Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Yhden illan hairahdus ja raskaus, kertoisitko miehelle?

Vierailija
07.02.2011 |

Minulla ja miehelläni on hyvä parisuhde. Tai ainakin täysin normaali ylämäkineen ja alamäkineen.

Olen aina ollut äärimmäisen kiltti nainen, jo lapsena. Kunnollinen, ei mitään konflikteja edes murrosiässä vanhempieni kanssa. Menin hyviin naimisiin, opiskelin, saatiin kolme lasta, tein kaiken niinkuin "piti".

Viime keväänä aloin saada jonkinlaisia kapinointioireita, halusin tehdä kaikkea epäsovinnaista. Värjäsin hiukseni ensimmäistä kertaa, join ensimmäistä kertaa itseni humalaan (ja olin baarissa ensimmäistä kertaa..), kiipesin puuhun ja lauloin karaokea. Ihan normaalia ehkä muille, mutta minulle jo ihan tarpeeksi hullua.

No, kesän jälkeen töihin palattuani ihastuin uuteen työkaveriin. Ja pelkkä ihastuminen, en todellakaan ajatellut asiaa yhtään enempää.

Uuden vuoden jälkeen jouduin lähtemään työmatkalle Norjaan. Alunperin työmatkalle piti tulla naispuolinen työkaveri, mutta hänen lapsensa sairastuivat ja tilalle tuli tuo mies.

Nukuimme eri hotellihuoneissa ja käytös oli täysin asiallista viikon neljä ensimmäistä päivää. Viidentenä, eli perjantaina, menimme istumaan iltaa hotellin baariin. Minä näissä kapinahöyryissäni join liikaa ja tein sen jälkeen elämäni suurimman virheen: menimme yhdessä miehen huoneeseen. Muistan, että suutelimme ja makoilimme sängyllä. Sen jälkeen muistan heränneeni sängyltä keskellä yötä.

Aamulla olin tietenkin aivan paniikissa ja puhuin tästä työkaverin kanssa. Hän ymmärsi ja sanoi, että tämä jää täysin meidän väliseksi asiaksi.

Tein eilen positiivisen raskaustestin. Lapsi ei voi olla mieheni, koska tässä kierrossa emme olleet yhdessä lähelläkään ovulaatiota. Tiedän, että lapsi on tuon työkaverin.

Koko tämän päivän olen itkenyt tätä, enkä tiedä mitä tehdä. En halua tuhota avioliittoani typerän virheen takia!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän????

Vierailija
22/26 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..oliko yhdyntää vai ei, mitä sitä heti itkeä märisemään!? Kovin moni mies ei tarpeeksi kännissä edes pysty mihinkään aktiin. Mieti, jos lapsi onkin miehesi ihan oma, ja pilaat kaiken ylimitoitetulla syyllisyydelläsi nyt?

Oliko työkaveri myös niin kännissä ettei hänkään muista mittään? Kysy. Älkääkä valehdelko itsellenne kumpikaan, seuraukset sen verraan kalliit.

Mutta malttia nyt - kuten sanottua, ei hormonitoiminta sittenkään ole kellontarkkaa kenelläkään, ovulaatio voi heitellä varsinkin kun ikää tulee enemmän.. Reilu 30-35v niin naisen hormonitoimintaa muuttuu jopa hyppäyksittäin.. ENTÄ jos lapsi onkin miehesi?

Kuitenkin, teet mitä teet, niin opithan virheestäsi. Lapsesta tulee sinulle varmasti rakas. Voi hyvin! Itse synnyttäisin tilanteessasi lapsen myös, ymmärrän sinua. isosta virheestä tulisi vielä isompi, suorastaan liian painava jos tekisit abortin luonteesi vastaisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdynnässä. Jos ette olleet, niin vastaus sitten siinä: miehesi on isä.

Siittiöt voivat elää viikonkin, joten ei ole poissuljettu vaihtoehto.

Vierailija
24/26 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan on viisainta kysyä työkaverilta illan ja yön tapahtumista.

Opin varmasti virheestäni, kävi tässä miten tahansa.

Kiitos vastauksista!

ap

Vierailija
25/26 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntenut raskauden alkuoireet tietyn ajan jälkeen hedelmöittymisestä, niin tästä voinet jotain päätellä.

Mulla väsy sekä ällötys alkaneet kaikilla kerroilla noin 12 pvää ovulaation jälkeen.

Vierailija
26/26 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät osaa laskea hedelmöityshetkiä. piste.

Otetaanpa sellainen hypoteesi, että miehesi tulisi raskaaksi vastaavassa tilanteessa. Mitä luulet, kertoisiko hän avoimesti? No ei todellakaan!

Lapsi on lahja. Lopeta se angstaaminen ja iloitse tulevaisuudesta.

Ja muista, mitä ei silmä nää, mitä ei korva kuule -sitä ei sydän itke.

Sitten joskus tulevaisuudessa, kun sinua haukutaan hiirulaiseksi tai muuten vaan tylsäksi tyypiksi, voit räväyttää ja aiheuttaa vanhemmillesi ja anopille ylimääräisiä sydämenlyöntejä, miehellesi ihan karmivan vitutuksen ja lapsiltasi saisit sellasta respektii että alta pois!

Mieti kuinka kivasti saisit kuittailtua miehellesi, joka esim. 20 vuoden avioliiton jälkeen haluaa erota. Voisit sanoa, että luulitko tosiaankin tuntevasi minut? Noo annapas kun vähän kerron.....

Lapsi on varmaan tyttö. Kaunis tyttö, joka perii isänsä kihartuvat hiukset, mutta vaaleana. Hänestä tulee pitkä, jota sitten ihmetellään suvun piirissä.

Kun hän täyttää 21-vuotta kerrot hänelle salaisuuden ja se yhdistää teitä entisestään. Hän kertoo, ettei oikeastaan koskaan erityisemmin pitänytkään tästä isänään pitämästä miehestä. Ja sitten te menette tapaamaan hänen biologista isäänsä, jolla ei ole muita lapsia ja joka on rikas.......