Onko lyhyt farkkuhame ja saappaat ihan out?
Ikää 30v ja kroppa ihan jees. Näytänkö pissikseltä, jos lähden näissä releissä kaupungille?
t. vaatekaappi-inventaariota tekevä
Kommentit (11)
En mihinkään narutoppiin yhdistäisikään, itseasiassa ajattelin tästä lähteä kaupungille shoppailemaan ja pistää tuon hameen päälle. On tumma, hiukan kulutettu pesu, ylettyy puolireiteen. Saappaat on mustat ja naiselliset nahkasaappaat ja hameen kanssa ajattelin pukea neuleen.
ap
siis siitä kaikein ylimmäisestä, PÄÄSTÄ :D
Jos sulla on hyvä nuorekas look muutenkin, niin sopii varmasti. Jos taas olet tyyliä tantta, niin laita vaatteet sen mukaan.
En mihinkään narutoppiin yhdistäisikään, itseasiassa ajattelin tästä lähteä kaupungille shoppailemaan ja pistää tuon hameen päälle. On tumma, hiukan kulutettu pesu, ylettyy puolireiteen. Saappaat on mustat ja naiselliset nahkasaappaat ja hameen kanssa ajattelin pukea neuleen.
ap
ajattelen farkkuhameen olevan kokolailla ajaton, pesu ratkaisee ja pituuskin....Noin pitäisin itsekin. t. 2
vaan pukeudun nuorekkaasti, mutta melko klassisesti. Tuota farkkuhametta käytin kyllä kesällä, mutta nyt mietitytti näyttääkö se näillä keleillä tyhmältä, vaikka tietenkin laitan paksut mustat sukkahousut alle.
ap
puoleen reiteen ulottuva farkkuhame on ainakin näillä keleillä outo valinta. Onhan se nimittäin tosi lyhyt...
neuletta mäkin olisin ehdottanut yläosaksi. Ja saappaiden ja hameen kanssa paksut sukkikset.
päälläni lyhyt tummansininen farkkuhame, musta neulepusero, mustat paksut sukkahousut ja saappaat laitan kun ulos lähden. Ikää 33v.
puoleen reiteen ulottuva farkkuhame on ainakin näillä keleillä outo valinta. Onhan se nimittäin tosi lyhyt...
Minä käytän talvisin lähes pelkästään minihameita, koska sen kanssa voi käyttää saappaita ja kaksia paksuja sukkiksia tai leggingsejä päällekkäin. Housujen alle ei mahtuisi yhtä lämpimästi ja palelisin enemmän.
Minä käytän talvisin lähes pelkästään minihameita, koska sen kanssa voi käyttää saappaita ja kaksia paksuja sukkiksia tai leggingsejä päällekkäin. Housujen alle ei mahtuisi yhtä lämpimästi ja palelisin enemmän.
Mulla on myös takit pitkiä.
T: 10
pienistä asioista....Minkä sävyinen hame on siis mikä ns. pesu....minkä mittainen...Aattelisin, että jos ei kuitenkaan ihan roiskeläppä ole niin jees ja etenkin, jos tummempaa sävyä. Sitten riippuu siitä, mitä yläosaksi laitat. Jos laitat tiukkaa trikoota niin mieelstäni ei hyvä. Jos peittävämpää tyyliä vaikka joku sifonkiretale jollain leveällä vyöllä niin ok. Sitten noi saappaat....Jos naiselliset ja korolliset niin mätsää kyllä, ei mitää autralialaisia karvakenkiä....Mutta toi mun mielestä aikqa oleellista, että jos hame lyhyt niin yläosa peittävä, muuten helposti sekä pissis että hutsu....