Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Fortiuksen (Järvenpää) työntekijä huusi minulle lapio kädessä, 3 lasta vieressä!

Vierailija
08.02.2011 |

Mihin minun piäisi laittaa palautetta tai kuuluttaa asia, sillä niin ottaa päähän?

Hain vanhimman lapseni toimintaterapista ja parkkipaikat olivat aivan täysi. Jouduin jättämään autoni kuntokeskus Fortiuksen paikalle (minulla meni sisällä noin 5min) ja katsoin, että kuntokeskuksella oli vielä useita vapaita paikkoja jäljellä.

Tulin kolmen pienen lapseni kanssa takaisin (lapset 5v, 3v ja 1v) ja ennen kun ehdin kissaa sanomaan, niin Fortiuksen työntekijä (tai luultavammin omistaja) ISO pillerihirmu alkoi huutamaan minulle (50 kiloiselle naiselle) että "mitä v****a sun auto tekee tässä". Mies heilutti lapiota uhkaavasti ja tuli aivan naamani lähelle riehumaan.

Lapseni säikähtivät tapausta ja vielä kotonakin itkua vääntäen puhuivat tuosta pelottavasta miehestä. Minä sanoin tuolle miehelle, että eihän hän voi huutaa lasteni aikana minulle niin. Ja muutenkin aikuinen mies voisi puhua asiallisemmin. Olisin toki selittänyt ja pyytänyt varmasti anteeksiin, mikäli mies olisi lähestynyt minua niin kuin normaalit ihmiset sivistneessä yhteiskunnassa tekisivät.

Oe vieläkin aivan hämilän tuosta miehen käytöksestä. Kuvitelkaa, että hän edusti firman takki päällä tuollatavoin firmaansa. Nyt haluakin, että tää asia ei jää tähän, vaan hän myös ymmärtää, että noin ei voi käyttäytyä. Tai sitten voi vähentää pillereiden määrää, jotta hallitsee tunteensa paremmin tulevaisuudessa!!!

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole mustamaalannut ketään. Se olisi mustamaalausta jos puhuisin ihmisestä sioita jotka ei pidä paikkaansa? Eikö En ole sanonut miehen tehneen mitään semmoista mitä hän ei olisi tehnyt. Kai täällä totuudesta saa puhua?

Nyt tässä osa unohtaa täysin, että mukanani oli kolme pientä lasta. Mies huusi muutakin kuin vain vittu sanaa, kaikkea en viitsi tähän edes kirjoittaa. Lapsieni ei todellakaan tarvitse kuunnella moista huutoa Eikä käsittääkseni edelleenkään ole ihan normalia käytöstä isolta äijältä huutaa naama punaisena ja pelotella lapion kanssa naista ja kolmea lasta.

Todella kummia kommentteja tätä kautta saa :) mutta oisaalta tämä on aihe vapaa ja täällä pyörii kaikenmoista hörhöä Varmaan samanlaisia mielipuolia kuin tuo huutajakin ;)

Eli minua ei voisi vähempää kiinonstaa vaikka omistaja tietäisi mitä täällä kirjoittelen. Sehän tässä oli tarkoituskin! Saoinkin hänlle lähtiessäni, että luuletko, että en kirjoita käytöksestäsi keskustelupalstoille? Tekee varmaan hyvää mainosta salillesi. Eli kyllä hän sen tietää ilman teidänkin "ilmiantojanne"

Mutta kiitos kumminkin niilekin teistä jotka osasivat asiallisesti kommentida ja keskustella tästä aiheesta. Olisi todella pelottavaa ajatella, että suomessa saisi pelotella ja uhkailla ihmisiä (näin pienistä asioista) ja se olisi suomaaisille ihan ok. Eiköhän poliisi ole ainoa joka saa täällä lakia jakaa, eikä mitkään pillerihiiret!

ap

tuo on nimittäin juuri sitä mustamaalaamista. Puhut asioista joita et tiedä varmasti (pillerien käyttö), ainoa tarkoituksesi on mustamaalata tätä henkilöä saadaksesi hyvitystä siitä että sait häneltä haukut. Häpeä, et käyttäydy yhtään sen kauniimmin kuin se toinenkaan. Ehkä jopa vielä rumemmin koska haukut seläntakana, se toinen sentään sanoi mielipiteensä suoraan sinulle.

Vierailija
42/69 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole mustamaalannut ketään. Se olisi mustamaalausta jos puhuisin ihmisestä sioita jotka ei pidä paikkaansa? Eikö En ole sanonut miehen tehneen mitään semmoista mitä hän ei olisi tehnyt. Kai täällä totuudesta saa puhua? Nyt tässä osa unohtaa täysin, että mukanani oli kolme pientä lasta. Mies huusi muutakin kuin vain vittu sanaa, kaikkea en viitsi tähän edes kirjoittaa. Lapsieni ei todellakaan tarvitse kuunnella moista huutoa Eikä käsittääkseni edelleenkään ole ihan normalia käytöstä isolta äijältä huutaa naama punaisena ja pelotella lapion kanssa naista ja kolmea lasta. Todella kummia kommentteja tätä kautta saa :) mutta oisaalta tämä on aihe vapaa ja täällä pyörii kaikenmoista hörhöä Varmaan samanlaisia mielipuolia kuin tuo huutajakin ;) Eli minua ei voisi vähempää kiinonstaa vaikka omistaja tietäisi mitä täällä kirjoittelen. Sehän tässä oli tarkoituskin! Saoinkin hänlle lähtiessäni, että luuletko, että en kirjoita käytöksestäsi keskustelupalstoille? Tekee varmaan hyvää mainosta salillesi. Eli kyllä hän sen tietää ilman teidänkin "ilmiantojanne" Mutta kiitos kumminkin niilekin teistä jotka osasivat asiallisesti kommentida ja keskustella tästä aiheesta. Olisi todella pelottavaa ajatella, että suomessa saisi pelotella ja uhkailla ihmisiä (näin pienistä asioista) ja se olisi suomaaisille ihan ok. Eiköhän poliisi ole ainoa joka saa täällä lakia jakaa, eikä mitkään pillerihiiret! ap

tuo on nimittäin juuri sitä mustamaalaamista. Puhut asioista joita et tiedä varmasti (pillerien käyttö), ainoa tarkoituksesi on mustamaalata tätä henkilöä saadaksesi hyvitystä siitä että sait häneltä haukut. Häpeä, et käyttäydy yhtään sen kauniimmin kuin se toinenkaan. Ehkä jopa vielä rumemmin koska haukut seläntakana, se toinen sentään sanoi mielipiteensä suoraan sinulle.

pillerihiiri on nimitys sellaisesta jättikokoisesta pumpatusta miehestä. Enhän minä nyt herranjumala hänen kanssaan asu, enkä tiedä mitä syö. oi hyvää päivää!!!!!!!! Te olette kyllä uskomttomia. No sovitaan siten niin, että rikkeeni jättää autoni tyhjille asiakaspaikoille 5 minuutin ajaksi oli niin väärn tehty, että kyllähän se oli todellakin anaittua kuunnella huutoa ja haukkumista puolen metrin etäisyydeltä mieheltä jonka silmät olivat todella pelottavan näköiset pullistuessaan päästä. Olihan se ihan oikein lapsilleni, että äiti yritti hakea lapsen ajallaan toimintaterapiasta ja jätti auto väärään paikkaan, niin kyllä lapset ansaitsivat pelottavan kokemuksen. Kyllähän heidän kuului itkeä autossa ja nähdä painajaisia yöllä. Kyllä! Olette oikeassa. Rikkeeni oli niin suuri, että minusta tuo mies olisi vielä saanut lyödäkin meitä sillä lapiolla. Olisimme sen lasteni kanssa anasainneet!

Jep jep

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattavat sulle kertoa, että hiukan on menty rajojen yli, mitä tulee mm. kunnianloukkaukseen. Joo, eikä selityksesksi käy se että sut haukuttiin ensin. Tarkoituksellista henkilön ja yrityksen mustamaalausta.

Vierailija
44/69 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on niin älytöntä jo se, että mies käyttäytyy noin. Saati sitten, että käyttäytyy noin pienemmilleen. Ehkä täällä palstalla osalla on aviomiehinäkin sitten semmosia miehiä jotka huutaa päät punaisina vaimoilleen ja lapsilleen? Ehkä näiden ap:n arvostelijoiden miehet ovat juuri niitä (vaimonhakkajia)? Eihän kukaan voi muuten olla tuota mieltä, että saahan sitä mies naiselle ja lapsille buutaa. Oli nyt minkä kokoinen mies tahansa.

Arvostan taas omaa kultani enemmän.

Vierailija
45/69 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattavat sulle kertoa, että hiukan on menty rajojen yli, mitä tulee mm. kunnianloukkaukseen. Joo, eikä selityksesksi käy se että sut haukuttiin ensin. Tarkoituksellista henkilön ja yrityksen mustamaalausta.

kehottivat jopa minua tekemään asiasta ilmoituksen. Eiköhän nekin asiat ylittänyt kunnianloukkaukden mitä mies minulle huuteli.

Taitaa kyseinen mies täällä kirjoitella :) uskokaa nyt jo, että enemmän hän sitä kärsii jos asia eteenpäin menee... Ehkä minun sitten pitäisikin tehdä tästä itse poliisi juttu kun joku sitä niin kovasti täällä haluaa. Hyvä idea.

ap

Vierailija
46/69 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukana niin saako sitten tehdä mitä vaan? Se oikeuttaa kaikkeen?

Eikö sun muuten pitäisi pikemminkin valittaa sinne toimintaterapiapaikkaan että he eivät ole järjestäneet tarpeeksi parkkipaikkoja?

Vierailija
47/69 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

poistun nyt täältä kun en jaksa jankata tästä asiasta enempää. Onpahan totuus tullut julki.

ap

Vierailija
48/69 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rikkoneesi lakia ja ajaneesi auton kielletylle paikalle? Kätevää, siinä on heti sakotuksen paikka.

Kunnianloukkauksessa sinun on kyettävä toteennäyttämään, mitä mies teki. Hänelle taas riittää todistusaineistoksi se, että olet täällä kirjoittanut loukkaavasti.

Arvaapa kahdesti, kumpi teistä häviää juttunsa?

Vierailija
49/69 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehottivat jopa minua tekemään asiasta ilmoituksen. Eiköhän nekin asiat ylittänyt kunnianloukkaukden mitä mies minulle huuteli. Taitaa kyseinen mies täällä kirjoitella :) uskokaa nyt jo, että enemmän hän sitä kärsii jos asia eteenpäin menee... Ehkä minun sitten pitäisikin tehdä tästä itse poliisi juttu kun joku sitä niin kovasti täällä haluaa. Hyvä idea. ap

Vierailija
50/69 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehottivat jopa minua tekemään asiasta ilmoituksen. Eiköhän nekin asiat ylittänyt kunnianloukkaukden mitä mies minulle huuteli. Taitaa kyseinen mies täällä kirjoitella :) uskokaa nyt jo, että enemmän hän sitä kärsii jos asia eteenpäin menee... Ehkä minun sitten pitäisikin tehdä tästä itse poliisi juttu kun joku sitä niin kovasti täällä haluaa. Hyvä idea. ap

Lakkaa pelottelemasta naisia ja lapsia!!!

Vierailija
51/69 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole mustamaalannut ketään. Se olisi mustamaalausta jos puhuisin ihmisestä sioita jotka ei pidä paikkaansa? Eikö En ole sanonut miehen tehneen mitään semmoista mitä hän ei olisi tehnyt. Kai täällä totuudesta saa puhua? Nyt tässä osa unohtaa täysin, että mukanani oli kolme pientä lasta. Mies huusi muutakin kuin vain vittu sanaa, kaikkea en viitsi tähän edes kirjoittaa. Lapsieni ei todellakaan tarvitse kuunnella moista huutoa Eikä käsittääkseni edelleenkään ole ihan normalia käytöstä isolta äijältä huutaa naama punaisena ja pelotella lapion kanssa naista ja kolmea lasta. Todella kummia kommentteja tätä kautta saa :) mutta oisaalta tämä on aihe vapaa ja täällä pyörii kaikenmoista hörhöä Varmaan samanlaisia mielipuolia kuin tuo huutajakin ;) Eli minua ei voisi vähempää kiinonstaa vaikka omistaja tietäisi mitä täällä kirjoittelen. Sehän tässä oli tarkoituskin! Saoinkin hänlle lähtiessäni, että luuletko, että en kirjoita käytöksestäsi keskustelupalstoille? Tekee varmaan hyvää mainosta salillesi. Eli kyllä hän sen tietää ilman teidänkin "ilmiantojanne" Mutta kiitos kumminkin niilekin teistä jotka osasivat asiallisesti kommentida ja keskustella tästä aiheesta. Olisi todella pelottavaa ajatella, että suomessa saisi pelotella ja uhkailla ihmisiä (näin pienistä asioista) ja se olisi suomaaisille ihan ok. Eiköhän poliisi ole ainoa joka saa täällä lakia jakaa, eikä mitkään pillerihiiret! ap

pillerihiiri on nimitys sellaisesta jättikokoisesta pumpatusta miehestä. Enhän minä nyt herranjumala hänen kanssaan asu, enkä tiedä mitä syö. oi hyvää päivää!!!!!!!! Te olette kyllä uskomttomia. No sovitaan siten niin, että rikkeeni jättää autoni tyhjille asiakaspaikoille 5 minuutin ajaksi oli niin väärn tehty, että kyllähän se oli todellakin anaittua kuunnella huutoa ja haukkumista puolen metrin etäisyydeltä mieheltä jonka silmät olivat todella pelottavan näköiset pullistuessaan päästä. Olihan se ihan oikein lapsilleni, että äiti yritti hakea lapsen ajallaan toimintaterapiasta ja jätti auto väärään paikkaan, niin kyllä lapset ansaitsivat pelottavan kokemuksen. Kyllähän heidän kuului itkeä autossa ja nähdä painajaisia yöllä. Kyllä! Olette oikeassa. Rikkeeni oli niin suuri, että minusta tuo mies olisi vielä saanut lyödäkin meitä sillä lapiolla. Olisimme sen lasteni kanssa anasainneet!

Jep jep

ap

siihen tyyliin että varmasti käyttää ja nimittele pillerihiireksi. Katsos kun se on sitä mustamaalaamista. Sitä mitä sinä et omien sanojesi mukaan tee, kirjoitat vaan asioita jotka tiedät varmaksi. Niin ja sitten kerrotkin ettet itseasiassa tiedäkään käyttääkö se pillereitä vai ei. Kunhan lämpimiksesi ja tarinaasi värittääksesi sellaista väität.

Niiden lasten kärsimykselläkö sä nyt perustelet tätä mustamaalaamiskampanjaasi? Kuinka lastesi kärsimys pienenee sillä että sinä herjaat netissä muita ihmisiä? Että koska mies ei osannut hoitaa tilannetta asiallisesti niin sinullakin on silloin oikeus tehdä mitä huvittaa? Jotenkin ristiriitaista vaatia muilta asiallista köytöstä kun ei siihen itsekään kykene tilanteen hoidossa, vai mitä? Mies haukkuu ja uhkailee sinua parkkiksella ja sinä haukut ja uhkailet netissä. Asiallista toimintaa sinusta?

Opetatko lapsillesikin saman tavan asioiden hoidossa?

Vierailija
52/69 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma moka.

Vierailija
53/69 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pillerihiiri on nimitys sellaisesta jättikokoisesta pumpatusta miehestä. Enhän minä nyt herranjumala hänen kanssaan asu, enkä tiedä mitä syö. oi hyvää päivää!!!!!!!! Te olette kyllä uskomttomia. No sovitaan siten niin, että rikkeeni jättää autoni tyhjille asiakaspaikoille 5 minuutin ajaksi oli niin väärn tehty, että kyllähän se oli todellakin anaittua kuunnella huutoa ja haukkumista puolen metrin etäisyydeltä mieheltä jonka silmät olivat todella pelottavan näköiset pullistuessaan päästä. Olihan se ihan oikein lapsilleni, että äiti yritti hakea lapsen ajallaan toimintaterapiasta ja jätti auto väärään paikkaan, niin kyllä lapset ansaitsivat pelottavan kokemuksen. Kyllähän heidän kuului itkeä autossa ja nähdä painajaisia yöllä. Kyllä! Olette oikeassa. Rikkeeni oli niin suuri, että minusta tuo mies olisi vielä saanut lyödäkin meitä sillä lapiolla. Olisimme sen lasteni kanssa anasainneet! Jep jep ap

siihen tyyliin että varmasti käyttää ja nimittele pillerihiireksi. Katsos kun se on sitä mustamaalaamista. Sitä mitä sinä et omien sanojesi mukaan tee, kirjoitat vaan asioita jotka tiedät varmaksi. Niin ja sitten kerrotkin ettet itseasiassa tiedäkään käyttääkö se pillereitä vai ei. Kunhan lämpimiksesi ja tarinaasi värittääksesi sellaista väität. Niiden lasten kärsimykselläkö sä nyt perustelet tätä mustamaalaamiskampanjaasi? Kuinka lastesi kärsimys pienenee sillä että sinä herjaat netissä muita ihmisiä? Että koska mies ei osannut hoitaa tilannetta asiallisesti niin sinullakin on silloin oikeus tehdä mitä huvittaa? Jotenkin ristiriitaista vaatia muilta asiallista köytöstä kun ei siihen itsekään kykene tilanteen hoidossa, vai mitä? Mies haukkuu ja uhkailee sinua parkkiksella ja sinä haukut ja uhkailet netissä. Asiallista toimintaa sinusta? Opetatko lapsillesikin saman tavan asioiden hoidossa?

Mutta ihmettelen tätä edellistä kirjoitusta. Ellei kirjoittaja nyt todellakin ole ap:n mainitsema mies. Ihmettelen, että missä vaiheessa ap on tekstissään uhkaillut miestä? Minä en ainakaan löydä sellaista kohtaa? Luin kylläkin vain ihan ensimmäisen tekstin, ilmeisesti ap on kirjoittanut tänne enemmänkin? Mutta tuossa alkuperäisessä postissa ei ole mitään uhkailua vaan selvätsi hädissään oleva äiti. Olisin minäkin jos joutuisin lapsineni moiseen tilanteesen.

Vierailija
54/69 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulla kommentoimaan ketjua tyyliin "en nyt ole koko ketjua lukenut, vain aloituksen" ja sit samaan hengenvetoon ihmetellä, että missä "ap on muka sitä ja tätä sanonut"...

Vierailija
55/69 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että näin monen mielestä on ihan ok jos mies käy karjumaan ja heilumaan lapion kanssa ihmiselle joka on pysköinyt väärän firman paikalle - ja niin että' paikkoja on vielä useampia tyhjänä eli ei edes mikään ruuhka-aika.

Ja minulla ei ole sitten autoa, eli ei kannata väittää että pysäköisin minne sattuu ja siksi symppaan ap:ta ;)

Vierailija
56/69 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehottivat jopa minua tekemään asiasta ilmoituksen. Eiköhän nekin asiat ylittänyt kunnianloukkaukden mitä mies minulle huuteli.

Taitaa kyseinen mies täällä kirjoitella :) uskokaa nyt jo, että enemmän hän sitä kärsii jos asia eteenpäin menee... Ehkä minun sitten pitäisikin tehdä tästä itse poliisi juttu kun joku sitä niin kovasti täällä haluaa. Hyvä idea.

ap

poliisimieheni oli sitä mieltä, että ap:n jutut alkaa mennä hiukan yli. Vaikka se mies olis solvannut ja herjannut sinua siellä parkkipaikalla, se ei oikeuta sinua solvaamaan ja herjaamaan häntä netissä.

Ihmisillä tuntuu olevan kumma käsitys nykyään, että netissä voi kirjoitella muista ihmisistä mitä tahansa, ei tajuta että jokainen on vastuussa omista kirjoituksistaan. Nimettömyys kai sen tekee, mutta kylläpä sen nimen esille saa jos tarve vaatii. Kun jäädään kiinni niin sitten itketään ettei se ollut mun vika vaan sen toisen joka aloitti. Niinpä niin, mutta eihän se toinen pakottanut itseä samalle solvauslinjalle. Itse olisi voinut pysyä ihan asialinjalla eikä sortua herjaamiseen.

Vierailija
57/69 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

poliisimieheni oli sitä mieltä, että ap:n jutut alkaa mennä hiukan yli. Vaikka se mies olis solvannut ja herjannut sinua siellä parkkipaikalla, se ei oikeuta sinua solvaamaan ja herjaamaan häntä netissä. Ihmisillä tuntuu olevan kumma käsitys nykyään, että netissä voi kirjoitella muista ihmisistä mitä tahansa, ei tajuta että jokainen on vastuussa omista kirjoituksistaan. Nimettömyys kai sen tekee, mutta kylläpä sen nimen esille saa jos tarve vaatii. Kun jäädään kiinni niin sitten itketään ettei se ollut mun vika vaan sen toisen joka aloitti. Niinpä niin, mutta eihän se toinen pakottanut itseä samalle solvauslinjalle. Itse olisi voinut pysyä ihan asialinjalla eikä sortua herjaamiseen.

Vierailija
58/69 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

poliisimieheni oli sitä mieltä, että ap:n jutut alkaa mennä hiukan yli. Vaikka se mies olis solvannut ja herjannut sinua siellä parkkipaikalla, se ei oikeuta sinua solvaamaan ja herjaamaan häntä netissä. Ihmisillä tuntuu olevan kumma käsitys nykyään, että netissä voi kirjoitella muista ihmisistä mitä tahansa, ei tajuta että jokainen on vastuussa omista kirjoituksistaan. Nimettömyys kai sen tekee, mutta kylläpä sen nimen esille saa jos tarve vaatii. Kun jäädään kiinni niin sitten itketään ettei se ollut mun vika vaan sen toisen joka aloitti. Niinpä niin, mutta eihän se toinen pakottanut itseä samalle solvauslinjalle. Itse olisi voinut pysyä ihan asialinjalla eikä sortua herjaamiseen.

"poliisimiehesi" osaa varmasti myös kertoa, että fyysinen pelottelu on kuitenkin pikkasen pahempi asia kuin pelottelusta kertominen julkisesti? Vaikka ap huutaisi asiaa kadulla, että Fortiuksen työntekijä huusi hänelle ja kolmelle lapselle lapio kädessään, (oletetaa asian siis pitävän paikkansa) niin se ei missään nimessä ole mitään herjaamista.

Vierailija
59/69 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että näin monen mielestä on ihan ok jos mies käy karjumaan ja heilumaan lapion kanssa ihmiselle joka on pysköinyt väärän firman paikalle - ja niin että' paikkoja on vielä useampia tyhjänä eli ei edes mikään ruuhka-aika.

Ja minulla ei ole sitten autoa, eli ei kannata väittää että pysäköisin minne sattuu ja siksi symppaan ap:ta ;)

mustamaalauskampanjakaan kovin asiallinen ole. Joo, tapahtuneesta voi kertoa netissä, mutta ihan asiallisesti. Ei tarvitse värittää kertomusta luonnehdinnoilla pillerihiiri ym. Jos vaatii muilta asiallista käytöstä niin kannattaa pitää huoli että toimii itse samoin.

Vierailija
60/69 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"poliisimiehesi" osaa varmasti myös kertoa, että fyysinen pelottelu on kuitenkin pikkasen pahempi asia kuin pelottelusta kertominen julkisesti? Vaikka ap huutaisi asiaa kadulla, että Fortiuksen työntekijä huusi hänelle ja kolmelle lapselle lapio kädessään, (oletetaa asian siis pitävän paikkansa) niin se ei missään nimessä ole mitään herjaamista.