Matkasta asiaa,... mitä tekisit minun sijassani
- vaihtoehto numero 1: Lennämme halvemmalla vaihtoehdolla, lento kestää about 11 tuntia vaihtojen kanssa, perillä kohteessa olemme about 3 am.
Minun on muutenkin aika vaikea saada nukuttua vieraassa paikassa, joutuisin ottamaan unilääkkeitä mukaan koska aamuyöstä nukkumaanmeno ei onnistu muuten.
Matkatavaraa saa koneeseen ottaa enemmän tavaraa, 30 kg. eli ystäville tuliaisia.
- Vaihtoehto no 2.: lennämme kallimmalla lentoyhtiöllä ja perillä ollaan sitten iltapäivällä ja lento kestää noin 8 tuntia. Matkatavaroja saa ottaa noin 20 kg, eli se normaali määrä.
Kommentit (71)
Miesystäväni veli asuu siellä jossain hippiyhteisössä tms. eipä juuri muutenkaan kiinnosta tutustua tähän elämäntapaan. ap.
Siellä perillä tuskin on niin mukavaa, että konservatiivinen ja heikkouninen tosiaan saakaan nukuttua. Toisaalta tuossa on se riski, että miehesikin jää sinne ;-)
Minusta on häneltä itsekästä jättää huomioon ottamatta minun univaikeudet.
Hän tosin lupasi maksaa minun matkani, mutta kun luulen että minusta olisi vain haittaa siellä.
ap.
Miesystäväni veli asuu siellä jossain hippiyhteisössä tms. eipä juuri muutenkaan kiinnosta tutustua tähän elämäntapaan. ap.
Siellä perillä tuskin on niin mukavaa, että konservatiivinen ja heikkouninen tosiaan saakaan nukuttua. Toisaalta tuossa on se riski, että miehesikin jää sinne ;-)
Minusta on häneltä itsekästä jättää huomioon ottamatta minun univaikeudet. Hän tosin lupasi maksaa minun matkani, mutta kun luulen että minusta olisi vain haittaa siellä. ap.
tyttöystävänsä kronkelin elämänasenteen takia käydä edes omaa veljeään tapaamassa? Lupasi ottaa sut mukaan, vaikka olet tommonen itsekäs narisija.
ne voivat olla jopa vaarallisiakin, mutta sellainen joka ei niistä kärsi ei sitä ymmärrä.
ne voivat olla jopa vaarallisiakin, mutta sellainen joka ei niistä kärsi ei sitä ymmärrä.
mennä tapaamaan veljeään, kun uniongelmainen vai kärsiä? Jep, kaikki vaan ongelmaisen ympärille hoivaamaan.
mennä tapaamaan veljeään, kun uniongelmainen vai kärsiä? Jep, kaikki vaan ongelmaisen ympärille hoivaamaan.
olen toivonut salaa että hän haluaisi mennä yksin, minulla ei ole mitään hinkua matkalle. Koska pelkään etten saa nukuttua siellä.
ap.
älä nyt naurata. Ap:llä on nukahtamislääkkeet, mukaan vaan ne. Minä olen kroonisen huonouninen, joten ymmärrän kyllä, että hän pyrkii ottamaan seikan huomioon matkajärjestelyissä.
Mutta sitä en ymmärrä koskaan, että joku luopuu ilmaisesta matkasta sen takia, että ei nuku viikkoon hyvin!!
kun et edes oikeasti halua sinne lähteä.
olen toivonut salaa että hän haluaisi mennä yksin, minulla ei ole mitään hinkua matkalle. Koska pelkään etten saa nukuttua siellä. ap.
Törkeäähän se nyt jumalauta onkin, että joskus haluaa omaa veljeään käydä katsomassa!
Josm enisin yksin/aikuisseurassa, voisin ottaa halvemman vaihtoehdon. Aikuinen jaksaa kyllä.
Jos lapsia matkassa, ehdottomasti lyhin mahdollinen lento.