miten aikuiset naiset antavat itsensä lihoa??
Oli lihominen syömisen tai kierukan syytä, mutta hei haloo...jos painoa alkaa nousta, tottakai liikuntaa pitää lisätä ja lopettaa se mässyttely. Siirtyä terveellisempiin ruokiin, ja pienempiin annoksiin.
tuskin kukaan on tyytyväinen tulleisiin kiloihin, eikä ehkäisyn syyttäminen niitä kiloja pois vie!!! Onko mitään kauheampaa näkyä kuin ylipainoiset naiset, joilla maha roikkuu!!!
Kommentit (98)
typerääkin typerämpi provo näin torstai aamupäivän kunniaksi. Enpä vaivaudu edes enempää kommentoimaan.
että voi olla ihan tyytyväinen itseensä ylipainoisenakin?
Ps. ise en ole ylipainoinen, mutta minulla on pari ihanaa, lihavaa , kaunista ja itsevarmaa ystävää
osa on kasvoistaan kauniita. Mutta olen ap:n kanssa samaa mieltä, miksi naiset antavat itsensä lihoa?
Harva ylipainoinen on vartaloltaan kaunis, kylmä totuus.
Sitten täällä palstalla itketään kuinka mies katselee muita, pettää jne. Onneksi on myös lihavia miehiä, mutta tuskin kukaan nainen pitää komeana miestä jonka maha roikkuu niin ettei *****edes näe :)
enemmän miehet jot eivät yhtään huolehdi ulkonäöstä, varsinkin keski-ikäisissä on niitä enemmän. Kuljetaan paskasissa ,huonosti istuvissa vaatteissa, likaset hiukset, sänkeä , huonot hampaat ja kaljamaha. Ja sitte yritetään iskeä itseä nuorempia naisia ja luullaan että olis jotenkin hot ja kova äijä vaan siks et haluja löytyy enemmän kun älliä!
Onko oikein puolisolle, että otetaan +20kg esim. häiden jälkeen? Sit toisena asiana mua naurattaa, miten ihan joka lihomiskilon takana on muka kilpirauhasen vajaatoiminta??? Käydään lääkärillä ja labrassa ja vaikka labratulokset olisivat NORMAALIT, niin siltä uskotellaan itselle, että kilpparista ne läskit johtuvat. Naurettavaa. Ylipaino on kuvottavan näköistä ja jos joku muuta itselleen uskottelee, pettää itseään aika paljon.
mutta säälin näitä anorektikko tyyppejä; jotka ovat aina pahalla päällä ja nälkäisiä.
Minä olen jo aikuinen eikä minulle ole elämänsisältö ulkonäkö ja se viehätänkö muita(miehiä)
Itse olen pikkusen pyöreä(bmi 24) ja hyvin onnellinen
naisen päätehtävä on näyttää kauniilta? Ja miks naiset ampuu toisiaan?
Oot ihan oikeessa. Mua niiiiin kuvottaa just tollaset äijät. Pahinta on vielä se, että kun nuorempi nainen(tai kuka hyvänsä nainen)ei lämpene tollasen likaisen iljetyksen iskuyrityksille, niin heti saa kuulla olevansa ylpeä akka, huora tms. Mikään ei ole iljettävämpää kuin huonot hampaat, haiseva hengitys, paskaiset vaatteet ja muutenkin huonosti hoidettu hygienia. Ja tollaisen pitäs sitten antaa lääppiä...
osa on kasvoistaan kauniita. Mutta olen ap:n kanssa samaa mieltä, miksi naiset antavat itsensä lihoa?
Harva ylipainoinen on vartaloltaan kaunis, kylmä totuus.
Sitten täällä palstalla itketään kuinka mies katselee muita, pettää jne. Onneksi on myös lihavia miehiä, mutta tuskin kukaan nainen pitää komeana miestä jonka maha roikkuu niin ettei *****edes näe :)
mutta tästä kommentista tuli mieleen että olen tällä hetkellä äärettömän ihastunut 50 vee tavallisen näköiseen mieheen, jolla on iso maha. Käyn ihan kuumana! Että ei mee läpi tuo kommentti. Luulisin, että tämä toimii myös toisinppäin, tiedän miehiä jotka tykkää pulleammista. Ai niin eikä se tarkoita että sitten molempien pitäsi olla lihavia, itse olen urheilullinen ja hoikka.. ja ymmärrän kyllä niitä jotka pyöristyvät, olisin itsekin pullea ellen urheilisi niin raskaasti, tykkään ruoasta ja olen sitä mieltä että se hyvä kroppa ei tule pelkästään olemalla laiha eikä todellakaan ole sen arvoinen että joka päivä syö ruokaa josta ei nauti. Kiireinen elämäkin vaikeuttaa kevyen ruoanlaiton valmistusta, siitä ei pääse mihinkään.
naisen päätehtävä on näyttää kauniilta?
