Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on arabi.. haluatko kysyä jotain?

Vierailija
08.02.2011 |

meillä ei ole lapsia enkä ole itse muslimi.

vastaan tonne klo 17.00 saakka jos kysyttävää.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin joku vastaa yhta fiksusti takaisin kuin on kysymyksetkin!

Kolmas arabin vaimo

Vierailija
22/28 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos on kotoan vapaapäivänään ja minä töissä. Niin silloin kyllä siivoaa ja tekee hyvää jälkeä. Muuten eipä juuri.

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työaika loppuu... palataan toiste astialle.

terv. ap.

Vierailija
24/28 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saudeissa ei naisilla ole mitään oikeuksia.

Vierailija
25/28 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tyylillään. Itse olisin mielummin ilman kuin rupeaisin muslimien kanssa muhinoimaan, mustalaiset, muslmit, natsit ja taparikolliset olen jättänyt muille miesjaossa :)

omaavat junttisuomalaiset muille.

ap.

Et olisi muuta saanutkaan kun muslimin, niitähän sivistyneet kauniit naiset välttäää kuin ruttoa. Tasa-arvo yms on kuin keskiajalla, miltä tuntuu elää menneisydessä? Tiesitkö, että muslmit ovat maailman rasistisinta porukkaa, eikö heidän ahdasmielisyytensä haittaa?

Vierailija
26/28 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut 4v yhdessä muslimin kanssa, itse en tunnusta mitään uskontoa mutta uskon Jumalaan. Odotamme esikoista. Mieheni on pitkä ja komea, muidenkin kuin itseni mielestä. Karvoja hänellä on normaalin verran ja niitäkin hän osaa siistiä pois. Itse olen huomiotaherättävän kaunis, vaikka itse sanonkin, mutta niin se vain on. Olemme sopivan pitkiä, urheilullisia ja elämme hyvää, tervettä elämää. Nautimme elämästä kaikin tavoin. Itse olen kouluttautunut ja vakituisessa työssä, nyt äitiyslomalla jo. Mies kouluttautunut ja menestynyt. Itse puhun 4 kieltä sujuvasti ja lisäksi 1 välttävästi, mies 3 sujuvasti ja lisäksi 1 tulee toimeen. Uskonnosta meidän ei tarvitse kiistellä, kumpikin uskoo niinku uskoo ja lapsi saa tulevaisuudessa uskoa myös miten haluaa, jokaisesta uskonnosta kerromme hänelle niinkuin yleissivistykseen kuuluu. Lisäksi molemmat meistä pukeutuu tyylikkäästi ja jos vaatteemme herättävät huomiota, on se luultavimmin positiivista sellaista... Kertaakaan ei ole meillä tapeltu siitä, että kumpikaan olisi halunnut kieltää toiselta mitään, enkä usko että tarvitsee niin tehdä tulevaisuudessakaan. Olemme alle 30v ja mikäli ei onnettomuuksia tapahdu, meillä on pitkä, ihana ja onnellinen elämä edessämme :) onnea vain kaikille, kenellä menee yhtä hyvin, olittepa suomalaisia, ulkomaalaisia, kristittyjä, muslimeja tai ateisteja. Näin meillä, siitä huolimatta että mieheni on hyh niin kauhea inhottava MUSLIMI..... Kasvakaa aikuisiksi.

Vierailija
27/28 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tyylillään. Itse olisin mielummin ilman kuin rupeaisin muslimien kanssa muhinoimaan, mustalaiset, muslmit, natsit ja taparikolliset olen jättänyt muille miesjaossa :)

omaavat junttisuomalaiset muille. ap.

Et olisi muuta saanutkaan kun muslimin, niitähän sivistyneet kauniit naiset välttäää kuin ruttoa. Tasa-arvo yms on kuin keskiajalla, miltä tuntuu elää menneisydessä? Tiesitkö, että muslmit ovat maailman rasistisinta porukkaa, eikö heidän ahdasmielisyytensä haittaa?

etta sinulle on vaikea vastata. Kirjoituksestasi paistaaa lapi etta et tunne yhtaan muslimia mistaan maasta.

Vierailija
28/28 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terv. kristityn arabin vaimo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi