.

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne voivat olla jopa vaarallisiakin, mutta sellainen joka ei niistä kärsi ei sitä ymmärrä.

älä nyt naurata. Ap:llä on nukahtamislääkkeet, mukaan vaan ne. Minä olen kroonisen huonouninen, joten ymmärrän kyllä, että hän pyrkii ottamaan seikan huomioon matkajärjestelyissä. Mutta sitä en ymmärrä koskaan, että joku luopuu ilmaisesta matkasta sen takia, että ei nuku viikkoon hyvin!!

Hän ei kyllä ota minun uniongelmia huomioon. Hän osaa nukkua lentokoneessa ja autossa, minä taas en.

ap.

Vierailija
2/71 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne voivat olla jopa vaarallisiakin, mutta sellainen joka ei niistä kärsi ei sitä ymmärrä.

älä nyt naurata. Ap:llä on nukahtamislääkkeet, mukaan vaan ne. Minä olen kroonisen huonouninen, joten ymmärrän kyllä, että hän pyrkii ottamaan seikan huomioon matkajärjestelyissä. Mutta sitä en ymmärrä koskaan, että joku luopuu ilmaisesta matkasta sen takia, että ei nuku viikkoon hyvin!!

Hän ei kyllä ota minun uniongelmia huomioon. Hän osaa nukkua lentokoneessa ja autossa, minä taas en. ap.

Ja entäs, vaikka nukuttaisivatkin? Olet sitten vaisu ja uninen ekat pari päivää, so what?

Kokisit ja näkisit silti siellä jotain erilaista ja jännää.

En ymmärrä, miten miesystäväsi pitäisi ottaa sinun uniongelmasi huomioon? Jättää menemättä katsomaan veljeäänkö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennä tapaamaan veljeään, kun uniongelmainen vai kärsiä? Jep, kaikki vaan ongelmaisen ympärille hoivaamaan.

olen toivonut salaa että hän haluaisi mennä yksin, minulla ei ole mitään hinkua matkalle. Koska pelkään etten saa nukuttua siellä. ap.

Törkeäähän se nyt jumalauta onkin, että joskus haluaa omaa veljeään käydä katsomassa!

Hän saa mennä yksinkin, ja meneekin jos minä en lähde.

ap.

Vierailija
4/71 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisin kävi. Jos tiedät sellaisen lääkkeen, niin kerro merkki.

Mutta siis hän saa mennä yksinkin, on käynytkin yksin siellä aiemminkin.

ap.

Vierailija
5/71 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennä tapaamaan veljeään, kun uniongelmainen vai kärsiä? Jep, kaikki vaan ongelmaisen ympärille hoivaamaan.

olen toivonut salaa että hän haluaisi mennä yksin, minulla ei ole mitään hinkua matkalle. Koska pelkään etten saa nukuttua siellä. ap.

Törkeäähän se nyt jumalauta onkin, että joskus haluaa omaa veljeään käydä katsomassa!

Hän saa mennä yksinkin, ja meneekin jos minä en lähde. ap.

koska menee katsomaan veljeään eli et haluaisi, että menee.

Vierailija
6/71 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pääsee kohta legennaaristen ketjujen joukkoon :) "mut kun mull ei tuu uni ja sit se lääke mut pitäiskö mennä ollenkaan ai niin mihin olinkaan menossa ja ota se a lento mutkun ei oo suihkujakaan ja sit en saa nukuttua, senkin vajakki *tirskahdus*"

Vierailija
7/71 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en miettisi kahta kertaa: matkustusmukavuus on sen verran tärkeä juttu.

Itse otan aina mieluiten suoran lennon järkevällä aikataululla, ei tulisi mieleenkään muutaman satasen takia matkustaa epämukavasti.

Vierailija
8/71 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en miettisi kahta kertaa: matkustusmukavuus on sen verran tärkeä juttu. Itse otan aina mieluiten suoran lennon järkevällä aikataululla, ei tulisi mieleenkään muutaman satasen takia matkustaa epämukavasti.

ap.

Vierailija
9/71 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on itsekäs, kun hän kehtaa pyytää sinua matkalle, jonka myös tarjoutuu maksamaan?!? Jotta hän ei olisi itsekäs, hänen pitäisi jättää kysymättä haluaisitko lähteä?

Miesystäväni veli asuu siellä jossain hippiyhteisössä tms. eipä juuri muutenkaan kiinnosta tutustua tähän elämäntapaan. ap.

Siellä perillä tuskin on niin mukavaa, että konservatiivinen ja heikkouninen tosiaan saakaan nukuttua. Toisaalta tuossa on se riski, että miehesikin jää sinne ;-)

Minusta on häneltä itsekästä jättää huomioon ottamatta minun univaikeudet.

Hän tosin lupasi maksaa minun matkani, mutta kun luulen että minusta olisi vain haittaa siellä.

ap.

Vierailija
10/71 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se on minulle parempi. Sanoi vielä että rakastaa minua ja haluaa että minäkin nautin matkasta.

ap.

Vierailija
11/71 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kannattaa ottaa se suora lento. Ne välilaskulliset on riskejä, koska jos eka lento myöhästyy, niin... Ja kun menet niin lyhyeksi aikaa, niin ehdottomasti lyhyt lento.

Jos matkakohde ei yhtään kiinnosta, ei kannata lähteä. Kyllä miesystävä varmasti ymmärtää.

Matkatavaraa voitte ottaa siis vain 40kg, mutta tuskin se hippiveli tarvii paljon materiaa siellä. ;)

Vierailija
12/71 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kannattaa ottaa se suora lento. Ne välilaskulliset on riskejä, koska jos eka lento myöhästyy, niin... Ja kun menet niin lyhyeksi aikaa, niin ehdottomasti lyhyt lento.

Jos matkakohde ei yhtään kiinnosta, ei kannata lähteä. Kyllä miesystävä varmasti ymmärtää.

Matkatavaraa voitte ottaa siis vain 40kg, mutta tuskin se hippiveli tarvii paljon materiaa siellä. ;)

Vierailija
13/71 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kerran haluat niitä tuliaisia viedä.

Vierailija
14/71 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heil ainakin tuo 30kg

Jos hintaeroa on paljon ja tuliaisia haluaa viedä reippaasti (esim. ruisleipää :D ulkomailla asuville ystäville) ottaisin halvemman, turkkilainen ainakin oli ok. Palvelua he eivät haltsaa, mut perustoiminnot toimi ja sapuska oli hyvää.

Vierailija
15/71 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap.

Vierailija
16/71 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaa ottaa 30kg tavaraa?

Vierailija
17/71 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole mitään väliä. Ota vaikka ykkönen. Lasten kanssa ehdottomasti kakkonen.

Vierailija
18/71 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minulla menee unirtymi herkästi sekaisin ja unilääkkeet väsyttää.

ap.

Vierailija
19/71 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin sen, pitkäänkö olette perillä. Jos on lyhyt reissu, pilalle mennyt ja vähän nukuttu eka yö rassaa suhteessa liian pitkään.

Vierailija
20/71 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä maksan enemmän inhimillisistä lentoajoista. Varsinkin kun yleensä jatkan vielä matkaa jonnekin kauemmaksi lentokentältä. Ja mieluiten lento, jossa ei ole paljon välilaskuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän