Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Wallin (rkp.) söi 800 euron lounaan Michelin-ravintolassa

Vierailija
08.02.2011 |

Ja valtion luottokortilla tietenkin.

Viime viikolla Vihreiden ja Kokoomuksen Sinnenmäki ja Vapaavuori mässäilivät melkein 300 eurolla sinun rahoillasi

Tästä on hyvä jatkaa vaaleihin ja köyhyyskeskusteluihin. Vihreät, RKP ja Kokoomus ovat tietenkin hyvin huolissaan köyhyyden lisääntymisestä, mutta leikkauksilta ei voida välttyä, koska valtiolla ei ole rahaa jne.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkinlaista arvostelukyvyn puutetta se toki ilmentää.

Vierailija
2/53 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA nyt kaikki äänestämään persuja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos ihan tarkkaan ottaen mietittäis mistä tässä on kysymys: Vei avustajansa läksiäislounaalle. Kyllä se mun mieelstä on ainakin asia joka kuuluu maksaa työn puolesta saadulla luottokortilla, vai omasta pussistako tuo olis pitänyt Wallinin kustantaa?

Minut vei edellinen pomo vähän samankaltaiselle läksiäislounaalle, rahaa paloi kaikilta yhteensä varmaan kolme kertaa tuo summa ja eihän pomo sitä itse maksanut vaan firma maksoi, firman luottokortilla.

Tää on niin huvittavaa kun asioista ja käytännöistä mitään tietämättömät kritisoi ja uikuttaa. Grillillekö tuo avustaja olisi pitänyt läksiäislounaalle viedä ja maksaa omistaan ruoka? Olisitko sitten ap tyytyväinen?

Vierailija
4/53 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos ihan tarkkaan ottaen mietittäis mistä tässä on kysymys: Vei avustajansa läksiäislounaalle. Kyllä se mun mieelstä on ainakin asia joka kuuluu maksaa työn puolesta saadulla luottokortilla, vai omasta pussistako tuo olis pitänyt Wallinin kustantaa? Minut vei edellinen pomo vähän samankaltaiselle läksiäislounaalle, rahaa paloi kaikilta yhteensä varmaan kolme kertaa tuo summa ja eihän pomo sitä itse maksanut vaan firma maksoi, firman luottokortilla. Tää on niin huvittavaa kun asioista ja käytännöistä mitään tietämättömät kritisoi ja uikuttaa. Grillillekö tuo avustaja olisi pitänyt läksiäislounaalle viedä ja maksaa omistaan ruoka? Olisitko sitten ap tyytyväinen?

Tässä nähdään taas miten suhteellisuudentaju katoaa kun on rahaa milla mässäillä. Kyllä 800€ on aivan törkeän paljon jostain läksiäislounaasta. Vähemmälläkin selviää, ihan varmasti.

Vierailija
5/53 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin minun työnantajani tarjoaa hyvän lounaan yksikkömme työntekijöille kerran tai kaksi vuodessa. Se on ihan normaalia työpaikoilla.

Vierailija
6/53 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatana.

Vierailija
7/53 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuinkas usein he käyvät syömässä todella kalliissa ravintolassa? Siis jos otetaan huomioon kaikki siellä. Paljonko summa on vuodessa?

Ei varmaan koskaan saada tietää.

800 euroa on paljon yhdeltä aterialta, jos vielä on ollut vain 2 syöjää. Halvempiakin paikkoja löytyy.

Vierailija
8/53 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos ihan tarkkaan ottaen mietittäis mistä tässä on kysymys: Vei avustajansa läksiäislounaalle. Kyllä se mun mieelstä on ainakin asia joka kuuluu maksaa työn puolesta saadulla luottokortilla, vai omasta pussistako tuo olis pitänyt Wallinin kustantaa? Minut vei edellinen pomo vähän samankaltaiselle läksiäislounaalle, rahaa paloi kaikilta yhteensä varmaan kolme kertaa tuo summa ja eihän pomo sitä itse maksanut vaan firma maksoi, firman luottokortilla. Tää on niin huvittavaa kun asioista ja käytännöistä mitään tietämättömät kritisoi ja uikuttaa. Grillillekö tuo avustaja olisi pitänyt läksiäislounaalle viedä ja maksaa omistaan ruoka? Olisitko sitten ap tyytyväinen?

Tässä nähdään taas miten suhteellisuudentaju katoaa kun on rahaa milla mässäillä. Kyllä 800€ on aivan törkeän paljon jostain läksiäislounaasta. Vähemmälläkin selviää, ihan varmasti.

mikä olisi sinusta sopiva summa? Vai voisiko olla niin että olet itse persaukinen ettet ymmärrä että tuollainen summa ei ole edes mitenkään päätähuimaava rahamäärä laittaa laadukkaaseen ravintolaan jos haluaa syödä ja juoda pidemmän kaavan kautta.

Vertauksena tähän että työporukkamme (7 henkilöä) söi kahden Michelin tähden Ravintolassa illallisen johon kului rahaa n. 7000 euroa. Ja hyvää oli:)

Vierailija
9/53 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos ihan tarkkaan ottaen mietittäis mistä tässä on kysymys: Vei avustajansa läksiäislounaalle. Kyllä se mun mieelstä on ainakin asia joka kuuluu maksaa työn puolesta saadulla luottokortilla, vai omasta pussistako tuo olis pitänyt Wallinin kustantaa?

Minut vei edellinen pomo vähän samankaltaiselle läksiäislounaalle, rahaa paloi kaikilta yhteensä varmaan kolme kertaa tuo summa ja eihän pomo sitä itse maksanut vaan firma maksoi, firman luottokortilla.

Tää on niin huvittavaa kun asioista ja käytännöistä mitään tietämättömät kritisoi ja uikuttaa. Grillillekö tuo avustaja olisi pitänyt läksiäislounaalle viedä ja maksaa omistaan ruoka? Olisitko sitten ap tyytyväinen?

Valtiolla ja kunnilla on 700 000 työntekijää, jos jokainen viedään 800 euron läksiäislounaalle, tekee tämä 560 miljoonaa euroa

Vierailija
10/53 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtiolla ja kunnilla on 700 000 työntekijää, jos jokainen viedään 800 euron läksiäislounaalle, tekee tämä 560 miljoonaa euroa

eletä kommunistisessa valtiossa, luojan kiitos..

Jotenkin niin tyypillisen suomalaista nurista tällaisesta täysin mitättömästä asiasta.

Ja joo äänestäkää perussuomalaisia niin näette miten kauniissa kaaressa kaadetaan suomen talous.

Vierailija
11/53 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vetää firman piikkiin tai yhteiskunnan piikkiin. Ei kenenkään läksiäsiä yhteiskunnan piikkiin voi laittaa. Tämä nyt on ihan selvä juttu. Sen pitäisi sitten kaikille valtion virkamiehille olla sama, eikä vain Wallinin kavereille.

Ei tässä ole mitään pohdittavaa ja periaatteestakin tuossa on kysymys, vaikka kansantalous ei tuohon kaadukaan.

Vierailija
12/53 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muiden verorahoilla elelevät kotiäidit kitisette tällaisesta, tuskimpa se teidän lounas on teidän rahoilla kustannettu. kalliimmaksi veronmaksajille tulee elättää teidät ja tulevat pummijälkipolvenne kuin että ministeri käy yhdellä lounaalla.

Vierailija
13/53 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soini ja muut PerSut syö varmaan SUOMALAISTEN omistamilla nakkikioskeilla vaan, tai ehkä SUOMALAISTEN omistamissa lounaskuppiloissa...

Vierailija
14/53 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joo äänestäkää perussuomalaisia niin näette miten kauniissa kaaressa kaadetaan suomen talous.

Vierailija
15/53 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai se tarjoaa läksiäslounaan.

Itse olin viikonlopun laskettelemassa ja seuraavankin - ruokaa, viinaa, yöpymiset ja mehän tarjotaan kaikille kolme ruokaa päivässä + 1200 litraa viinaa, viiniä ja tavaraa.

Nämä pikku lahjukset maksatte te kuluttajina. Kun ostatte tiettyä tuotetta (enpäs kerrokaan), jokainen litra viinaa on lisätty tuotteiden hintaan. Tätä lotraamista ja lahjustelua tämä on viikot pääksytysten...

Vierailija
16/53 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue lehtiä. Soinin talouspoliittiset lausunnot on teilattu jokaikisessä politiikkaa tai taloutta suomivassa julkaisussa. Minkäänlaista järjellistä ei ole kuultu vielä yhdeltäkään persulta. Eroaminen EU:sta etunokassa. Tiedätkö minkälaiset kustannukset viennille tulisi jos suomi ei olis EU:ssa? Se kaataisi välittömästi viennin.

Vierailija
17/53 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muiden verorahoilla elelevät kotiäidit kitisette tällaisesta, tuskimpa se teidän lounas on teidän rahoilla kustannettu. kalliimmaksi veronmaksajille tulee elättää teidät ja tulevat pummijälkipolvenne kuin että ministeri käy yhdellä lounaalla.

mieheni kyllä maksaa veroja hyvin :)

Vierailija
18/53 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä pikku lahjukset maksatte te kuluttajina. Kun ostatte tiettyä tuotetta (enpäs kerrokaan), jokainen litra viinaa on lisätty tuotteiden hintaan. Tätä lotraamista ja lahjustelua tämä on viikot pääksytysten...

Kirjoituksesi osoittaa miksi jokainen suomalainen yritys joutaakin mennä konkursiin. Ostan aina ulkomalta, jos voin, Ei ihme miksi Suomessa tuote maksaa aina +50% ulkolaiseen verrattuna. Idiootit elätit laskettelee ja ryyppää ja hionta laitetaan tuotteen hintaan. Onneksi posti tuo Usasta oikeaan hintaan.

Vierailija
19/53 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no Ruotsin vientiä euroalueen ulkopuolelle jääminen ei ole kaatanut, eikä toisen naapurimaamme Norjan koko EU:n ulkopuolelle jääminen. Sveitsilla ja muilla menee myös suht hyvin. Persuja en kyllä välttämättä äänestäisi mutta tuo em. on totta.

Mikäli kaikki valtion töissä olevat viedään Misukkaravintolaan läksiäisiin niin sittenhän se on tasapuolinen juttu mutta näin ei kuitenkaan käytännössä käy.

Kommunismi oli systeemi jossa eliiti eli paksusti ja kaikki meni yhteiskunnan piikkiin juuri niin kuin tässä. Firman piikkiin (ei yhteiskunnan) laittavat kapitalistit, ei kommunistit. Onko vaikea ymmärtää?

Vierailija
20/53 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue lehtiä. Soinin talouspoliittiset lausunnot on teilattu jokaikisessä politiikkaa tai taloutta suomivassa julkaisussa. Minkäänlaista järjellistä ei ole kuultu vielä yhdeltäkään persulta. Eroaminen EU:sta etunokassa. Tiedätkö minkälaiset kustannukset viennille tulisi jos suomi ei olis EU:ssa? Se kaataisi välittömästi viennin.

Soinin mallissa nykyisenkalaitnen suomalaisia yrityksiä kurittava pästökauppa ajetaan alas. Tämä jos mikä lisää Suomalaisten yritysten kilpailukykyä.

Talouspolitiikasta Soini ei ole vielä sanonut mitään