Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kulissit sortuu

Vierailija
06.02.2011 |

Ollaan oltu yhdessä kymmenen vuotta ja meillä on 4-vuotias tyttö ja vasta rakennettu talo mikä tosin vielä pahasti kesken.

Jälleen kerran on niin vaikeaa.

Tänään mies tokasi että haluaa erota koska olen niin paska, kerrassaan loistava syy. Kerron hiukan miehestä, hänellä on vaativa työ ja harrastuksia eli on usein poissa kotoa ja kotona ollessaan touhuilee omia juttujaan (ei siis mitään raksahommia) on siis aika vähän tytön kanssa. Näin ollen mulle jää siis melkein kaikki kotityöt. Mutta nuo kotityöt ei mua niinkään huoleta vaan se kun mies on jatkuvasti poissaoleva, saa ihme raivareita, on arvaamaton ja puhuu lapselle ja mulle rumasti ja on vaan niin outo. Välillä tuntuu että hän on täysin kylmä meitä kohtaan kerrankin riidan päätteeksi kun annoin tytön nukkua vieressäni ja hän ei sitä halunnut huusi meille painukaa vi....n molemmat ja paiskasi oven kiinni yritä siinä sitten selittää lapselle miksi isi käyttäytyi noin. Niin ja tämä äskeinen ei todellakaan ole pahimmasta päästä, hän on myös rikkonut tavaroitani. Päivän työmatkat venyykin aamuun olen vaatinut selitystä mutta kieltää kaiken... on risteilyjä ym. Hyvin vähän tehdään yhdessä mitään. Salailua omien rahojen käytöstä. Niin ja kaljaa sitä pitää aina olla. Kodin ulkopuolella hän on hyvin sosiaalinen ja oikein unelmien mies ja kukaan ei varmasti ikinä uskoisi tätä hänestä. Tuntuu että kaikki vuodet on eletty hänen ehdoillaan ja nyt alan olemaan aika loppu tähän kaikkeen. Kohtalotovereita? Jotenkin olen niin niin tottunut tähän kaikkeen, on ihan normaalia että vähintään kerran vuodessa mies miettii eroa ja muistan eräänkin viestin missä kirjoitti että hoidetaan tämä äkkiä pois päiväjärjestyksestä ja tänään sanoi että alahan järjestelemään asioita. Melkoista oravanpyörää kaikkea sitä kestääkin, ennen olin vahva enää en..

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kulissit kaatuu" että et ole kertonut miehestäsi edes ystävillesi? Juttele ja puhu asiasta läheistesi kanssa!

Vierailija
22/27 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen nainen- jutuissa, mutta minulle tuli olo että miehelläsi on toinen nainen. Hän ei arvosta sinua ja koittaa tälläisellä huonolla käytöksellä hakea oikeutusta ko. suhteelle. Kiusaamalla sinua, ajaa sinut pois, jotta omatuntonsa taakka ei olisi niin raskas. Sinä olisitkin se joka eroaa ja lähtee.

Voisiko olla näin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen jokin persoonallisuushäiriö, bipolaarihäiriö tai. vastaava. Minusta teillä ei ole toivoa tasapainoisemmasta elämästä, ellet hae apua itsellesi ja ellei miehesi tajua, että hänellä on asiat pielessä.

En käske ensimmäisenä eroamaan vaan hoitamaan nyt itseäsi. Et enää tiedä missä menee kohtuus, miehesi kävelee ylitsesi. Ehkä hänkin on täydellisen hukassa itseltään eikä ymmärrä miksi välilä rakastaa teitä yli kaiken, välillä taas haluaisi kaikki poi silmistään.

Te voitte selvitä, jos iä löydät oman vahvuutesi ja rajasi ja mies löytää halun hakea apua myös itselleen.

T: näin meilläkin. Olemme yhdessä yhä, koska löysin apua ja mies pystyy tekemään töitä itsensä kanssa

Vierailija
24/27 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän osaa näytellä ulospäin oikein kunnollista, eikä heistä voisi koskaan uskoa mitä tapahtuu seinien sisällä. Älä anna miehesi pilata elämääsi ja itsetuntoasi, sekä lapsesi elämää. Vaikka ero ei koskaan ole helppo, voi se jälkikäteen olla suuri helpotus ja vasta sitten tajuaa minkälaisen ihmisen kanssa on ollut naimisissa.

nimim.ex-puoliso oli narsisti.

Vierailija
25/27 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä samantapainen tilanne. Meillä on vammainen lapsi ja olen hänen kanssaan vielä kotona. Poika täyttää syksyllä vasta 2. Mielestäni pidän kodin siistinä ja ruokaakin on -jos ei nyt lautasella valmiina, niin ainakin hellalla kiehumassa - tarjolla, kun isäntä tulee töistä. Vaan kun mikään ei riitä!! Esimerkki viime viikolta: pieni poika oli yötä sairaalassa, nukkui päiväuniaan lääketokkurassa ja heräili vasta 9 maissa iltapuurolle. Minun olisi pitänyt jättää lapsi hoitajien hoiviin ja mennä kotiin, kun herra lämmitti saunan ja odotti minua kotiin, kun olin ollut päivällä hänen käydessään niiiiiiin väsyneen näköinen. Joo-o väsynyt olin -en unenpuutteesta- vaan siitä ettei tuntia kauenpaa mies viihtynyt sairaan lapsen luona, ei antanut päiväruokaa pienelle, vaan minun piti sekin antaa. Mies vain istui nojatuolissa. Mielessäni ajattelin että sillä välillä kun isä ja poika syövät, äiti voi käydä kahvilla... Noh, laihtuupahan tämä emäntä, kun aamukahvin jälkeen seuraavan kerran syö ilta8lta.... Auta armias, jos minä itselleni haluan jotain! Ei tajuttu vihjettä joululahjasta, ei tajuttu vihjettä, että voisi olla mukava saada kupponen kuumaa kahvia, kun tulee pojan kanssa kotio... Meillä uusin intressi on kun pitäisi saada nyt erilliset tilit. "Saat ostaa vaatteita" on perustelu tälle -viimeksi ostanut normmalihintaisen hameen poijan ristiäisiin, kaikki muut on alennustangoista tai loppuunmyynneistä... Itse osti lähes 100€ talvitakin, vaikka vasta syksyllä osti edellisen..... Elämä ei ole helppoa, mun aikani / voimavarani ei riitä avioeron miettimiseen. Poikamme vie lähes 24 / 7 ajastani, mutta se hymy jonka hältä saan, auttaa nukahtamaan kyynelten myötä ja aamulla antaa voimaa nousta uuteen päivään.....

pakko vaan sanoa, "pikkurouvat" että eihän idiootille mikään riitä- täysin väärä tapa suhtautua asiaan on yrittää kaikkensa ja miellyttää. OIkea tapa on suoristaa selkänsä ja sanoa sille ukolle ettei katsele noin alhaista oliota päivääkään, että äänen on kellossa muututtava, ja aika homma on hyvitellä pahat tekonsakin- jos mielii suhteen jatkuvan. Jos ei ukkoa kiinnosta, niin älkää ihmeessä heittäkö ainutlaatuista elämäänne roskiin!!

Vierailija
26/27 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta tänään avauduin ystävälleni ja hän oli täysin tyrmistynyt mieheni käytöksestä. Hän myös sanoi että mieheni yrittää loppuun asti kiusata ja ajaa minut pois jotta minä olisin se joka lähtee eli hän voi sitten voivotella ja syytellä minua.

Vierailija
27/27 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan samalla tavalla ex-mies käyttäytyi, aivan käsittämättömiä raivareita aivan turhista asioista.

Kaikki oli minun syytäni, tyyliin lapselta kaatuu maitolasi, hirveä huuto ja meteli miten minun lapseni voi olla niin kömpelö ja tahallaan kaataa lasin häntä ärsyttääkseen.

Alkuun kun tuollaista oli nauroin että miten voit samassa lauseessa mitätöidä omat puheesi, siitä ex vain yltyi suurempaan raivoon. Lopulta en tiennyt enää kuka meidän perheessä on umpihullu ja pidin suuni kiinni, kunnes paljastui että ex:llä oli toinen ja huonoa omatuntoaan yritti parannella syyttelemällä minua.