Tai ehkä missit, mutta en varsinaisesti tunne heitä.
Ymmärrän jos joku ei välitä ulkonäöstään. Mutta miksi ihmiset ei välitä terveydestää? Siitähän tuossa on kanssa kyse, annetaan oman kehon rapistua laiskuuden takia.
(juu, juuri sinä olet hyväkuntoinen ylipainoinen, joten tämä ei siis koske juuri sinua)
Ja haluaisin muistuttaa kaikkia ylipainoisia siitä että ylipaino on vakava terveysriski, altistutte mm sydän- ja verisuonisairauksille ja kakkostyypin diabetekselle puhumattakaan tuki- ja liikuntaelinsairauksista. Ylipaino aiheuttaa myös merkittävät kustannukset yhteiskunnalle. Eli se on vakavasti otettava asia, turha syyttää pinnallisuudesta kuten yleensä näissä keskusteluissa tehdään. Itselleni ulkonäkö sinänsä ei ole itseisarvo vaan terveys ja hyvä olo joka on todennäköinen seuraus terveistä elintavoista, järkevästä ruokavaliosta ja säännöllisesti kuntoilusta. Ja lisään vielä että en todellakaan ole sitä tyyppiä joka voisi syödä vaikka hevosen lihomatta. Hoikkuus vaatii itsehillintää.
Hoikka ei ole yhtä kuin kaunis eikä lihava automaattisesti ruma. Lihavuudessa on kyse ihan muista asioista kuin kauneudesta/rumuudesta. Esim energisyydestä. Montaka aenergistä lihavaa olet nähnyt. Yleensä tuppaavat olemaan hitaita ja väsyneitä. Mistäköhän syystä?
ja osalle se on ilmeisesti vaikea ymmärtää. Siis että jollekin naiselle "hoikkana näyttäisit paremmalta" ei ole kovinkaan iso juttu. Suorastaan hyvin pieni asia joka ei motivoi mihinkään.
Terveysriskit juu. Ihmiset on varmasti tietoisia ylipainon, epäterveellisen ruokavalion, unen - liikunnanpuutteen terveysriskeistä mutta miksi kaikki eivät elä terveellisesti? EIvät edes hoikat? En minäkään.
syövät ahdistukseen ja saadakseen edes jonkinlaista mielihyvää
eli keskusteluapua tarttis kaikki lihavat
ja apua ja tietoa laihdutukseen ja etenkin siihen et onnistus niin tsemppiä
kaikki lihavat syövät, kukaan ei liho tyhjästä
eli ne lihavat jotka itse tunnen puputtavat aaamusta iltaan ihan huomaamattaan jotakin, leipää pullaa keksii karkkii juovat palan painikkeeksi sokerilimua jne
jos syö terveellisesti ei liho, varsinkin jos nyt edes vähän käpöttelee joskus, eikä aina makaa sohvalla
Ja reilusti. En tiedä painoaan enkä BMI:tään mutta varmasti painaa yli 100 kg.
En edelleenkään jaksa ymmärtää miksi niin moni kantaa huolta toisten kiloista.
Olisitte onnellisia siitä mitä teillä on ja antakaa jokaisen kantaa omat kilonsa just niin ku lystää. Mitä te sillä päätänne vaivaatta.
missä paheksutaan lihavuutta juuri sen vuoksi että lihava näyttää kamalalta, ja hoikkana olisi kauniimpi.
Hoikka ei ole yhtä kuin kaunis eikä lihava automaattisesti ruma. Lihavuudessa on kyse ihan muista asioista kuin kauneudesta/rumuudesta. Esim energisyydestä. Montaka aenergistä lihavaa olet nähnyt. Yleensä tuppaavat olemaan hitaita ja väsyneitä. Mistäköhän syystä?
itsehillintää, joka minulta puuttuu. Mulle on todella vaikeaa pysytellä normipainoisena, olen ollut ylipainoinen ja se oli helppoa :) Pskaruokaa en silloinkaan syönyt tai herkkuja, mutta söin paljon.
Nyt syön edelleen samoja ruokia, mutta vaan vähemmän ja kyllä viduttaa usein, kun ei saa enää syödä kunnolla!
niin kukaan ei valista ja syyllistä mua mun epäterveellisistä elintavoistani.
Tsemppiä vaan kaikille ylipainoisille!
Minkäs ikäinen mahtaa ap olla, jos saa kysyä?