Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matkasta asiaa,... mitä tekisit minun sijassani

Vierailija
09.02.2011 |

- vaihtoehto numero 1: Lennämme halvemmalla vaihtoehdolla, lento kestää about 11 tuntia vaihtojen kanssa, perillä kohteessa olemme about 3 am.

Minun on muutenkin aika vaikea saada nukuttua vieraassa paikassa, joutuisin ottamaan unilääkkeitä mukaan koska aamuyöstä nukkumaanmeno ei onnistu muuten.

Matkatavaraa saa koneeseen ottaa enemmän tavaraa, 30 kg. eli ystäville tuliaisia.

- Vaihtoehto no 2.: lennämme kallimmalla lentoyhtiöllä ja perillä ollaan sitten iltapäivällä ja lento kestää noin 8 tuntia. Matkatavaroja saa ottaa noin 20 kg, eli se normaali määrä.

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minulla menee unirtymi herkästi sekaisin ja unilääkkeet väsyttää. ap.

kun sun ainoa vaihtoehto näyttää olevan tuo kakkonen.

Vierailija
22/71 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkapa 300 ja toisella 600?. Mä itse valitsin 1600 e ja 2050 e välissä siten, että otin kalliimman. Vähemmän vaihtoja ja paremmat ajat, yölento pisimmälle välille. Mutta jos ekan olis saanut hintaan 1000 e, valinta olis ollut vaikeampai:-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli 200-300€. olen perillä viikon, ystäväni kolme viikkoa.

Lentoyhtiötä en muista, lennämme Aasiaan.

ap.

Vierailija
24/71 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin sen, pitkäänkö olette perillä. Jos on lyhyt reissu, pilalle mennyt ja vähän nukuttu eka yö rassaa suhteessa liian pitkään.

Vierailija
25/71 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli 200-300€. olen perillä viikon, ystäväni kolme viikkoa. Lentoyhtiötä en muista, lennämme Aasiaan. ap.

ja vielä mukaan tulee jonkinasteinen aikaero.

Ottaisin sen kalliimman lennon, ilman muuta.

Vierailija
26/71 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä suurempi riski, että myöhästyy ekan lennon myöhästymisen vuoksi jatkolennolta ja seuraava lento on täynnä ja tilaa on vasta seuraavana päivänä...

Tai sitten laukut jää vaihtokentälle...

Vierailija
27/71 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ylitätte monta aikavyöhykettä. Siinä tapauksessa lentojen aikataulu tuskin asiaa ainakaan pahemmaksi tekee.

eli 200-300€. olen perillä viikon, ystäväni kolme viikkoa. Lentoyhtiötä en muista, lennämme Aasiaan. ap.

Vierailija
28/71 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinku joku jo viksusti sanoi, viikon matka on liian lyhyt sille, että kärvistelet ekat pari päivää aikaeron ja huonosti nukkumisen takia.

Vierailija
29/71 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun ystäväni menee sinne veljensä luo, minulla paikka on täysin vieras. Mutta kokemuksesta tiedän että en saa nukuttua sitten koko yönä.

ap.

Vierailija
30/71 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- kun ykkösvaihtoehdossa olette perillä AASIASSA klo 03, tarkoittaako se paikallista aikaa vai Suomen aikaa? Koska Suomen aikaa se on vasta iltaa eli te tekisitte siinä matkaa päiväaikaan sun kehon kellosi mukaan. Siihen olisi ihan ok sitten mennä maata ja nukkua puolille päivin paikallista aikaa (aamuun Suomen aikaa). Tasoittuminen sikäläiseen kelloon tapahtuisi aika helposti.

- Toisessa vaihtoehdossa sama kysymys: onko se iltapäivä siis sikäläistä aikaa eli aamu Suomen aikaa? Siinä tapauksessahan te lennätte koko yön sun kehosi kellon mukaan (lähdette siis täältä myöhään illalla Suomen aikaa), ja koska kerrot, ettet saa nukuttua koneessa, sulla on siinä sitten nukkumaton yö ja sun pitää perillä vielä sinnitellä aika monta tuntia ennen nukkumaanmenoa, jos et halua mennä ihan outoon aikaan maata ja herätä 2. päivänä keskellä yötä.

SIINÄ tapauksessa suosittelen ykkösvaihtoehtoa, siinä sä pääset vähemmällä aikaerorasituksella.

Tosin sähän et ole kertonut, minne menette eli mikä on aikaero...

Vierailija
31/71 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ylitätte monta aikavyöhykettä. Siinä tapauksessa lentojen aikataulu tuskin asiaa ainakaan pahemmaksi tekee.

ap.

Vierailija
32/71 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaero sekoita sun unirytmiä jo tarpeeks eli onko sillä lennolla sitten väliä ? Aikaerosta toipumiseen voi mennä viikkokin , ootte kyllä aika vähän aikaa siellä.

Vierailija
33/71 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai unohtumatonta reissua?

Vierailija
34/71 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

#ei ole sellaista aikaeroa" tarkoittaa ap ? Jo parin tunnin aikaero esim kanarialle vaikuttaa normirytmiin puhumattakaan jos on uniasioille herkkä...

Et oo tainnu ennen pahemmin matkustaa ?

Vierailija
35/71 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikero on vain 2- 3 tuntia. en emuista paljonko.

ap.

Vierailija
36/71 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin valtakunnan salaisuutta. Luuletko sä, että sut nyt tunnistetaan ja se on kohtalokasta?

Jos sä haluat, että sakki voisi oikeasti auttaa sua päätöksenteossa, niin pane nyt hyvä ihminen tähän lentojen lähtö ja saapumisajat ainakin suunnilleen ja kerro, ovatko ne Suomen aikaa vai paikallista.

Ja kerro, minne menet tai nyt ainakin se, mikä se aikaero ON.

tsiisus...

Vierailija
37/71 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saatoin jättää parinkin yön unet väliin, nyt se ei enää onnistu.

ap.

Vierailija
38/71 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikero on vain 2- 3 tuntia. en emuista paljonko. ap.

Sä olet jo käyttänyt aika lailla energiaa vastaillessasi ympäripyöreitä, oiskohan jo kannattanut kerralla panna kunnolla ne tiedot.

Argh...

Vierailija
39/71 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin siis loppuun tän ketjun ja mietin et kuinka idiootti toi ap oikein on??? Kysyisi ja vastaisi kerran kunnolla, eikä tollasta idioottimaisten vastausten lypsämistä tyyliin "ei ole sellaista aikaeroa..." Mun suositus tollaselle on pysyä kotona!

Vierailija
40/71 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikero on vain 2- 3 tuntia. en emuista paljonko.

ap.

Tämähän onkin mielenkiintoinen arvoitus. Lentoaika 8h, sijaitsee Aasiassa ja aikaero 2-3h. Kuka keksii?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme